@jannemaneke: kunnen houd niet in dat het een voor jou goede keus is om te doen. Ik geef ze ook liever aan iets anders uit dan de eerste 2 jaar mega afschrijving.
@audihenkie: ook niet verstandig om te doen. Ze adviseren 130 max met skibox maar richting 200 met een fatsoenlijke box zal ook niet direct een probleem zijn. Niet mooi wel erg handig en in sommige gevallen ook nodig als je met 4+ man gaat en eigen materiaal meeneemt. Verder idd gruwelijk apparaat. Heerlijke autobahn knaller
@borrelnoot: stoer verhaal. 1: 200+ is niet te harden qua herrie, ook in een M550d kan ik melden. 2: ze zijn er niet voor gemaakt. 3: de boete op het kwijtraken van je box door te hogs is onwaarschijnlijk en het is een “Strafverfahren”, dus je staat voor het hekje en je hebt een dikke issue met de verzekeraar.
Dus, ben wijs. 180 is ook illegaal, maar binnen de marges van het materiaal, dat is echt wel de top met box.
Het viel mij op hoe schoon deze auto de eindbestemming heeft weten te bereiken…..
Als ik met mijn auto op wintersport ga, dan was ik ‘m altijd de dag voor vertrek maar tegen de tijd dat ie onderaan de piste staat, ziet ‘ie al niet meer uit….
@bennyweisz: Waarom was je m dan voordat je weggaat :-) :-). Beetje extra vuil vanuit NL is weer een extra beschermlaag tegen zout en pekel in de wintersportgebieden ;-).
Mooie velgen onder zo n enorme bak. Hij is wel duidelijk schoon gespoten daar. Zo schoon mom je zeker in deze tijd niet aan op locatie. Zelfs de velgen zijn vrij van remstof. Wel een enorm dikke bak en handig die awd
Hahaha een nieuwprijs van €159.664,- voor deze BMW ( zonder de aanschaf van dat dakkoffer ) , 400pk met 4 turbo’s mag wat kosten schijnbaar . Als het realistisch bekijkt heeft een doodnormale VW Gulf met een kleine colafles motorinhoud en 1 turbo meer vermogen namelijk 115PK per liter. Nu blijkt het ook nog een import auto te zijn , dus deze heer / mevrouw is nog gemats met de BPM ( €14931,- ) maar goed … ik weet niet … restwaarde is nu ongeveer een ton … het is niet allemaal goud wat er blinkt .
Ik ga m550d verkopen.. hoogwaarschijnlijk komt er weer 1 met 1 ton minder op teller als ik diesel wil blijven rijden(55k per jaar) want er is geen betere diesel. Anders wordt het benzine
Vet!
Dankzij de overheid over een paar jaar te koop voor 10k.
@evdw: portie azijn weer gehad? Deze zijn in het buitenland nog prima waardevast, zeker in het zuiden en oosten.
@bischero: Was positief bedoeld, nieuw ga ik zo’n knalijzer niet aanschaffen.
@evdw: nieuw KAN jij zo’n knalijzer niet aanschaffen
@jannemaneke: Ja hoor dat lukt wel.
@jannemaneke: kunnen houd niet in dat het een voor jou goede keus is om te doen. Ik geef ze ook liever aan iets anders uit dan de eerste 2 jaar mega afschrijving.
@evdw: over een paar jaar ben ik wel in de markt! Bring it on! Wel een setje minder lillijke velgen
Waar is dit? De Dolomieten?
@apriliarsv: Je ziet in ieder geval Dolomiti Superski vlaggen op de achtergrond, dus dat heb je goed!
Wel zo’n dramatische remparachute op zijn dak, zal de top niet hebben aangetikt. Verder een top wintersport auto!
@audihenkie: ook niet verstandig om te doen. Ze adviseren 130 max met skibox maar richting 200 met een fatsoenlijke box zal ook niet direct een probleem zijn. Niet mooi wel erg handig en in sommige gevallen ook nodig als je met 4+ man gaat en eigen materiaal meeneemt. Verder idd gruwelijk apparaat. Heerlijke autobahn knaller
@ri_ck: 200+ kmh was goed te doen met een 320i f31 met eenzelfde bmw box en 4 man in de auto. Alleen remmen is een dingetje…
@350z: remmen, overratede bezigheid…
@350z: bij het remmen helpt de skihut op het dak juist, het zijn die andere drie man die het probleem vormen.
@audihenkie: met een goede skibox op het dak is prima 200 te doen. Topsnelheid is nog wat anders, maar 220 kan zeker.
@borrelnoot: stoer verhaal. 1: 200+ is niet te harden qua herrie, ook in een M550d kan ik melden. 2: ze zijn er niet voor gemaakt. 3: de boete op het kwijtraken van je box door te hogs is onwaarschijnlijk en het is een “Strafverfahren”, dus je staat voor het hekje en je hebt een dikke issue met de verzekeraar.
Dus, ben wijs. 180 is ook illegaal, maar binnen de marges van het materiaal, dat is echt wel de top met box.
Het viel mij op hoe schoon deze auto de eindbestemming heeft weten te bereiken…..
Als ik met mijn auto op wintersport ga, dan was ik ‘m altijd de dag voor vertrek maar tegen de tijd dat ie onderaan de piste staat, ziet ‘ie al niet meer uit….
@bennyweisz: Misschien hebben ze daar ook wasstraten?
@bennyweisz: Waarom was je m dan voordat je weggaat :-) :-). Beetje extra vuil vanuit NL is weer een extra beschermlaag tegen zout en pekel in de wintersportgebieden ;-).
@olivier420: Je wilt natuurlijk wel shinen onderweg.
Hoe dik zou een m5 touring niet wel zijn
@qwerty1234: die is er niet en komt niet alternatief B5 Touring
Moet leuk zijn, de M550D naar wintersport gebied rijden..
@boomhauwer: ja, klopt ;)
160k, pfffffff……… Deze wel met de kop eraf gekocht, maar wat een bizarre hoeveelheid geld!!!!!
Mooie velgen onder zo n enorme bak. Hij is wel duidelijk schoon gespoten daar. Zo schoon mom je zeker in deze tijd niet aan op locatie. Zelfs de velgen zijn vrij van remstof. Wel een enorm dikke bak en handig die awd
@flik2punt0: of nog luxer, met de Autobahnknaller op de autoslaaptrein.
Hahaha een nieuwprijs van €159.664,- voor deze BMW ( zonder de aanschaf van dat dakkoffer ) , 400pk met 4 turbo’s mag wat kosten schijnbaar . Als het realistisch bekijkt heeft een doodnormale VW Gulf met een kleine colafles motorinhoud en 1 turbo meer vermogen namelijk 115PK per liter. Nu blijkt het ook nog een import auto te zijn , dus deze heer / mevrouw is nog gemats met de BPM ( €14931,- ) maar goed … ik weet niet … restwaarde is nu ongeveer een ton … het is niet allemaal goud wat er blinkt .
@tdivlammer: Lekker belangrijk. Veel plezier met je golfje.
Overigens heeft ie een 3 liter blok hè
Ik ga m550d verkopen.. hoogwaarschijnlijk komt er weer 1 met 1 ton minder op teller als ik diesel wil blijven rijden(55k per jaar) want er is geen betere diesel. Anders wordt het benzine