• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW 5 Serie G30 -Cobra Suspension Lowering Springs

Wat blijft zo'n 5 serie toch een heerlijke auto om te rijden. De G30 is naast de E39 misschien wel één van mijn favorieten. Zo smooth, verfijnd en volwassen qua gevoel en ondanks zijn relatief grote body toch een fijne rijdersauto. Omdat hij zelfs met M-onderstel vrij hoog staat, hebben we een 30mm verlagingsset ontwikkeld voor de 5. Staat nu toch wel echt een stuk leuker en ondanks dat er verder niks veranderd is aan de auto, toch wel íets anders dan wat er normaal bij de buurman of bij de kantoren staat.

Spotter: jzaero
Geüpload op: 22 januari 2019
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
5-serie BMW G30 grijs tuning
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • BMW M5 G30
    BMW M5 G30
  • Nieuwe A1
    Nieuwe A1
  • BMW 5-serie G30
    BMW 5-serie G30
  • Porsche Cayenne Turbo S
    Porsche Cayenne Turbo S
  • BMW M5 G30
    BMW M5 G30
  • Ford Mustang Shelby G.T. 350H
    Ford Mustang Shelby G.T. 350H
  • BMW G30 540I
    BMW G30 540I
  • Honda accord en range rover sport
    Honda accord en range rover sport

Lees Interacties

Reacties

  1. davelepeef zegt

    22 januari 2019 om 11:46

    Maar, wat is er nu bijzonder of beter aan deze veren dan de rest van alle verenboeren? 30mm is zowat de standaard, dus wat is het ‘unique selling point’??

    Login om te reageren
    • jzaero zegt

      22 januari 2019 om 11:54

      @davelepeef: in de basis niks. Wij gebruiken dezelfde wikkelmachines als Eibach en H&R, dezelfde materiaalleveranciers en daarom zullen ze qua kwaliteit vergelijkbaar zijn. Waar ze in verschillen is manier van denken. Over het algemeen: H&R is erg sportief en relatief stug, Eibach zit wat aan de mildere sportieve kant en wij kiezen voor een comfortabelere straat-setup die zoveel mogelijk OEM benaderd, in plaats van heel stug te gaan. Het wordt altijd wat stugger omdat je lager gaat, maar we willen niet het complete karakter verpesten zeg maar.

      Login om te reageren
      • ko4n zegt

        22 januari 2019 om 16:54

        @jzaero: kijk dit is de uitleg die in de beschrijving zou moeten staan. Dit is imo het interessante stukje!

        Login om te reageren
  2. maikel2303 zegt

    22 januari 2019 om 13:18

    Ik dacht dat sluikreclame verboden was hier? Ik kom hier om speciale auto’s te kijken niet reclame meuk

    Login om te reageren
    • jzaero zegt

      22 januari 2019 om 13:29

      @maikel2303: in principe gewoon BMW en MINI liefhebber, vandaar bijna enkel uploads van deze merken laatste jaren, onder andere van mijn eigen autootjes. Fotografie is hobby en erg blij dat ik dit mag doen on a daily :) Ze mogen wat mij betreft de tekst aanpassen, naar enkel ‘verlaging’.

      Login om te reageren
  3. introductiemap zegt

    22 januari 2019 om 14:20

    Fraai gedaan. Verlagen zonder verpauperen kan ik wel waarderen.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North