@mbeye: diplomaten kenteken zonder diplomatieke status. BN wordt in de volksmond ook wel eens Buitenlands Nederlander genoemd, veelal omdat het buitenlanders zijn die voor ambassades zijn, die wel bepaalde belastingvoordelen genieten maar zoals gezegd geen diplomatieke status hebben, en dus geen CD-kenteken voeren.
Wat een spuuglelijke combinatie van chrome lijsten chrome “nieren”
En dat op een BMW M4! En dan maar te zwijgen over de wielen… waarom niet de competition velgen en hoogglans shadowline? Staat zoveel mooier bij deze kleur..
@e36m3gt: Niks mis met chroom nieren en raamomlijsting. De drang alles zwart te maken doet toch vaak afbreuk aan de lijnen en/of details van een model. Maar de combinatie met deze velgen doet wel enorm afbreuk aan het geheel.
@e36m3gt: oké, in deze combinatie van kleur velgen ziet het er niet top uit maar normaal gesproken zie ik liever de chrome accenten dan alles maar zwart.
Het valt mij op dat auto’s met ‘de kleine wielen’ zo vaak beter rijden. In plaats van 21” velgen en lichtvering kun je ook gaan voor de standaard ophanging en standaard wielen.
Ook in dit geval. De wang is niet eens waanzinnig hoog, de banden zijn al behoorlijk ‘plat’. Meer dan wat je ooit nodig zult hebben in elk geval. Kleuren maken mij niet zo veel uit, maar dit blauw hoeft van mij niet zo. Azuritschwarz met een creme interieur en Esche Masser hout erin en je hebt een keurige klasbak!!
Heerlijk, superlichte gesmede 18″ en dat standaard. Rijdt vast veel beter, zeker aangezien de M4 wel vaker kritiek kreeg op de ophanging (op zware giet 19″)…
Wat is een BN kenteken?
@mbeye: diplomaten kenteken zonder diplomatieke status. BN wordt in de volksmond ook wel eens Buitenlands Nederlander genoemd, veelal omdat het buitenlanders zijn die voor ambassades zijn, die wel bepaalde belastingvoordelen genieten maar zoals gezegd geen diplomatieke status hebben, en dus geen CD-kenteken voeren.
@ghost: ook iedereen die bij het ICC werkt, iedereen bij ESTEC, bij EU agentschappen etc.
@ghost: om het in het goed Nederlands te zeggen “Buitenlands Nederlander” is een “contradictio in terminis”.
@mbeye: GN ipv BN volgens mij ?
@RobUSA: komt op het zelfde neer uit eindelijk
@g60gti: Hetzelfde en uiteindelijk schrijf je aan elkaar.
@joostdetaalnazi: maar je begrijpt dus wel wat ik bedoel
@joostdetaalnazi: uiteindelijk bedoelen jullie hetzelfde.
@mbeye:
BN of GN:
http://wetten.overheid.nl/BWBR0007040/2002-09-01
@mbeye: zie hier:
http://wetten.overheid.nl/BWBR0007040/2002-09-01
Mooie kleur!
Als wintersetje prima, maar qua zomersloffen toch liever de 19-inchers, vinnik beter ogen.
Bah, wat verpest dat stalen klapdak zo’n auto..
@ck92: vind ik ook. Vond dat dak op de E93 al lelijk, en al helemaal op deze…
@wetdualclutch: is verder precies hetzelfde dak
@ck92: bah wat verpesten die leeghoofdige massa reacties over een dak zo’n kijk op een auto. En bovendien is het aluminium.
Het verbaast mij überhaupt dat onder een M3/4 geen 20-21 inchers liggen.
@phaeton:
‘t Is geen 991 GT3 RS !
@amghans: Nee, en ook geen Scenic… ;)
Staat niet zo’n 18 duimers op een M4, moet minimum 19 zijn.
@dromedaris: 15 jaar geleden was 16″ groot.. waar is de tijd gebleven. Ik vind een beetje band wel mooi, dus 1 van mij voor deze velgkeuze.
@thijsj:
Ik zou het anders situeren.
In de eighties was 16 inch groot.
Zelfs een M5 stond op 16”.
15 jaar geleden zag je met regelmaat 17” en 18”.
@thijsj: een moderne auto is eigenlijk idioot groot. Zonder 19 inch velgen valt het op dat het eigenlijk een enorm stuk plaatwerk is met weinig vorm.
Nog nooit met de combinatie GN gezien. Betekend dit niet iets anders?
@kuip: Geen Nederlander?
@kuip: nope… Alleen de BN kentekens waren op.
@kuip: Was het niet voor militairen uit de VS ??
18inch jetsers, u bent wel heel cynisch autoblog …. Mn vriendin heeft grote jetsers, 18 inch onder een M4? Dacht het niet ….
18” en de klapdak-versie en dat een ‘hele dikke bak’ noemen -_-‘
@awesome: ‘hele dikke bak’ is de standaard beschrijving geworden bij zo’n beetje iedere spot, mede mogelijk gemaakt door zo’n beetje alle spotters.
@toyotafortuner: *wacht heel geduldig totdat jij jezelf op de schouder klopt*
18″ ziet er niet uit op een auto wat bmw’s sportiefste M serie zou moeten zijn. 20″ rules
@RobUSA: 20 is veel te groot, 18 is prima. Maar dat belachelijke chroom maakt het voor mij echt een Turken bak.
@bmwfreak038: edit: fijn die knop!? Gewoon iets door de hoeven laten zakken en klaar!
Wat een spuuglelijke combinatie van chrome lijsten chrome “nieren”
En dat op een BMW M4! En dan maar te zwijgen over de wielen… waarom niet de competition velgen en hoogglans shadowline? Staat zoveel mooier bij deze kleur..
@e36m3gt:
Inderdaad, deze mag er gerust wat scherper uit zien.
In deze configuratie zegt de auto mij niks.
@e28forever: jij snapt het tenminste haha
@e36m3gt: Niks mis met chroom nieren en raamomlijsting. De drang alles zwart te maken doet toch vaak afbreuk aan de lijnen en/of details van een model. Maar de combinatie met deze velgen doet wel enorm afbreuk aan het geheel.
@e36m3gt: oké, in deze combinatie van kleur velgen ziet het er niet top uit maar normaal gesproken zie ik liever de chrome accenten dan alles maar zwart.
Het valt mij op dat auto’s met ‘de kleine wielen’ zo vaak beter rijden. In plaats van 21” velgen en lichtvering kun je ook gaan voor de standaard ophanging en standaard wielen.
Ook in dit geval. De wang is niet eens waanzinnig hoog, de banden zijn al behoorlijk ‘plat’. Meer dan wat je ooit nodig zult hebben in elk geval. Kleuren maken mij niet zo veel uit, maar dit blauw hoeft van mij niet zo. Azuritschwarz met een creme interieur en Esche Masser hout erin en je hebt een keurige klasbak!!
staat wel die 18 inch, en kan me voorstellen dat het een stukje fijner rijdt
Simonis visjeeesssss
18″ jetsers? :) Maatje te klein inderdaad.
Hmmmm staat niet…van die bijtellingswieltjes onder een M4
Heerlijk, superlichte gesmede 18″ en dat standaard. Rijdt vast veel beter, zeker aangezien de M4 wel vaker kritiek kreeg op de ophanging (op zware giet 19″)…