@alcantara: Ik bedoelde mijn reactie grap op jouw post. Wat heeft een Subaru Impreza nou met bovenstaande foto’s te maken, behalve jouw persoonlijke voorkeur?
Het voegt net zoveel toe als mijn advertentie van die Pagani ;)
@moveyourmind: de ster is al een jaar of 40 op een veertje gemonteerd, dus gemakkelijk omklapbaar ( jammer genoeg ook gemakkelijk te stelen, merkte ik een keer of 3 per jaar toen ik nog MB reed). Die springende jaguar zou ik als voetganger/fietser liever niet tegenkomen als ik door een Jag wordt aangereden. Dat is de reden dat ie weg is. (Jaguar wilde/kon, denk ik, niet de wegklapoplossing van RR betalen)
@560pk: ik heb in Azie nog genoeg Jag’s gezien met de springende kat erop. Je kan die zelf ook gewoon kopen en er op zetten. Maar indd ze zouden eigenlijk dat systeem van Rolls moeten toepassen. Zo moeilijk moet dat niet zijn, duur miss wel en wellicht dat het niet op alle modellen zou passen.
@alassad: Ja had ook nog de luxe serie W109 zelfde model alleen luxer oa luchtvering, lederen bekleding en ik dacht al centrale deurvergrendeling, mooier houtinleg, optioneel airco enz enz idd gebouwd 1965 tot en met 1972
Beetje een schraal exemplaar, m’n de neus ziet er niet erg fris uit. Linker komlamp wijkt aan de onderkant nogal naar achteren. Bovendien oogt ie ‘beslagen’. Sleuven aan de voorzijde onder de motorkap lijken ook van verschillend formaat. En zo heeft Sindelfingen het niet bedoeld.
Prachtige bak, toen al. Waar de meeste merken (lees; allemaal) 20 of 30 jaar later pas kwamen kijken.
Elegante wagen, erg mooi.
Chique dramatische snuit ..
100% ontwikkeld voor de Amerikaanse markt ..
De Europese exemplaren zijn allemaal via de achterstandswijken op de sloop terecht gekomen ..
@lincoln: tja lekker goedkoop op lpg rijden totdat de roest niet meer te houden is, moet eerlijk bekennen dat ik me er ook aan schuldig heb gemaakt
@tmenges:
Sign of the times .. we hebben tenslotte geen glazen bol ..
Wat een verschil met de hedendaagse modellen…
@rollingstoned: Dit idd, en 12,5 sec naar 100 kun je echt meer mee aankomen anno 2018
@alcantara:
Jij snapt het niet..
Liever deze Impreza voor 7k met 0km op de klok.
Ding is in alle opzichten beter dan die Merc.
https://www.autowereld.nl/subaru/impreza/2-0-wrx-awd-26112636/foto.html#foto-94909356
@alcantara: staat 106k op
@alcantara: Nee man, deze Pagani is veel beter:
https://m.mobile.de/auto-inserat/pagani-huayra-tempesta-singen/258819491.html?ref=srp
@granlusso: Want? Daar haal je 340 van die Impreza’s voor. Maar no way dat je 340x meer lol ermee hebt, no deal.
@alcantara: Ik bedoelde mijn reactie grap op jouw post. Wat heeft een Subaru Impreza nou met bovenstaande foto’s te maken, behalve jouw persoonlijke voorkeur?
Het voegt net zoveel toe als mijn advertentie van die Pagani ;)
@granlusso: *Voegt net zoveel= voegt net zo weinig toe
Zeer willekeurige opmerking. Een gedeukte impreza met waarschijnlijk een paar ton op de klok. Affijn wie of wat houdt je tegen?
@schuiftrompet: @alcantara ☝️
@schuiftrompet: Ik wil alleen aangeven dat je in goedkope Impreza veel meer lol hebt dan in die suffe slome Mercedes.
Ik heb twee maal een type W 108 gehad. Betrouwbaar. Heerlijk rijden. Mooi. Zuipen als een gek en heftig roesten.
Toen Mercedes nog een stijlvol merk was
Mooie close up van die ster op de gril. Jammer dat de ster net als de leaper bij Jaguar het veld heeft moeten ruimen.
@moveyourmind: de ster is al een jaar of 40 op een veertje gemonteerd, dus gemakkelijk omklapbaar ( jammer genoeg ook gemakkelijk te stelen, merkte ik een keer of 3 per jaar toen ik nog MB reed). Die springende jaguar zou ik als voetganger/fietser liever niet tegenkomen als ik door een Jag wordt aangereden. Dat is de reden dat ie weg is. (Jaguar wilde/kon, denk ik, niet de wegklapoplossing van RR betalen)
@560pk: ik heb in Azie nog genoeg Jag’s gezien met de springende kat erop. Je kan die zelf ook gewoon kopen en er op zetten. Maar indd ze zouden eigenlijk dat systeem van Rolls moeten toepassen. Zo moeilijk moet dat niet zijn, duur miss wel en wellicht dat het niet op alle modellen zou passen.
Welke serie is dit? Wxxx? En in welke bouwjaren zijn deze gemaakt?
@alassad: een W108! Geloof gebouwd van 1965 tot 1972.
@alassad: Ja had ook nog de luxe serie W109 zelfde model alleen luxer oa luchtvering, lederen bekleding en ik dacht al centrale deurvergrendeling, mooier houtinleg, optioneel airco enz enz idd gebouwd 1965 tot en met 1972
Beetje een schraal exemplaar, m’n de neus ziet er niet erg fris uit. Linker komlamp wijkt aan de onderkant nogal naar achteren. Bovendien oogt ie ‘beslagen’. Sleuven aan de voorzijde onder de motorkap lijken ook van verschillend formaat. En zo heeft Sindelfingen het niet bedoeld.
We worden verwend van de week met de W108/109 serie van de week!