@jaapies: het is en blijft een type waar de meeste van ons niet blij van worden, maar als er zo’n voorkant op wordt gezet gaat het geen favoriet worden nee. Maar heel veel auto’s hebben er last van
Wlpt is geen probleem, wat wel een uitdaging is om natuurlijk de instellingen motor en bak af te stemmen op een lagere uitstoot van de wlpt. En er schijnt een wachtrij te zijn
@kraakensmaak: dit wordt een diesel, er komt ook een rsq8 met hetzelfde blok als de Urus, de sq7 (zoals deze) heeft 4 uitlaat pijpen de rs heeft 2 pijpen
Wat is de voorkant lelijk zeg.
@lekkerlinksrijden: That’s what she said!
@gulli: klopt ;-)
@lekkerlinksrijden: Ik heb met alle drie merken (Mercedes, BMW en Audi) nog mixed feelings betreft looks en dat is niet positief.
@lekkerlinksrijden: alleen de voorkant?!
@jaapies: het is en blijft een type waar de meeste van ons niet blij van worden, maar als er zo’n voorkant op wordt gezet gaat het geen favoriet worden nee. Maar heel veel auto’s hebben er last van
Wordt dit een diesel of benzine? SQ7 maken ze niet meer namelijk, iets met WLTP.
@kraakensmaak: komt denk ik gewoon terug: https://www.autozeitung.de/audi-q7-facelift-2019-preis-technische-daten-194616.html?image=3#
Wlpt is geen probleem, wat wel een uitdaging is om natuurlijk de instellingen motor en bak af te stemmen op een lagere uitstoot van de wlpt. En er schijnt een wachtrij te zijn
@kraakensmaak: dit wordt een diesel, er komt ook een rsq8 met hetzelfde blok als de Urus, de sq7 (zoals deze) heeft 4 uitlaat pijpen de rs heeft 2 pijpen
Buitenboordbeugels waren vroeger al niet cool
Is’ie nog niet gelanceerd dan? Zag ‘m staan bij het Volkshotel in A’dam