
Jon Olssons crisismobiel
Blijkbaar boert Olsson niet meer zo goed als we voor mogelijk hielden. Wegens een mogelijke crisis, verplaatst ie zich tegenwoordig per Golf 6 GTI. En dat zelfs zonder skibox. Wie had dat nou gedacht, dat de crisis hem zo snel zou treffen? Gesignaleerd in Amsterdam-West, op de Bos en Lommerweg.
Gespot in: -
Kenteken: -














