Voor deze bedragen zou ik gaan voor de benhmark in deze klasse, de 911 Turbo S Cabriolet. GT-zilver, zwarte ‘911 Classic’-velgen, rood-zwart interieur, rode kap en wat Porsche Exclusive goodies.
Of meteen naar Exclusive toegaan voor donkergroene lak en cognac interieur. Misschien zelfs met houtinleg. Lekker klassiek.
Die AMG is mij te ordinair. Die Ferrari is prima, maar mij doet het niet zoveel.
@willeme:
ok prima maar het stofzuigergeluid van zo’n 911 Turbo doet jou dus wel wat??
Het gaat verschrikkelijk hard maar een echt spannende motor is het verder niet
@jrmpower24: Wat maakt het geluid nu uit? Dat is zo overschat. 911 klinkt prima, Turbo klinkt al jaren hetzelfde. Dat hysterische geschreeuw van een Ferrari of het overdreven luide gekletter van een AMG hoeft van mij niet zo. Beetje gênant om in rond te rijden. Daarbij vind ik het waanzinnig irritant, van die motoren die maar niet hun kop kunnen houden.
Met de huidige techniek worden de motoren kunstmatig luid gemaakt, maar echt bijzonder mooi is het geluid niet. Dus van mij hoeft dat dan niet. Daarbij is de 911 Turbo een uitstekende allrounder. En wat ik wel lekker vind: onopvallend. Je kan hem overal parkeren zonder dat er 35 spotters om heen hangen ;-).
De ferrari is de leukste maar enkel als bijkomenee auto. Anders heb je aan de amg wel een super allrounder waarmee je geen panische angst moet hebben voor elke drempel of put in de weg en waarmee kilometers malen naar het zuiden relaxt is.
De 488 is meer sexy de Amg is meer extravagante verschijning geschikt voor mannen die op mannen vallen.Doe mij dan maar s63 amg cabrio of liever een brabus s850 cabriolet voor het zelfde geld als ik de centjes zou hebben haha en is meer praktisch ook nog door dat achter ook nog vriendinnetjes kunnen zitten en wat meer bagage ruimte heeft zo’n Brabus 850 cabrio!
Lovely combo ?
488?
lijkt wel een wrap op de amg
Voor deze bedragen zou ik gaan voor de benhmark in deze klasse, de 911 Turbo S Cabriolet. GT-zilver, zwarte ‘911 Classic’-velgen, rood-zwart interieur, rode kap en wat Porsche Exclusive goodies.
Of meteen naar Exclusive toegaan voor donkergroene lak en cognac interieur. Misschien zelfs met houtinleg. Lekker klassiek.
Die AMG is mij te ordinair. Die Ferrari is prima, maar mij doet het niet zoveel.
@willeme: ja is goed ?
@willeme:
ok prima maar het stofzuigergeluid van zo’n 911 Turbo doet jou dus wel wat??
Het gaat verschrikkelijk hard maar een echt spannende motor is het verder niet
@jrmpower24: eh, al die auto’s hebben een “stofzuiger” ..
@jrmpower24: Wat maakt het geluid nu uit? Dat is zo overschat. 911 klinkt prima, Turbo klinkt al jaren hetzelfde. Dat hysterische geschreeuw van een Ferrari of het overdreven luide gekletter van een AMG hoeft van mij niet zo. Beetje gênant om in rond te rijden. Daarbij vind ik het waanzinnig irritant, van die motoren die maar niet hun kop kunnen houden.
Met de huidige techniek worden de motoren kunstmatig luid gemaakt, maar echt bijzonder mooi is het geluid niet. Dus van mij hoeft dat dan niet. Daarbij is de 911 Turbo een uitstekende allrounder. En wat ik wel lekker vind: onopvallend. Je kan hem overal parkeren zonder dat er 35 spotters om heen hangen ;-).
@willeme: gewoon precies dat siert die auto zo!
@willeme: amg te ordi maar een Porsche turbo niet? Mooi man
@willeme: ja met nog steeds de motor op de verkeerde plek, achter de achteras. Mooie auto maar een benchmark zou ik het niet noemen.
Biemond & Van Wijk plakt van die Chrome lettertjes achterop. Zou ik persoonlijk expliciet vragen om weg te laten.
Zonder na te denken de Ferrari.
Mooie AMG, maar Ferrari spreekt het kind in mij meer aan.
De AMG. Wat ziet die Rari er saai uit zeg.. Dan doet de Duitser me meer.
A of B? Doe mij maar C antwoorden deden het vast op school vroeger ook altijd goed, lol.
488, ik hou niet van de AMG GT cabrio. Coupe is mooier.
Ferrari. Als het beide coupés waren geweest, dan de Merc.
AMG Gt C. Met dak open een van dr mooiste autos momenteel verkrijgbaar
De ferrari is de leukste maar enkel als bijkomenee auto. Anders heb je aan de amg wel een super allrounder waarmee je geen panische angst moet hebben voor elke drempel of put in de weg en waarmee kilometers malen naar het zuiden relaxt is.
@ty5500: Bij nader inzien is de benz toch ook wel erg laag, jeetje wat merc onwaardig
Mercedes, want het dakje kan open
@jeppie: Bij een 488 Spider ook.
De 488 is meer sexy de Amg is meer extravagante verschijning geschikt voor mannen die op mannen vallen.Doe mij dan maar s63 amg cabrio of liever een brabus s850 cabriolet voor het zelfde geld als ik de centjes zou hebben haha en is meer praktisch ook nog door dat achter ook nog vriendinnetjes kunnen zitten en wat meer bagage ruimte heeft zo’n Brabus 850 cabrio!
Wie is moah?
GT3 met handbak. Ik hoef dit spul wat hier staat niet.
Kind in mij: Ferrari all day everyday
Verstandige keuze: merc
Financiële: ferrari
Beide zouden niet in m’n garage staan, maar uit deze twee sowieso de 488.
Amg gt zou ik kiezen
Die polo
Duidelijk de 488 voor mij
Zeker de 488