• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Tesla Model 3 introductie in Amsterdam

Vanaf vandaag is de Model 3 live te zien in de Tesla-showroom in de PC Hooftstraat in Amsterdam. Toevallig was ik in de buurt en ben er even binnengelopen. Het bleek wel om een US-uitvoering te gaan wat te zien is aan de kentekenplaatbevestiging en de laadaansluiting. Rijden was nog niet mogelijk helaas…..

Spotter: jmwxantia
Geüpload op: 16 november 2018
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
dealers elektrisch model-3 rood Tesla
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Porsche Carrera 4S Pon Edition
    Porsche Carrera 4S Pon Edition
  • Tesla Model S
    Tesla Model S
  • tesla model s rood
    tesla model s rood
  • Mercedes AMG GTC Roadster
  • Tesla Model S
    Tesla Model S
  • Cruisen in Barcelona
    Cruisen in Barcelona
  • Tesla Model S
    Tesla Model S
  • Stingray
    Stingray

Lees Interacties

Reacties

  1. marcus1963 zegt

    17 november 2018 om 09:52

    Welke versies komen er beschikbaar ? Ook een snelle uitvoering ?

    Login om te reageren
    • flutterby zegt

      17 november 2018 om 09:53

      @marcus1963: Ik kan mij niet voorstellen dat ze afwijken van wat ze leveren in de US, hooguit misschien de LR RWD.

      Login om te reageren
    • roberto zegt

      17 november 2018 om 11:49

      @marcus1963: volgens mij gaat het om de range pakketten: basis 350km range, medium 425km range en de full option 500km (weet zo de benamingen niet). Hoe groter de accu, hoe sneller?!

      Login om te reageren
      • flutterby zegt

        17 november 2018 om 12:31

        @roberto: het basis model doet <6s naar de 100, Mid Range zit op 5.4s, dual motor op 4,5s en performance op 3.5s

        Login om te reageren
        • amghans zegt

          17 november 2018 om 13:24

          @flutterby: die 0-100 tijden vinnik niet zo belangrijk bij dit soort auto’s, de range des te meer. Heel benieuwd hoe-ie ‘t wat dat betreft in de praktijk van alledag gaat doen. En dan m.n. de basisversie, die is vermoedelijk al prijzig genoeg.

          Login om te reageren
          • flutterby zegt

            17 november 2018 om 15:57

            @amghans: ik rijd 320 km per week woon-werkverkeer, als ik maar twee keer per week hoef te laden ben ik blij. Beter dan elke week tanken.

            0-100 in 6s heb je ten minste elke dag iets aan. Niet voor stoplicht sprintjes, maar het is altijd fijn om meer vermogen en koppel te hebben dan je (ooit) nodig hebt.

            Login om te reageren
            • amghans zegt

              17 november 2018 om 16:34

              @flutterby: duidelijk verhaal en vanuit dat perspectief idd voldoende range. Ik maak regelmatig meer meters per (dagretour)rit, dus zou idealiter 400 km per batterijlading als ondergrens hebben, ook in de winter. En dat zou moeten kunnen inclusief 2 x een half uur met 120 km/u, de rest met 80 km/u.

              Zou dan met alle graagte genoegen nemen met een 0-100 tijd van ergens tussen de 8 en 9 seconden. Maar tot m’n ergernis schijnen de fabrikanten die acceleratietijden belangrijker te vinden dan de range. Zelfs voor gezapig ogende EVs als zo’n Model 3. En dat is jammer.

              Login om te reageren
              • flutterby zegt

                18 november 2018 om 09:17

                @amghans: het leuke aan elektrische rijden is dat een snelle auto geen hoog verbruik betekend. Ja als je het gebruikt wel, maar als je normaal rijdt verbruikt een 400 KW nauwelijks meer dan een 100 KW motor. Wat die sterkere motor wél nodig heeft is een accu die daadwerkelijk dat vermogen kan aanleveren en dat betekent over het algemeen veel cellen en dus een hoge totale batterij capaciteit (veel range).

                Zelfs de nieuwe roadster zal bij normaal gebruik maar minimaal meer verbruiken dan een Leaf.

            • ghost zegt

              18 november 2018 om 10:23

              @flutterby: 320 per week? Doe ik minstens per dag..

              Login om te reageren
  2. alpinafanb10 zegt

    17 november 2018 om 10:11

    De deuren gaan kennelijk gewoon open. Heb er niets mee.

    Login om te reageren
  3. nopetrolnofun zegt

    17 november 2018 om 10:12

    He bah, dit is niet lekker wakker worden..

    Login om te reageren
  4. moewat zegt

    17 november 2018 om 10:46

    Wat een lelijkheid

    Login om te reageren
  5. alfaromeome2 zegt

    17 november 2018 om 11:23

    Waar ik de Model S nog wel ergens mooi kon vinden, is dit ding wel heel erg treurig. Al kan zal ie in het zwart al iets minder lelijk zijn.
    Op foto 6 is ook duidelijk te zien hoe plastic fantastic en dramatisch de afwerking is. En ik zal ook niet al te veel van de audiokwaliteit verwachten kijkende naar die speakers

    Login om te reageren
    • pa045 zegt

      17 november 2018 om 12:24

      @alfaromeome2: best knap dat jij dat zo kan zien. Mij zegt het helemaal niets. En behalve dat kleine afdekkapje van, ik vermoed, een tweeter, zie ik geen speakers.
      Heb jij nog röntgenfoto’s erbij die ik mis?

