@mrrallycross: gewoon, omdat het kan. En iedereen de standaard 15-inchers of zeldzame 16-RSinchers wel kende indertijd. Beter nog de 18-inchers, vijfspaaks. Gaf zo’n Sierra een hele dikke middelvinger in elke weerspiegeling.
Iedereen die voor de Noble kiest, heeft nog nooit met zo’n ding gereden. Manmanman wat een verschrikking is zo’n apparaat.
buiten het feit dat het interieur eruit ziet als de autostyle catalogus van 2004 en de auto niet in de buurt komt van het geclaimde vermogen van 350pk. rijdt het gewoon weg verschrikkelijk slecht.
Sierra RS FUCKING Cosworth.
Heb er zelf 3 gehad. Kan geen platic Noble of laffe Lotus aan tippen. Historische wagens. Eigenlijk Britse auto-industrie onwaardig. Want deze wagens hadden Duitse degelijkheid in tegenstelling tot de Britse karton-Rovers en rode midlifecrisis-MG’s.
Deze was gistere al voorbij gekomen hier. Maar de Sierra graag!
Zonder de waardes wel die M12
Noble zeker weten, de Sierra is in mijn optiek minder dan de E36 M3, dus dan koop ik die wel als ik in de markt was voor een auto uit die era..
@spykerboy: de Sierra komt uit de tijd van de E30, en die werd in de onafhankelijke raceklasses zoekgereden door de Sierra.
Wat een afgrijselijke velgen onder de sierra. Dan de Noble.
Altijd de Cossie
Hoewel ik een RS Cosworth erg kan waarderen heb ik het model Sierra (en zeker de Mk1) afgrijselijk gevonden.
De Noble dus.
Waar in Engeland zit jij nu? Wij kn Bognor Regis (zuidkust)
@nasty: Ik zit in Nederland en deze spot was bij de Nurbürgring, Duitsland ;)
Die velgen onder de sierra zijn wel heel treurig idd
De Bentley GT Superspeed maar dan wel in de GT3- uitvoering ZONDER kuipstoelen!
@iphonistvongates: wat heb je?
@iphonistvongates: waar staat die?
Noble
De Sierra natuurlijk. Ik heb er gelukkig al een paar van heel dichtbij mogen bekijken…
Sierra
Noble voor mij dan… respect voor de sierra maar heb er niet zoveel mee
De Cossie
De Noble natuurlijk.
De Sierra natuurlijk, maar wel meteen de goede velgen eronder.
De Noble.
Jezus waarom die velgen onder die cosworth
@mrrallycross: gewoon, omdat het kan. En iedereen de standaard 15-inchers of zeldzame 16-RSinchers wel kende indertijd. Beter nog de 18-inchers, vijfspaaks. Gaf zo’n Sierra een hele dikke middelvinger in elke weerspiegeling.
Iedereen die voor de Noble kiest, heeft nog nooit met zo’n ding gereden. Manmanman wat een verschrikking is zo’n apparaat.
buiten het feit dat het interieur eruit ziet als de autostyle catalogus van 2004 en de auto niet in de buurt komt van het geclaimde vermogen van 350pk. rijdt het gewoon weg verschrikkelijk slecht.
@mrbooz: Nobles rijden strak en vergelijkbaar met Lotus. Waarop baseer je dat Nobles slecht rijden ?
Sierra RS Cosworth, al was het alleen maar omdat ik er ooit een had!
Sierra RS FUCKING Cosworth.
Heb er zelf 3 gehad. Kan geen platic Noble of laffe Lotus aan tippen. Historische wagens. Eigenlijk Britse auto-industrie onwaardig. Want deze wagens hadden Duitse degelijkheid in tegenstelling tot de Britse karton-Rovers en rode midlifecrisis-MG’s.
Noble all day !