Vilgens mij heb ik dit ding al eens gezien. Hij is gaaf, en ik ga er maar even van uit dat ze geen harde DS hebben gesloopt om dit te bouwen. Knapperige DS’en genoeg, per slot van rekening.
Jammer maar onvermijdelijk dat de vergrijzing ook onder de kopers van klassieke auto’s toeslaat.
Met als resultaat dat niet alleen nieuwe auto’s maar ook klassiekers een gemakkelijke hoge instap moeten hebben… Maar bij de DS had dat veel sjieker opgelost kunnen worden. Gewoon een startknop op afstandbediening en daarbij een knopje erop om de vering in de hoogste stand te zetten.
Dit is wel een serieus projectje geweest zeg. Het ziet er heel gaaf uit!
Wat een geweldig apparaat is dit zeg!
Tof project!
Vilgens mij heb ik dit ding al eens gezien. Hij is gaaf, en ik ga er maar even van uit dat ze geen harde DS hebben gesloopt om dit te bouwen. Knapperige DS’en genoeg, per slot van rekening.
@ghengiskhan: knapperig ??
Betrouwbaarste Citroën ooit ?
De lelijke eend kende ik al maar de lelijke snoek is nieuw voor me.
Hoeveel glaasjes rode wijn heb je op voordat je bedenkt dat je een zoefmobiel op een land cruiser onderstel wel een goede combinatie is?
@mat1980: sommige hebben geen wijn nodig, zit gewoon in de genen
Ik kan de DS en de Landcruiser allebei zeer waarderen. De combinatie van beiden kan me echter niet bekoren.
Wel respect voor het werk, lijkt me een hele klus.
Vet
Jammer maar onvermijdelijk dat de vergrijzing ook onder de kopers van klassieke auto’s toeslaat.
Met als resultaat dat niet alleen nieuwe auto’s maar ook klassiekers een gemakkelijke hoge instap moeten hebben… Maar bij de DS had dat veel sjieker opgelost kunnen worden. Gewoon een startknop op afstandbediening en daarbij een knopje erop om de vering in de hoogste stand te zetten.
Leuk!
Cool! Zou er luchtvering onder zitten? ?
@tjorque: Jazeker! In de banden …
Gaaf ding! Nu nog het interieur van de DS en dan is hij helemaal top.
@dirkv: da’s in een paar muisklikken gefikst.