Die taartschep achterop schijn je ook op de voorzijde te kunnen monteren om als sneeuwschuiver te gebruiken. Slimme gasten daar bij Porsche, multifunctioneel.
Ik wilde zo’n ding kopen (Porsche R’dam occasie) want vind ‘m echt dik maar de koppeling is mij te zwaar. Doeiiiii GT4. Ik laat je staan en ga lekker een pdk-tje doen.
@mwti: een mooie witte toch? Redelijk geprijsd…in een echte sportwagen is een handbak een must…ik heb zelf een 981 Spyder, kan niet wachten op de 718 Spyder…volgende maand…
@spyderman: in Duitsland staan er veel met minder km en dan heb je voor minder geld na import ook nog de racekuipjes icm carbon remmen. Die moeten er natuurlijk wel op als je hardcore wilt zijn.
@mwti: ik heb ook de carbon stoelen, wil ik ook in de volgende. Keramische stopperij is voor mij geen must, de huidige remmen voldoen ruimschoots. Ik ben zeer benieuwd naar de specs van de 718, gewicht icm motor, alleen wanneer de 4.0 uit de GT3 in het midden komt te liggen wil ik mijn pre-order omzetten in een definitieve. De 3.8 uit de 718 GT4 CS is levert maar 10 nm meer.
@spyderman: heb jij toevallig een blauwe? Ik kan me je (luxe)probleem voorstellen. Zo’n 4.0 atmosferisch is natuurlijk genieten met een hoofdletter G…?
Lauswolt?
@denniss00: Klopt ja!
@axel968: Ik zie er niet vaak iets. Meestal is een Panamera 4S o.i.d. het ‘dikste’ wat ik er tegenkom..
Moddervet
Die taartschep achterop schijn je ook op de voorzijde te kunnen monteren om als sneeuwschuiver te gebruiken. Slimme gasten daar bij Porsche, multifunctioneel.
Erg vet zo!
Driebergen ?
@dirkjeeeee: Beetsterzwaag
@denniss00: Ach, zelfde regio. Kniesoor.
zag er laatst een met een volledig zwarte spoiler.. oiii dat staat zooooveel beter. Verder top uitvoering
Ik wilde zo’n ding kopen (Porsche R’dam occasie) want vind ‘m echt dik maar de koppeling is mij te zwaar. Doeiiiii GT4. Ik laat je staan en ga lekker een pdk-tje doen.
@mwti: een mooie witte toch? Redelijk geprijsd…in een echte sportwagen is een handbak een must…ik heb zelf een 981 Spyder, kan niet wachten op de 718 Spyder…volgende maand…
@spyderman: in Duitsland staan er veel met minder km en dan heb je voor minder geld na import ook nog de racekuipjes icm carbon remmen. Die moeten er natuurlijk wel op als je hardcore wilt zijn.
@mwti: ik heb ook de carbon stoelen, wil ik ook in de volgende. Keramische stopperij is voor mij geen must, de huidige remmen voldoen ruimschoots. Ik ben zeer benieuwd naar de specs van de 718, gewicht icm motor, alleen wanneer de 4.0 uit de GT3 in het midden komt te liggen wil ik mijn pre-order omzetten in een definitieve. De 3.8 uit de 718 GT4 CS is levert maar 10 nm meer.
@spyderman: heb jij toevallig een blauwe? Ik kan me je (luxe)probleem voorstellen. Zo’n 4.0 atmosferisch is natuurlijk genieten met een hoofdletter G…?
@mwti: agaatgrijs heb ik nu, benieuwd welk kleurenpalet er wordt aangeboden ?
Ice ice baby 911
@jeppie: nee een Cayman :-)