@g60gti: Nee de Maybach editie wordt naar mijn weten geleverd met maybach logo’s. Echter worden deze nog wel eens gestolen dus kiezen veel eigenaren/kopers voor de reguliere mercedes logo’s. En weer andere lopen niet graag te koop met hun dikke wagen dus kiezen daarvoor voor mercedes logo’s. Al vind ik hem zelf zo mooier
@87sandyd: mmm klasse? MB wordt door velen als Taxi gezien, Maybach is MB met andere batches dus Maybach is een taxi. Niets klasse. (Ze hebben met dat label natuurlijk bizar weinig moeite gedaan om het anders te laten zijn)
Ik vraag me toch altijd af hoe rendabel dit is.. ik werd een jaar of 1,5-2 geleden wel eens opgehaald door een Uber 740d of een E-klasse maar tegenwoordig alleen maar goedkope hokken..
@dennisn52b30: Nu weet ik niet hoe mensen zien dat dit een taxi is en niet een chauffeurs auto van een (grote) toko.
Bij ING invest waar ik een tijdje zat hadden de top talenten van 35 jaar allemaal zo’n ding met chauffeur
@baklava: ik dacht dat blauwe platen niet altijd voor taxi vervoer gebruikt hoeft te worden, maar ook als directie vervoer. Dus met “vaste klanten”, niet ritjes met lui van de straat
@ouwedibbes83: Er is vast wel een markt om (buitenlandse) zakenlui hiermee te vervoeren. Wellicht veelal bedrijven als klant? Maar ik denk idd niet dat je 214.355 euro makkelijk bij elkaar gereden krijgt, als je in het weekend wat ritjes bij de plaatselijke disco doet.
Waarom denkt toch iedereen bij blauwe platen alleen maar aan taxi? Dit zijn auto’s die worden ingezet voor directie- of zakenvervoer. Het is niet dat deze auto op het Leidse plein staat te wachten op een klant.
Als jij als ondernemer zo’n ding koopt, maar je altijd door een vaste chauffeur laat vervoeren, dan krijg je ook blauwe platen. Hoeft dus absoluut geen taxi te zijn.
Best wel vet eigenlijk.
@fendercd60: Hoeveel zou een ritje kostten met een Maybach taxi?
@fendercd60: Als ze op de meter rijden zou het niet meer mogen/kunnen zijn.
Prachtige auto
Er moet toch een belasting-technische regeling hier achter zitten?
@timobac: taxi is vrij van BPM toch?
@roberto: en vrij van btw
@pieterpoes: en vrij van wegenbelasting
Normaal zijn de badges gecombineerd met Mercedes emblemen toch?
@g60gti: en zoals hoort een mercedes op blauwe platen
@g60gti: dat dacht ik ook! Maar het zou vast een optie zijn van een paar duizend euro
@g60gti: Nee de Maybach editie wordt naar mijn weten geleverd met maybach logo’s. Echter worden deze nog wel eens gestolen dus kiezen veel eigenaren/kopers voor de reguliere mercedes logo’s. En weer andere lopen niet graag te koop met hun dikke wagen dus kiezen daarvoor voor mercedes logo’s. Al vind ik hem zelf zo mooier
En volgens de RDW privé aangekocht, als ik het mij goed herinner. Heb deze vorig jaar lente in Amsterdam zien rijden.
Leuke Taxi
Je kunt maar ergens trots op zijn…
@user888: als je dit als zelfstandige in je vloot hebt mag je daar best trots op zijn toch?
@2wheeler: ik zou me eerder kapotschamen als ik dit bij vol verstand had aangeschaft :-)
@user888: oke.
Neemt gelijk de hele klasse van de Maybach weg. Dit mag nooit op blauwe platen, heiligschennis
@87sandyd: mmm klasse? MB wordt door velen als Taxi gezien, Maybach is MB met andere batches dus Maybach is een taxi. Niets klasse. (Ze hebben met dat label natuurlijk bizar weinig moeite gedaan om het anders te laten zijn)
Ik weet dat prive chauffeur bedrijf Marcus er eentje in dienst heeft, maar blijft een zeer imposante bak om te zien!
Ik vraag me toch altijd af hoe rendabel dit is.. ik werd een jaar of 1,5-2 geleden wel eens opgehaald door een Uber 740d of een E-klasse maar tegenwoordig alleen maar goedkope hokken..
@dennisn52b30: Nu weet ik niet hoe mensen zien dat dit een taxi is en niet een chauffeurs auto van een (grote) toko.
Bij ING invest waar ik een tijdje zat hadden de top talenten van 35 jaar allemaal zo’n ding met chauffeur
Waar betaald een taxichauffeur dit van? Ik dacht dat het nooit zo goed verdiende. Of kan je dit laten financieren door de bank? Oprechte vraag.
@baklava: ik dacht dat blauwe platen niet altijd voor taxi vervoer gebruikt hoeft te worden, maar ook als directie vervoer. Dus met “vaste klanten”, niet ritjes met lui van de straat
@ouwedibbes83: Er is vast wel een markt om (buitenlandse) zakenlui hiermee te vervoeren. Wellicht veelal bedrijven als klant? Maar ik denk idd niet dat je 214.355 euro makkelijk bij elkaar gereden krijgt, als je in het weekend wat ritjes bij de plaatselijke disco doet.
Waarom denkt toch iedereen bij blauwe platen alleen maar aan taxi? Dit zijn auto’s die worden ingezet voor directie- of zakenvervoer. Het is niet dat deze auto op het Leidse plein staat te wachten op een klant.
Zie ze vaak op schiphol, VIP vervoer geen normaal taxi vervoer.
Als jij als ondernemer zo’n ding koopt, maar je altijd door een vaste chauffeur laat vervoeren, dan krijg je ook blauwe platen. Hoeft dus absoluut geen taxi te zijn.