Mijn F80 M3
Hierbij mijn F80 M3, vorig jaar eens geupload maar heeft nu enkele aanpassingen erbij gekregen. Is voorzien van een volledig carbon pakket in het interieur & exterieur, stage 2 gechipt, Vorsteiner velgen & custom koplampen.
Hierbij mijn F80 M3, vorig jaar eens geupload maar heeft nu enkele aanpassingen erbij gekregen. Is voorzien van een volledig carbon pakket in het interieur & exterieur, stage 2 gechipt, Vorsteiner velgen & custom koplampen.
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Schitterende uitvoering!!
@michelschouten: Pauper velgen.
@atrak: ieder zo zijn smaak…
@atrak: doe niet zo raar man, is het nodig om op zo’n kinderachtige manier iemands trots af te kraken?
@atrak: de velgen zijn van Vorsteiner. Niet van Pauper.
@atrak: ga huilen
@atrak: ben benieuwd naar de foto’s van je 106 1.1xsi met bodykit
@atrak: Leuk hè? Nieuwe woordjes leren en te pas en te onpas gebruiken. Welke velgen heb jij trouwens? Remerx, Weinmann of Mavic CXP?
@momo: Jouw auto is trouwens een knap ding. Zou er persoonlijk niks meer aan doen, alleen sticker op de ruit misschien weg?
@atrak: pauper reactie
Jezus wat een lekkere bak zo! Zo zou ik m ook wel willen!
@denniss00: Wat zijn de specificaties na zo’n stage 2 chip?
@denniss00: ik weet het niet precies, maar wel betere specs dan stage 1?
Nice! Koplampen van OSS designs?
@b2014209: Nee zijn van Bavgruppedesign!
Dikke bak.
Ziet er puik uit..
Wat een gave BMW!
Heel vet, mooi laag ook
Netjes
Heel mooi dat je de bovenste flapjes in de voorbumper ook Carbon hebt gemaakt, dat vergeet bijna iedereen! Plaatje van een wagen.
Gave bak zeg, klinkt ook vast heel goed, stage 2 zit rond de 510pk toch?
@flatsixx:
510 pk ? Als BMW’s eigen GTS versie niet verder komt dan 500 pk ? Klinkt niet erg waarschijnlijk.
@amghans: als je net als compitition chipt ga je naar 510 pk
@amghans:
dat zegt heelemaal niks.
Zo’n M3 of M4 is heel gemakkelijk te tunen tot 600 pk+
@jrmpower24:
Misschien. Als dat zo is zal er een flinke bak geld tegenaan gegooid moeten worden om de nodige onderdelen (koppeling, bak etc etc) geschikt te maken voor zo’n vermogen. En dan is het nog de vraag of ’t een beetje heel wil blijven. Zal niet voor niets zijn, dat BMW zich tot 500 pk beperkt.
@amghans: dit blok is heel geschikt om te kietelen, hij heeft een punt. Maar jij ook, want het moet natuurlijk wel nog te ‘rijden’ zijn. Daarbovenop doen ze dit om niet in het vaarwater van de M5 te komen bijv (zijn veel mensen die naar peekaas kijken)
@lekkaah:
Het net eens even uitgeprobeerd, het blok te kietelen. Geen lachje uit te krijgen, uit dat ding. De motorkap dus onverrichterzake weer dicht gedaan. Vind 431 pk ook wel genoeg.
#melig
@amghans: een fabrikant zit veel strikter ivm emissie-eisen en moet rekening houden met een bredere range aan brandstof kwaliteiten. Die marge kunnen chiptuners benutten, en daarbij wordt vaak een stukje levensduur ingeleverd ten gunste van performance…
Damn… ja ik ben jaloers!
Op de sticker op de voorruit na is ‘ie perfect!
@erce: precies. De enige acceptabele sticker is er eentje van Ponypark Slagharen en die hoort op de achterruit.
@mashell: LOLOL!
@mashell: ????
@mashell: wat dacht je van Koningin Juliana toren, of hoe het ook heet!?
Heel geslaagd! Mooie grijstint ook.
Gave kleur en deze velgen staan hem heel erg goed!! Prachtig uitgevoerd zo!
Mooie M5 ook op de achtergrond. Dikke BMW’s!
@jamesbond007: dat ziet er meer uit als een E36 sedan maar ik kan me vergissen. Geen E39.
