• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Triumph

Triumph Vitesse 2.0 Mk2 uit 1969, in Oegstgeest

Spotter: hhitalia
Geüpload op: 15 mei 2018
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
appspot klassiekers Triumph Vitesse wit
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Scion
    Scion
  • Vitesse
    Vitesse
  • Spitfire
    Spitfire
  • dikke mercedes
    dikke mercedes
  • Vitesse
    Vitesse
  • Audi Q7 Mule
    Audi Q7 Mule
  • Triumph TR3
    Triumph TR3
  • 911 Carrera 4s zonder achterkant..
    911 Carrera 4s zonder achterkant..

Lees Interacties

Reacties

  1. kuifje zegt

    15 mei 2018 om 13:25

    Super gaaf model!

    Login om te reageren
  2. n0zem zegt

    15 mei 2018 om 14:34

    Wat een gaaf ding, zeg!

    Login om te reageren
  3. dubcars zegt

    15 mei 2018 om 15:13

    Voor de verandering eens een echte Shooting Brake

    Login om te reageren
  4. ikleesookoverautos zegt

    15 mei 2018 om 15:53

    Is volgens mij geen MK2. Die had namelijk een andere gril en die had de chromen letters zoals deze dat heeft op de motorkap niet. Ook had de MK2 een MK2 logo op de zijkanten.

    Login om te reageren
    • hhitalia zegt

      15 mei 2018 om 16:59

      @ikleesookoverautos: Ah, wist ik niet, RDW zegt Mk2

      Login om te reageren
  5. toyotafortuner zegt

    15 mei 2018 om 17:27

    Is dit een shooting-brake, affabriek of is t custom?

    Iig: zeer fijne onalledaagse spot!

    Login om te reageren
  6. Alfarobert zegt

    16 mei 2018 om 08:20

    Ziet er goed uit.Zou hem alleen niet buiten laten staan s’nachts.

    Login om te reageren
  7. frater zegt

    4 september 2020 om 17:51

    Het is een Triumph Vitesse Estate
    Het dashboard is gelijk aan de MK2, maar de meeste logo’s zijn die van de MK1

    Rotoflex of niet-Rotoflex bepaalt meer of deze gezien kan worden als MK2. Dat is op de foto’s niet te zien.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North