Zwevende Rolls
Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe met zonder velgen in een parking in London. Zullen waarschijnlijk niet gejat zijn, maar een poetsbeurtje ondergaan aangezien hij bij Posh Wash stond. Wel een geinig gezicht zo!
Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe met zonder velgen in een parking in London. Zullen waarschijnlijk niet gejat zijn, maar een poetsbeurtje ondergaan aangezien hij bij Posh Wash stond. Wel een geinig gezicht zo!
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Zonder wielen, rolt het niet en is het gewoon geen Rolls.
@mashell: is gewoon een Rolls met Airride.
Met zonder velgen…
Apart!
@ukbob: hetzelfde als een patatje met zonder.
Die Range Rover daarachter ook zie ik.. Apart gezicht zo!
Onwillekeurig verwacht je exclusievere techniek te zien bij een Rolls, maar de wielophanging en remmerij zien er onthutsend low-tech uit.
@autodidact: wat mis je? een touchscreen? led verlichting? wat kan er high tech aan een rem zijn
@lekkaah: een veel grotere schijf met perforatie in een bepaald patroon (R-vorm of zo ?) en een grotere, mooi afgewerkte remklauw al dan niet icm een systeem om de schijf ‘schoon te vegen’, een en ander in combinatie met een veel ‘ingewikkelder’ wielophanging. Dit ziet er totaal niet bijzonder, verfijnd of indrukwekkend uit, ik zou wat anders verwachten bij zo’n auto. Waarschijnlijk is het de gemiddelde koper alleen om de luxe ervaring en bling aan de buitenkant te doen en zal exclusieve techniek hem/haar worst wezen.
@autodidact: De schijven zijn toch geperforeerd en als we nu exact de diameter van de schijven zouden kennen hadden we een beter oordeel kunnen vellen.
@autodidact: U heeft bar weinig verstand van techniek zo blijkt, niet erg hoor. Alleen de voornaamste taak van remmen is en blijft de auto stoppen wanneer de chauffeur dat wilt. Dit is momenteel het meest betrouwbare (en dus veilige) en te betalen systeem. Verder zitten de wielen er voor dus zie je weinig van de remmen. Onderstel dient comfortabel te zijn, hoe het er uitziet is bijzaak. Als je dit wilt hebben moet je naar Pagani kijken, en ook dáár gebruiken ze gewoon remschijven. Perforeren vam remschijven doet over het algemeen ook weinig, ze gaan enkel altijd scheuren vertonen bij de gaten…
@johnhert: Voorschijven hebben een diameter van 374 mm en een dikte van 36 mm. De remklauwen hebben 2 zuigers. En de remblokken zijn dezelfde als van een 745d, 760i, ALPINA B7 (E65) en de 760Li (E66).
@autodidact: het viel mij inderdaad ook op, ben het helemaal met je eens. Ziet er behoorlijk simpel en klein uit voor een auto in deze (prijs)klasse.
Ah, daar is mijn vliegende tapijt gebleven!
Ik probeer me in te houden… maar… sorry mannen ? JET CARS!! NIET €450 EXTRA BETAALD VOOR DE VELGEN!
Zo dat lucht op
@henk123456: Ok dat is geld, maaaaar wat hebben ze ervoor in de plaats gedaan.
Dat moeten we ook weten voor we een oordeel kunnen vellen.
don’t hate…levitate
Staat waarschijnlijk klaar voor een Dinitrol behandeling.
Rolls rijders hebben het niet makkelijk deze winterdagen…
De nieuwe Royce Phantom Drophead Coupe ;)
Best kleine schijfjes voor ruim 2ton jong ijzer…
@tjorque: exact mijn punt!
@autodidact: Lijken klein omdat die wielkasten gigantisch zijn. Neem maar aan dat dit behoorlijk grote schijven zijn.
Ziet er altijd grappig uit zo. Net als die range rover
Maybach is ook mooi op de achtergrond
Aparte locatie om een auto te poetsen! En dan op van die kleine steuntjes ipv een brug. Ziet er echt profi uit ^^
@oveazibi: Moet je eens buiten Nederland kijken. In grote steden zoals Londen, New York en Hong Kong is het heel normaal om zulke carwashes in parkeergarages te vinden aangezien ruimtes huren op straatniveau in die steden onbetaalbaar is (Amsterdam heeft er zelf ook een in de ondergrondse parking bij de stadsbibliotheek). Ik woon zelf in Hong Kong en dit soort taferelen zijn heel normaal, weinig met Profi te maken.
Rolls Flying Spur
Ladies and gentlemen, we present you the famous Rolls Royce “magic carpet ride”.
Ziet er best klein uit die schijven,
Toch een zware auto dacht ik!
Ziet er een beetje sketchy uit, ben bang dat de wielen toch ouderwets eraf geschroefd zijn en meegenomen.