• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi RS1, waarom niet. ??

Audi RS1 2.5 TFSI 380 pk.

Spotter: hzw
Geüpload op: 31 augustus 2018
Plaats: 58
Kenteken: Onbekend
Audi Audi A1 photoshop rs1 Schetsen
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Audi a1
    Audi a1
  • Ferrari 599 GTB Fiorano
    Ferrari 599 GTB Fiorano
  • Audi A1
    Audi A1
  • Porsche 997 GT3 RS mk2
    Porsche 997 GT3 RS mk2
  • Alpina b6s, Alpina b6s cabrio en bmw 1m
    Alpina b6s, Alpina b6s cabrio en bmw 1m
  • Audi rs1
    Audi rs1
  • Groen
    Groen
  • audi
    audi

Lees Interacties

Reacties

  1. allesmetturbo zegt

    31 augustus 2018 om 22:01

    ULTIEM!

    Login om te reageren
  2. techniekmeneer zegt

    31 augustus 2018 om 23:49

    Jaloers!

    Login om te reageren
  3. ghost zegt

    1 september 2018 om 00:34

    Dit komt er sowieso niet.

    Login om te reageren
  4. tttijn zegt

    1 september 2018 om 08:11

    Een motor met een auto

    Login om te reageren
  5. HZW zegt

    1 september 2018 om 10:02

    Ook al zou Audi beslissen om een RS1 Sportback op de markt te brengen, met de wetenschap dat de nieuwe A1 op MQB is gebaseerd en met de wetenschap dat er dus een 5 cilinder in past, is het niet aannemelijk dat zo’n RS1 een 5 cilinder krijgt.
    380 Pk is ook te realiseren met een 2.0 TFSI motor.
    Gewicht verschil tussen de nieuwe licht gewicht aluminium 5 cilinder en de 2.0TFSI motor is minimaal.
    Dat is iets van 161 kg tegen over iets van 145 Kg.
    Het vermogen potentieel van de 2.5TFSI motor is veel groter.

    Login om te reageren
    • allesmetturbo zegt

      1 september 2018 om 10:07

      @HZW: en klinkt vele malen gaver! 5cil roffel is echt geniaal

      Login om te reageren
  6. HZW zegt

    1 september 2018 om 10:24

    Een eventuele RS1 zal niet mals geprijsd zijn.
    Zo’n model verkoop dan ook alleen als er voor die prijs een 5 cilinder motor aanwezig is.

    Login om te reageren
    • ghost zegt

      1 september 2018 om 11:33

      @HZW: dat is ook stof tot nadenken. Een RS3 kost nu minimaal 81k. Een S1 kostte circa 55k. Een RS1 zou dan al snel 70k gaan kosten maar met opties al snel 90k. Tegenover een RS3 die vele malen ruimer is en waarschijnlijk amper meer weegt. Nu is het verschil tussen RS3 en S1 nog 250kg, maar dat zal dan tussen een RS3 en RS1 wel minder zijn.

      Overigens denk ik eerder, gezien emissieregels, dat kleine hatches aandrijflijnen krijgen in combinatie met elektromotoren. De nieuwe A-AMG krijgt dat vermoedelijk ook bovenop de 2.0L-turbo.

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North