• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Skyline Spec M

Wat een machine!

Spotter: wolfssjrd
Geüpload op: 15 april 2018
Plaats: 58
Kenteken: Onbekend
GT-R Nissan parkeergarage R34 Skyline tuning velgen wit
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Nissan Skyline R34 GT-R V-Spec
    Nissan Skyline R34 GT-R V-Spec
  • Nissan Skyline R34 GT-R V-Spec
    Nissan Skyline R34 GT-R V-Spec
  • Rolls-Royce Ghost
    Rolls-Royce Ghost
  • 1972 Buick centurion
    1972 Buick centurion
  • 488 Spider
    488 Spider
  • GT3 RS
    GT3 RS
  • Nissan Skyline R34 GT-R M-Spec
    Nissan Skyline R34 GT-R M-Spec
  • Nissan Skyline GT-R V-Spec R34
    Nissan Skyline GT-R V-Spec R34

Lees Interacties

Reacties

  1. lotec zegt

    15 april 2018 om 22:32

    leuke man,die Japanse wagens zij top

    ik had vandaag nog een Supra

    Login om te reageren
    • bmwfreak038 zegt

      16 april 2018 om 08:13

      @lotec: alleen vandaag?

      Login om te reageren
      • galgootje zegt

        19 april 2018 om 01:37

        @bmwfreak038: in de garage waar @lotec werkt misschien..?

        Login om te reageren
      • alcantara zegt

        19 april 2018 om 17:12

        @bmwfreak038: In Need for Speed bedoelt hij

        Login om te reageren
  2. willeme zegt

    18 april 2018 om 23:34

    Het is zelfs een M-Spec Nür!!! Misschien maar eens een artikeltje aan wijden…

    Login om te reageren
    • sr20det zegt

      18 april 2018 om 23:36

      @willeme: eindelijk!

      Login om te reageren
    • MrSkyline zegt

      19 april 2018 om 00:29

      @willeme: Als hij origineel was dan was het interessant geweest, maar ik gok dat deze een keer wat schade heeft gereden want er zit een andere voorbumper en motorkap op. De V-Spec II Nür is het meest in trek, de M-Spec was ten slotte de wat luxere minder performance georiënteerde versie.

      Login om te reageren
      • deora zegt

        19 april 2018 om 06:31

        @MrSkyline: als ik goed kijk heeft deze wel leren stoelen en dat had alleen de M spec. De bumper en motorkap kun je zo wisselen en heel veel GTR eigenaren hebben het origineel gewisseld voor Z Tune delen.

        Login om te reageren
      • willeme zegt

        19 april 2018 om 08:19

        @MrSkyline: nou nou, dat is wel erg snel schade verklaren ;). Het zijn gewoon Nismo onderdelen, dus dat klopt volledig. Daarbij hoort een Japanse auto niet origineel te zijn.

        En uiteraard nemen we alle uitvoeringen mee in de Special ;)

        Login om te reageren
        • MrSkyline zegt

          19 april 2018 om 11:04

          @willeme: Tsja het is maar net aan wie je het vraagt, ik been geen fan van overdreven spoilerwerk en goedkope bodykitjes. Er is een hoop namaak en ja dit zijn (in iedergeval op het oog) Nismo onderdelen, maar in mijn ogen is dat even nep als een BMW M bodykit op een 520i plakken. En gezien de enorm hard stijgende waarde van de Nür modellen (maar ook de normale V Spec II en M Spec) is het meer waard als het origineel is.
          Vergeet voor de special ook de N1 modellen niet, van de V-Spec II N1 zijn er bijvoorbeeld slechts 18 gemaakt en is dus zeldzamer dan de Z-Tune met 20 stuks. Van de R33 GT-R V-Spec N1 series 3 zijn er slechts 10.

          Login om te reageren
          • deora zegt

            19 april 2018 om 11:12

            @MrSkyline: de Z tune bumper en motorkap zijn niet alleen voor de looks. Een RB motor genereert enorm veel warmte en daarom nemen veel eigenaren deze bumper en motorkap om die warmte af te voeren.

            Login om te reageren
          • willeme zegt

            19 april 2018 om 11:27

            @MrSkyline: Ik weet het, maar het verschil tussen een 520i en M5 is levensgroot. Alle Skyline’s GT-R’s schelen slechts op details. Erg gave details, maar details desalniettemin. Nismo onderdelen moet gewoon kunnen op een GT-R, wat maakt die waarde nu uit.

            Dat is net zoiets als de originele M3 remmen op een E46 of E90 te houden. Ze zijn gewoon bagger, vervangen. Ook met de Skyline is er voldoende wat je kan verbeteren.

            Login om te reageren
    • kenmeri zegt

      19 april 2018 om 11:22

      @willeme: Leuk om mee te nemen in de special zijn de schokbrekers van de M-Spec en M-Spec Nür, deze zijn ontworpen met het zogenaamde “Ripple control” principe. Deze vering zorgt er voor dat de kleinste imperfecties in de weg gevoelloos worden. Dit zorgde er voor dat desondanks de M-Spec de “Luxe” GT-R is deze toch beter was als de normale GT-Rs op het gebied van wegligging. Overigens is de M-Spec Nür geleverd met de N1 motor zoals de V-Spec II Nür.

      Login om te reageren
  3. cpp1 zegt

    19 april 2018 om 00:21

    Mooi ding in een walgelijke kleur.

    Login om te reageren
    • t1mothys zegt

      19 april 2018 om 07:04

      @cpp1: grappig, vind deze kleur (zeker met deze velgen) wel vet :)

      Login om te reageren
    • willeme zegt

      19 april 2018 om 08:21

      @cpp1: het is gewoon wit. Je weet wel, de kleur die in Japan voor reinheid en ordentelijkheid staat. En mede daardoor op 70% van alle auto’s is gespoten.

      Login om te reageren
      • MrSkyline zegt

        19 april 2018 om 10:50

        @willeme: Zou pearl white moeten zijn

        Login om te reageren
        • willeme zegt

          19 april 2018 om 11:24

          @MrSkyline: Ja, dit is Pearl White. De M-Spec Nür was leverbaar in Pearl White en gewoon wit, maar dat bestelde niemand volgens mij. Silica Breath (dat beige) is een typische M-Spec kleur, terwijl dat Millennium Jade de Nür kleur is. Ook wel grappig, de M-Spec Nür kon je bestellen in Bayside Blue (de GT-R R34 kleur) en Athlete Silver (dat donkere grijs), maar niemand deed dat.

          Login om te reageren
          • deora zegt

            19 april 2018 om 13:00

            @willeme: mijn R34 GTT heeft de kleur Cloud White (QM1) en bij de GTR heet die kleur gewoon White. Beide keren heeft deze ze code QM1.

            Login om te reageren
  4. blaze3027 zegt

    19 april 2018 om 09:05

    Blijft toch een jongens droom een r34 gtr

    Login om te reageren
  5. ikleesookoverautos zegt

    19 april 2018 om 12:37

    Hele gave spot.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North