@stephane8200: Ik ga voor een E34…
@griffendahl: Nah, toch een E36 :P
@griffendahl: e36 ind
Wat een dikke bak!! Die koplampen heb je vast een heel eind voor moeten rijden?
Oef er dik!!
Zeer straf. Iedereen lijkt het eens te zijn. Heb ik nog nooit gezien!
Hij ziet er inderdaad perfect uit.
@bogey: Nou, niet iedereen hoor, maar niet iedereen voelt altijd meteen de neiging om te reageren…
Maar omdat je het zo lief vroeg, hierbij een reactie van iemand die wat minder enthousiast is: de foto’s zijn eigenlijk iets te donker om het allemaal goed te kunnen beoordelen, maar die carbon onderdelen hadden van mij niet gehoeven. Liever niet zelfs…
De ‘kleur’ van de auto is ook niet mijn smaak. En die donkere koplampen en grill (die laatste is mogelijk een van de carbon onderdelen?) zouden niet mijn keuze zijn…
Verder komen de getinte achterste zijruiten en achterruit een beetje fout over. Net als die zwarte en ook iets te grote velgen, ondanks dat het op zich geen lelijk ontwerp is. Hij lijkt ook wat te laag op de weg te liggen, maar wellicht is dat gezichtsbedrog, veroorzaakt door die grote velgen…
En tot slot die sticker op de voorruit (en die op de achterste zijruitjes): die maakt/maken het meteen tot een enorme Sjonnie-bak. Best zonde, maar die kan/kunnen er wel gemakkelijk weer af. Gelukkig maar, want verder is het best een fraaie auto…
@henrie: klinkt als een zure criticus ala maarten van rossem, die uit frustratie zijn negatieve plasje erover moet doen.
En ondertussen zelf wordt kortgehouden door de vrouw in zijn doorzonwoning.
@berrybentley: haha dit dus??
@berrybentley: En precies daarom voelt niet iedereen altijd meteen de neiging om te reageren. Want als je niet onverdeeld lovend bent, hier op Autojunk, dan wordt je meteen voor zure zeikerd uitgemaakt, en worden er niet ter zake doende dingen bij gehaald, zoals doorzonwoningen en vrouwen bij wie je onder de plak zouden zitten. Dingen die jij helemaal niet kunt weten trouwens, en dat blijkt ook wel, want je hebt ze beide fout gegokt. Jammer joh…
Ik geef gewoon mijn mening over deze auto, maar ik weet het, dat wordt hier niet gewaardeerd. Je moet lovend zijn, of anders je smoel houden. Daarom houd ik ook meestal maar mijn smoel als er weer eens een door tuning verkrachte auto langs komt, en schud ik stilletjes mijn hoofd. Maar in dit geval werd er door @bogey wel een beetje om gevraagd…
En laten we eerlijk zijn, als je foto’s van je auto op Autojunk post, dan vraag je gewoon om andermans mening. Zeker met zo’n gesjonnificeerde M3 als deze. Dat niet iedereen dan positief is, daar moet je dan maar tegen kunnen hoor. Als je alleen maar lovende kritieken wilt horen, ga je maar met je sjonniesloep naar de McDonald’s…
Ps. Maarten van Rossum is gewoon heel scherp en heeft een goed gevoel voor onderkoelde humor. Dank je, dat je mij met hem vergelijkt!
@henrie: helemaal mee eens. Behalve de kleur zelf, die vind ik wel mooi.
Chapeau! Toffe velgen ook.
Nogal sjonnie, maar wel dik!
Lekker uitgevoerd zo!
Op die kinderachtige stickers na: erg mooie uitgevoerd.
Super wagen! Erg fraai!
Erg mooie auto, maar haal aub die stickers eraf, stickers zijn voor kleuters die netjes in een potje geplast hebben.
Heerlijk, ik vind de M3 altijd veel begeerlijker dan de M4
@wouterjeuring: vind ik net andersom.
@wouterjeuring:
Ik zie het net anders, zelf bij een M3 heb ik moeite met een sedan als een volbloed sportwagen te zien. Die achterdeuren maken hem te zwaar en te groot. Als het echt moet een 2+2 coupe maar alles groter vind ik lomp bij iets wat snelheid moet uitstralen.
Ondanks dat dit vast top zal rijden zou ik het persoonlijk nooit aanschaffen. Een M2of4 als ik een BMW M moet kiezen of een 750 als het een sedan moet zijn.
@shiva: eensch!
Stickers eraf, en hij is echt perfect. Erg lekker zeg!
