@staal: Auto’s met een beperkte oplage(het produktieaantal weet ik zo niet), hoeven niet aan alle wettelijke verplichtingen te voldoen en hebben vrijstelling van een aantal zaken, omdat ontwikkelingskosten gespaard kunnen worden. Maar of het verstandig is, lijkt mij niet, ergens anders inkopen, of zoals deze Citroën kan het gewoon ‘lenen’ van een regulier model, als de C3, bijvoorbeeld. Oogpunt zal hier wel meer winstpakken zijn.
Grappig ding, en daar is heus wel een echte Citrofiel voor te vinden….. Vraag me alleen wel af hoe het met de huurconstructie van het accupakket zit. Deze moet namelijk in Frankrijk gehuurd worden voor €79 p/mnd. Dat lijkt me een lastig verhaal, aangezien dit model niet officieel in NL geleverd is (volgens mij)….
Ik zag gister nog een oude mehari. Helaas geen foto’s gemaakt
Is idd een raar ding, maar ik vind hem wel grappig.
Belachelijk ding, de persoon die dit koopt is vast op zn achterhoofd gevallen.
@bmwfreak038: of heeft een pilletje geslikt
@bmwfreak038: Jij ook.
@fendercd60: ik ben mooier in zondagspak dan deze auto naakt.
@bmwfreak038: Stel je niet aan, ideaal om mee naar het stand te rijden of andere tourtjes met lekker weer.
Mooi is het niet, boeiend.
Net alsof het leuk is om bijv. met een traagsturende 6e hands e39 met 2 en halve ton overal naar toe te moeten rijden..
@johnhert: doe mij toch maar een E39
@johnhert: uhm, nee
@johnhert: Liever de E39.
@johnhert:
Een E39 met 2,5 ton op de teller rijdt anders nog prima.
Gaaf ding!
Gaaf ding, voor in de jungle.
@groninger: zonder stroom kom je niet zo ver.
Kansloos, 10x liever een echte Mehari
Dit is een E-Mehari
Waar is de airbag?
@staal: Vroeg ik me ook af, dacht dat dat inmiddels wel verplicht was, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
@staal: Auto’s met een beperkte oplage(het produktieaantal weet ik zo niet), hoeven niet aan alle wettelijke verplichtingen te voldoen en hebben vrijstelling van een aantal zaken, omdat ontwikkelingskosten gespaard kunnen worden. Maar of het verstandig is, lijkt mij niet, ergens anders inkopen, of zoals deze Citroën kan het gewoon ‘lenen’ van een regulier model, als de C3, bijvoorbeeld. Oogpunt zal hier wel meer winstpakken zijn.
@staal: dit is in feite een brommobiel. Die hoeven geen luchtzak te hebben.
Styling van de voorkant is nog wel leuk, maar de rest oogt hopeloos goedkoop.
Grappig ding, en daar is heus wel een echte Citrofiel voor te vinden….. Vraag me alleen wel af hoe het met de huurconstructie van het accupakket zit. Deze moet namelijk in Frankrijk gehuurd worden voor €79 p/mnd. Dat lijkt me een lastig verhaal, aangezien dit model niet officieel in NL geleverd is (volgens mij)….
@vbarchetta: misschien is deze van een citroen dealer, als reclame model.
Denk niet dat een echte Citrofiel zo warm wordt van een Bolloré met een paar Citroën panelen.
Zeldzaam lelijk
@kennone: ja, ik kijk over mn schouder. want het zou toch wel een horror verhaal zijn, als je dit zondagsavonds tegenkomt.
“Begrijpelijk zeldzaam”
retro-design-gone-wrong.
Jammer. Want de originele Mehari is superleuk!!!
@iJoost: ga er maar eens in rijden. Onding
Lachen als je 10 min rijden van het strand in zuid-frankrijk woont. Verder vrij nutteloos denk ik..