      Login om te reageren
      • davelepeef zegt

        17 november 2018 om 15:36

        @pa045: als daar een tweeter zit, is het inderdaad ruk. Denk dat ie bedoelt dat er amper iets achter past wat een beetje geluid geeft wat je daar vandaan wil horen. En dat zijn eigenlijk geen hoge tonen.

        Login om te reageren
    • 87sandyd zegt

      17 november 2018 om 12:28

      @alfaromeome2: ja, want op basis van een afdekking kan jij natuurlijk zien hoe goed de kwaliteit van het geluid is.

      Login om te reageren
    • davelepeef zegt

      17 november 2018 om 15:35

      @alfaromeome2: wat is er dan zo dramatisch daar? Ik zie niet goed in hoe ze dit nou echt beter kunnen maken, zo zit het toch bij het gros van de auto’s in elkaar of niet?

      Login om te reageren
  6. porker zegt

    17 november 2018 om 11:31

    Het is een way of life auto. Details worden dan minder belangrijk. Mensen en bedrijven willen hem gewoon ook al is een golf beter afgewerkt. Ga mijn pre order lekker goed verkopen na aflevering. Genoeg afzetmogelijkheden, zeker Europees gezien.

    Login om te reageren
    • davelepeef zegt

      17 november 2018 om 15:32

      @porker: ja hoor, way of life… Als je dat bij een Defender of een Lotus Exige zegt, best hoor. Maar bij een elektrische midderklasser waar eigenlijk niets spannends aan is, gaan we het toch niet over ‘way of life’ hebben?? Wat dan?? In je auto stappen en ermee naar je werk?? Boodschappen doen? Oma halen op zondag??

      Login om te reageren
      • porker zegt

        17 november 2018 om 17:50

        @davelepeef: nee dat zou mainstream zijn. Het is een hippe auto voor die genoemde doelgroep. Die kijken niet naar afwerking. Als ie het maar doet. En je mensen kunt imponeren. Echt een auto voor de hoger opgeleiden (grapje)

        Login om te reageren
  7. volvonerdy70 zegt

    17 november 2018 om 11:31

    Jammer, de Model S en X vind ik best geslaagd maar dit is gewoon echt alles net niet..
    En waarom die kofferbak klep zo klein?

    Login om te reageren
    • flutterby zegt

      17 november 2018 om 11:37

      @volvonerdy70: door het glazen dak, wat weer ten goede komt aan de hoofdruimte voor de achter passagiers.

      Login om te reageren
  8. dsbont zegt

    17 november 2018 om 11:56

    Stijlloze deuren zijn leuk engrote scherm mooi. Afwerking lijkt op eerste gezicht matig. Gaat vast goed verkopen, zit qua prijs mooi tussen goedkoper auto’s en Jaguar en model s

    Login om te reageren
  9. mcshine zegt

    17 november 2018 om 12:02

    Wow, schitterende auto, ik wil hem! Hopelijk is hij op tijd leverbaar (Q3-2019)

    Login om te reageren
  10. Rob zegt

    17 november 2018 om 12:25

    Oke, niet zo mooi als de Model S, maar ik vind het een gaaf ding. Dat grote glazen dak is echt prachtig.
    Doe maar een witte!

    Login om te reageren
  11. mashell zegt

    17 november 2018 om 12:35

    De kleur is prachtig. Dat hekje er om heen een beetje zielig.

    Login om te reageren
  12. tenaci zegt

    17 november 2018 om 13:20

    Verdorie hebben we net nachtvorst…. Laat nog maar lekker even binnen staan

    Login om te reageren
  13. Donstil zegt

    17 november 2018 om 15:27

    Aah keurig. Ik reed er gisteren even langs en kon het niet laten toch even te stoppen. Vond het in het echt niet overtuigend.

    Login om te reageren
  14. tge1 zegt

    17 november 2018 om 20:17

    Donald Duck mobiel

    Login om te reageren
  15. evdw zegt

    17 november 2018 om 21:02

    Ik vind die achterklep niet de schoonheidsprijs verdienen en is ook nog eens niet electrisch te sluiten. Ik zou zeggen maak dat desnoods een optie. En volgens mij loopt het water zo de kofferbak in vanaf het dak als het regent.

    Login om te reageren
  16. Alfarobert zegt

    18 november 2018 om 10:45

    Staat netjes binnen.Het vriest dus buiten willen de portieren niet open.

    Login om te reageren
  17. kevin1989 zegt

    19 november 2018 om 11:43

    Ik ben er nog niet helemaal uit of ik dit exemplaar mooi moet vinden. Ik denk wel dat ik hem mooier vind in het zwart of wit. Vind het wel grappig en kenmerkend dat deze auto zoveel negatieve reacties krijgt maar uiteindelijk (verwacht ik) toch zo’n verkoopkanon gaat worden in NL.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North