• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mitsubishi Outlander PHEV met brulpijp

Extra swekker voor je stekker…

Spotter: martijngizmo
Geüpload op: 13 juni 2018
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
appspot Mitsubishi outlander phev tuning uitlaat
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Aston Martin DB9 Volante
    Aston Martin DB9 Volante
  • AC Cobra
    AC Cobra
  • Aston-Martin V8 Vantage
    Aston-Martin V8 Vantage
  • Mitsubishi Outlander PHEV facelift
    Mitsubishi Outlander PHEV facelift
  • mitsubishi outlander phev
    mitsubishi outlander phev
  • Nieuwe Mitsubishi Outlander
    Nieuwe Mitsubishi Outlander
  • Alfa Romeo Guilia Q
    Alfa Romeo Guilia Q
  • Mitsubishi Outlander PHEV
    Mitsubishi Outlander PHEV

Lees Interacties

Reacties

  1. maikel2303 zegt

    13 juni 2018 om 08:45

    En porsche velgen eronder????

    Login om te reageren
  2. allesmetturbo zegt

    13 juni 2018 om 09:02

    ‘Extra swekker voor je stekker’ hahah?

    Login om te reageren
  3. schrik zegt

    13 juni 2018 om 09:39

    Foutlander

    Login om te reageren
  4. kennone zegt

    13 juni 2018 om 11:47

    Boutlander

    Login om te reageren
  5. fendercd60 zegt

    17 juni 2018 om 16:40

    Dikke bak hoor!

    Login om te reageren
  6. stekkerkoning zegt

    17 juni 2018 om 16:48

    Dik! Ziet er nog niet eens zo verkeerd uit, zo met achterspoiler en privacyglass.

    En hé dit is wel echt de snelste plugin-hybride. Stiltaand. Aan de laadpaal. Want snelladen met een Chademo-stekker. Met een kwartiertje zit het accupakket weer helemaal vol.

    Login om te reageren
    • kennone zegt

      17 juni 2018 om 17:32

      @stekkerkoning: goed verhaal!

      Login om te reageren
    • jannemaneke zegt

      17 juni 2018 om 19:34

      @stekkerkoning: en een kwartiertje later is het accupakketje alweer leeg.

      Login om te reageren
  7. rijnounsdoor zegt

    17 juni 2018 om 16:48

    Kan ie stroom afblazen

    Login om te reageren
  8. basfransencarphotography zegt

    17 juni 2018 om 17:17

    Wanne boutert

    Login om te reageren
  9. bram750 zegt

    17 juni 2018 om 17:19

    Ik kom opvallend veel gefrustreerd rijdende PHEV’s tegen. Alsof die mensen iets te compenseren hebben…

    Login om te reageren
    • 2wheeler zegt

      17 juni 2018 om 18:16

      @bram750: ik zie bijzonder veel gefrustreerde reacties van de AB pubers. De ondernemer in zijn Metsubsidie Foutlander zal het aan z’n reet oxideren wat wij er van vinden. Die geniet lekker van z’n voordeeltje. Als je in een RAM1500 rijdt heb je wat te compenseren, maar in een PHEV dus ook? Iedereen maar in een grijze Golf?

      Login om te reageren
      • autodrop zegt

        17 juni 2018 om 19:31

        @2wheeler: haha well said.

        Login om te reageren
      • richh zegt

        17 juni 2018 om 23:52

        @2wheeler: Spijker. Kop. Raak!

        Login om te reageren
  10. sudsprint zegt

    17 juni 2018 om 17:19

    Aaargghh neee. Doe alsjeblieft wat aan dat rechter sierstuk?

    Login om te reageren
  11. fiero zegt

    17 juni 2018 om 17:22

    Profi uitlaatmaker…?

    Login om te reageren
  12. apriliarsv zegt

    17 juni 2018 om 17:22

    Wat kansloos

    Login om te reageren
  13. maxhunter zegt

    17 juni 2018 om 17:42

    Nu nog wachten op de Akrapovic laadkabelstekker voor nog meer swagger

    Login om te reageren
  14. 560pk zegt

    17 juni 2018 om 17:49

    Schaamt zich (terecht) voor z’n plug-in: heeft de “PHEV” badge er af behaald

    Login om te reageren
  15. 560pk zegt

    17 juni 2018 om 17:49

    @ 560pk: “gehaald”

    Login om te reageren
  16. maarten020 zegt

    17 juni 2018 om 17:52

    Dit is wel heel erg sneu

    Login om te reageren
  17. techniekmeneer zegt

    17 juni 2018 om 18:22

    Er is niks mis met een Outlander, maar het is gewoon geen auto om te gaan “pimpen”

    Login om te reageren
    • melkkoe zegt

      17 juni 2018 om 19:50

      @techniekmeneer: niks mis mee??
      Nooit in gereden zeker?

      Login om te reageren
      • techniekmeneer zegt

        17 juni 2018 om 19:54

        @melkkoe: Ik werk vrijwel dagelijks aan deze auto’s.

        Login om te reageren
  18. ab1963 zegt

    17 juni 2018 om 18:36

    Rechterpijpje blijft lekker schoon!

    Login om te reageren
  19. bischero zegt

    17 juni 2018 om 19:53

    Omdat een CVT zo lekker klinkt? Jezus, elke keer dat ik die dingen hoor werkt het op mijn lachspieren. Als ik alleen al voorstel hoe een brulpijp op dit gebakje moet klinken krijg ik al buikpijn

    Login om te reageren
    • flutterby zegt

      17 juni 2018 om 22:32

      @bischero: de Outlander PHEV heeft géén versnellingsbak. Één fixed gear en de rest handelt de elektromotor af.

      Login om te reageren
  20. m54b30 zegt

    17 juni 2018 om 20:32

    hahahaha wat een pauper.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North