Erg dik zeg, tikkeltje sjonnie maar niet teveel!
Dikke bak – echt mooie wagen!
Porno dit zeg
En dan bij de Tango gaan tanken :)
Maar mooie bak, stickers eraf.
@cazzo046: wat is dr mis met de tango?
Audi kleur op een BMW…..dat kan natuurlijk echt niet hè
Zonder haat; fraaie bak
Voor mij perfect zonder stickers en manueel aub.
Ik vind een Alpina b4s toch beter smoelen, wat meer distingué. En bijna even snel.
@lexis: alpina is ook wel heel wat andere dan een m3. Zijn totaal verschillende auto’s.
@maotje: mja helemaal anders wil ik nog wel eens over discussiëren . Ik vind personnlijk dat BmW de verkeerde kant op gaat. Dat uiterlijk gepatser hoeft toch niet. Ok een bepaald clientèle wordt hier duidelijk wild van. Iets meer ingetogen klasse zou niet misstaan voor de m modellen. Bv de e46 m had dit nog.
@maotje: misschien heb je toch wel gelijk. Er zijn inderdaad grote verschillen. Bij de m3/m4 krijg je het vermogen niet kwijt op de achterwielen. Het is misschien de ideale drift machine, maar daar gaat het niet over eigenlijk bij een echte sportwagen die moet efficient en veilig zijn kracht kwijt op het asfalt
Concurrentie doet dat allemaal anders en beter. Bewijze de vele filmpjes waar een m3/m4 f80 in het zand bijt kwa 0 tot 100 kmh. Het is gewoon te veel geworden voor 2 wieltjes. 4wd ja maar hierdoor verlies je het echte karakter. Maar alles voor de pk wedloop. En dat levert niet noodzakelijk betere autos op. Dus een Alpina wordt door kenners als homogener beschouwd. Het concept indertijd was een snellere sedan of coupe van een std model met fijnere techniek. Nu zet Bmw M en zijn concurenten eigenlijk bijna karikaturale autos op de markt. Totaal ongeschikt voor dagelijks gebruik.
@lexis:
Geen idee waar je die laatste zin op baseert, maar in ieder geval niet op eigen ervaring. Of je kan niet rijden, kan ook nog. Groeten van een dagelijks M-rijder.
Lekkere spec zo! Velgen passen er goed onder
Och ik vind zo heerlijk zoals ie nu is. Zelfs met de carbon delen.
Porno!
Heel chique allemaal. Behalve de stickers…. Dat is erg jammer.
Verdiende stickers is niks mis mee, staat ook wel ?? soms zie je wel eens stickers op een auto van iets en dan kijk je nog eens naar de auto, dan denk je dat kan nooit dat diegene daar bij zit ?
@driver28:
De laatste keer dat ik een sticker ‘verdiende’ was in groep 1, toen ik een kleurplaat fantasievol had ‘ingekleurd’.
Stickers zijn voor kleuters. ?
Die stickers ‘Revworks’ ofzo ??, dat moet een grap zijn, wat verschrikkelijk. Verder aardig gedaan, beetje té wat mij betreft, maar dat is een kwestie van smaak.
Haal die stickers eraf, dat verdient deze vrij nieuwe M3 niet.
Die mag Johnny er over 15 op plakken als hij hem dan inmiddels kan betalen.
@maotje: mja helemaal anders wil ik nog wel eens over discussiëren . Ik vind personnlijk dat BmW de verkeerde kant op gaat. Dat uiterlijk gepatser hoeft toch niet. Ok een bepaald clientèle wordt hier duidelijk wild van. Iets meer ingetogen klasse zou niet misstaan voor de m modellen. Bv de e46 m had dit nog. Voor mij is een 440i al meer dan voldoende. Mocht er +100000 eur te besteden vallen dan weet ik niet als het een m zou worden if toch echt iets exotisch.
Tikkeltje aso, maar dat heb ik al vrij snel bij BMW. Maar ik moet toegeven, deze is wel gewoon erg gaaf. Niet te veel poespas, mooie velgen, mooie stance. Chapeau!
Erg mooi! ?
Heel jammer van die stickers en te laag. Snap niet waarom je van je auto een petjesmobiel zou maken. Helemaal niet als de basis zo mooi is als deze auto.
Wat een plaatje!
Prachtige M3
Prachtige wagen.
Prachtig! En heel erg strak, niet te. Heb je ook foto’s van net interieur?