@bassx: naar mijn weten moet de distributieriem elke 5000 km vervangen worden en moet daarvoor de hele motor uit de wagen.. onderhoud is dus erg kostbaar.. maar gaaf dat mensen dat er voor over hebben!
@tazmania: zit wel een kentekenplaat houder op, dus de kans is groot dat die z’n plaat gewoon is verloren en straks met zo’n lelijk 1tje boven de streep rondrijdt
@raceface@tazmania: wat maakt dat in godsnaam uit. Kan de besten overkomen. Als ’t jullie overkomt verkoop je je auto ook al is ’t je droombak, omdat er een extra pieterpeuterig cijfertje op ’t kenteken staat?
@thijsj: nee, mij boeit dat niets. Ik heb in het verleden al vaker auto’s met een duplicaatcode gehad. Maar ik gun de eigenaar (en iedereen in het algemeen) het beste.
@e38ossie: jawel hoor. Als je je plaat verliest, krijg je een duplicaatcode op je plaat. Voorheen kreeg je die ook als je je papieren kwijt was, dat is sinds een aantal jaren losgekoppeld van elkaar
Wat heeft deze bescheiden wielen zeg, viel vroeger niet op, maar nu iedere CLA 1.5 diesel een AMG pakket en 19 inch wielen heeft lijken deze wieltjes ineens wel heel klein!
Geil. Pure porno zo’n Testa.
Jaren geleden besloten dat ik de 512Tr mooier vindt. Maar als ik dit dan weer zie, met twee correcte buitenspiegels en de gemene blik met alleen de hoekjes knipperlicht… pffff.
@alcantara: klopt. Het ontwerp is zeker niet tijdloos. Dat kan eigenlijk helemaal niet toch? Het is eerder een mate van stijl die tijdloos te noemen is?
Mijn buurman had zo’n ding, mocht er eens mee rijden! En dat gaat makkelijker en soepeler dan je denkt… zou er alleen nooit geen 250kmh + mee willen rijden, mijn golfje ligt stabieler op hoge snelheden.
Zo gaaf om tegen te komen in NL!
Blijft mooi.
Oud hok
@davelepeef: Hou voortaan je handen van het toetsenboord af.
@fendercd60: ??
@davelepeef: je bedoelt het krot waar je in woont?
@coldsteel: don’t feed the trolls…
Zeer mooi. Het echte ‘Sonny Burnett Miami Vice’ gevoel. (ook al is hij rood en heeft 2 spiegels.).
@MercMeister: Dan toch liever de Daytona, die geen Daytona was.
https://www.themiamiautomuseum.com/1973-ferrari-daytona-miami-vice-car-c-507.htm
@lacker: toendertijd was de Testarossa erg gaaf om te zien in Miami Vice.
@lacker: neh! Die witte TestaRossa was toen de bom! Dat was de 80’s!
Deze dingen zijn behoorlijk betaalbaar
@cpp1: Natuurlijk, daarom heeft bijna elke Nederlander er eentje op de oprit staan…
@cpp1: Een auto met V12 is nooit betaalbaar van Jan met de pet. Onderhoud is gemiddeld 2x zo duur als van een V8 motor.
@cpp1: Nagenoeg elke Ferrari voor de 360 Modena is onbetaalbaar. Onderhoudsbeurt loopt makkelijk op naar een kleine 10k.
@bassx: naar mijn weten moet de distributieriem elke 5000 km vervangen worden en moet daarvoor de hele motor uit de wagen.. onderhoud is dus erg kostbaar.. maar gaaf dat mensen dat er voor over hebben!
@cpp1: alles is relatief hè..
En voor geen kentekenplaat.
De eigenaar heeft bout. Ik vind mooi.
@tazmania: Ik denk dat de nummerplaat er nog op zou zitten als Don Johnson er een bout in had gedraaid. Het plastic frame zit er nog wel.
@tazmania: zit wel een kentekenplaat houder op, dus de kans is groot dat die z’n plaat gewoon is verloren en straks met zo’n lelijk 1tje boven de streep rondrijdt
@raceface: Het is niet te hopen.
@raceface @tazmania: wat maakt dat in godsnaam uit. Kan de besten overkomen. Als ’t jullie overkomt verkoop je je auto ook al is ’t je droombak, omdat er een extra pieterpeuterig cijfertje op ’t kenteken staat?
@thijsj: nee, mij boeit dat niets. Ik heb in het verleden al vaker auto’s met een duplicaatcode gehad. Maar ik gun de eigenaar (en iedereen in het algemeen) het beste.
@thijsj: Kan me ook mateloos opwinden over mensen die daar zoveel moeite mee hebben, waarom in godesnaam?
@kle500: Niks aan het handje als alles goed gedocumenteerd is.
@raceface: is tegenwoordig niet meer verplicht. Alleen op het kentekenbewijs.
@e38ossie: jawel hoor. Als je je plaat verliest, krijg je een duplicaatcode op je plaat. Voorheen kreeg je die ook als je je papieren kwijt was, dat is sinds een aantal jaren losgekoppeld van elkaar
Blijft leuk om te zien!
Prachtig
De 80’s op 4 wielen, nice!
Wat heeft deze bescheiden wielen zeg, viel vroeger niet op, maar nu iedere CLA 1.5 diesel een AMG pakket en 19 inch wielen heeft lijken deze wieltjes ineens wel heel klein!
Heerlijke wagen dit! Jongensdroom
De “motorkap” (stom dat je toch motorkap wil zeggen) sluit niet goed aan de rechter kant, zie Foto 3 en 4.
Hoe noemen we het eigenlijk? Bagageklep?
@av_diver: kofferklep:
@av_diver: dat noem je Italiaanse flair :)
De eigenaar moet de kofferklep wat beter laten afhangen zo te zien. Of werden ze af fabriek geleverd met zulke kieren tussen het plaatwerk?
@autodidact: laat hem dan meteen de onderste rand van de achterbumper meepakken. Die zit ook niet goed.
Dit is erg gaaf zeg. Dit ademt gewoon jaren 80. Geweldig!
Ik zie als apk vervaldatum juli 2017??
Wat een lelijk hok. Kleine wieltjes, kromme ‘kofferklep’, front overhang van een meter… nee dank je!
Ze klinken geweldig, maar man man man, wat een lelijke krengen. Dus ondanks de fantastico 12-cilinder : nein, danke.
Tijdloos
@e38ossie: kan die huidige troep niet tegenop
Geil. Pure porno zo’n Testa.
Jaren geleden besloten dat ik de 512Tr mooier vindt. Maar als ik dit dan weer zie, met twee correcte buitenspiegels en de gemene blik met alleen de hoekjes knipperlicht… pffff.
Waarom wordt dit tijdloos genoemd? Je ziet toch wel degelijk dat dit een oud model is uit de vorige eeuw.
Vooral de achterkant doet erg gedateerd en ’80s aan.
Wel gaaf maar absoluut niet tijdloos imo.
@alcantara: klopt. Het ontwerp is zeker niet tijdloos. Dat kan eigenlijk helemaal niet toch? Het is eerder een mate van stijl die tijdloos te noemen is?
@alcantara: Nee zeker niet tijdloos. Maar daarom juist zo gaaf op de een of andere manier.
Mijn buurman had zo’n ding, mocht er eens mee rijden! En dat gaat makkelijker en soepeler dan je denkt… zou er alleen nooit geen 250kmh + mee willen rijden, mijn golfje ligt stabieler op hoge snelheden.