@henrineyt69: nee dit is op kenteken een S4. Is optisch helemaal omgebouwd naar RS4. Onbegrijpelijk. Dit heeft heel veel geld gekost. Of dit ding heeft in het verleden op een hoop gelegen en hebben ze maar besloten om de beschadigde corrosie te voorzien van rs4 delen.
@kraakensmaak: Het zou me inderdaad niks verbazen als dit gewoon een RS4 is met gestolen platen erop die nu ‘koud’ staat voordat hij wordt ingezet voor een liquidatie of plofkraak ergens…
@kraakensmaak: de remklauwen zouden hier uitsluitsel kunnen bieden. Want op de S4 staat Er een letter S op en op de RS4 de letters RS. Helaas is er geen foto van
Ik vind het juist erg mooi. Ziet er dikker uit dan de S4. En er zitten geen badges op dus in mijn ogen pretendeert de eigenaar ook niet dat hij een RS4 heeft.
S4 B8.5 V6 supercharger, met de juiste aanpassingen valt daar veel meer uit te halen dan wat met de atmosferische V8 mogelijk is in de RS4 van dezelfde generatie.
Twee poulie’s vervangen, katalysator vervangen voor exemplaar verder van de motor af, software aanpassen en je hebt een “betrouwbare” 500PK machine met mooi lineaire vermogenafgifte.
Daarnaast is de 3.0 V6 die hier gebruikt is redelijk bulletproof, wat van de V8 niet direct te zeggen is. Dit lijkt de meest betrouwbare motor die Audi in lange tijd voor performance auto’s heeft toegepast :-)
Als ik 30K te besteden had aan een leuke auto dan wist ik het wel! Audi B8.5 S4 (Avant) of S5!
Foto’s genomen in enschede en daar kom ik de auto wel eens tegen. Ik heb nooit een kentekencheck gedaan want het lijkt voor 99% een RS4. Wel bijzonder dat ze zoveel geld voor een bumperpakketje hebben betaald.
Is dit niet gewoon een Rs4 op winterbanden/velgen?
@henrineyt69: nee dit is op kenteken een S4. Is optisch helemaal omgebouwd naar RS4. Onbegrijpelijk. Dit heeft heel veel geld gekost. Of dit ding heeft in het verleden op een hoop gelegen en hebben ze maar besloten om de beschadigde corrosie te voorzien van rs4 delen.
@cpp1: of alles is gestolen van een echte rs4 ;)
@cpp1: zo’n Audi roest toch helemaal niet?
Voor een S4 hoef je je niet te schamen nee
@jeppie: eens!
Mooi uitgevoerd.
gave bak, alleen die velgen zijn niet zo mijn ding.
@audiwaus: zijn de wintervelgen, normaal gesproken liggen er gewoon RS-velgen onder.
@audiwaus: Die vind ik juist geweldig!
Mooi omgebouwd hoor…! ?? En gelukkig zonder fake RS4 logo. Top!
Echt mooi, vette kleur ook
Mega dikke wielen
Koop dan een RS4, dit is zo sneu
@autokuchi: niks sneu aan. Zit gelukkig geen RS4 logo erop.
Ik zie nergens een RS4 logo dus wat is het probleem?
Why not, gevalletje kan gewoon. Geen badges, gewoon een dikker uiterlijk. Vaak tunen ze dit soort modellen tot ver boven hun RS broertjes.
Ingevoerd als s4 terwijl eigenlijk rs4? Scheelt een hoop centjes
@kemp86: een RS4 is een apart merk: quattro ipv Audi. Chassisnummer begint dan ook met WUA ipv WAU. Lijkt me dus sterk.
Of het is gewoon een RS4 met gestolen platen klaar voor een ramkraak dit weekend.
@kraakensmaak: Het zou me inderdaad niks verbazen als dit gewoon een RS4 is met gestolen platen erop die nu ‘koud’ staat voordat hij wordt ingezet voor een liquidatie of plofkraak ergens…
@kraakensmaak: de remklauwen zouden hier uitsluitsel kunnen bieden. Want op de S4 staat Er een letter S op en op de RS4 de letters RS. Helaas is er geen foto van
Paar spacers of velgen met ander ET zouden hem afmaken. Ze staan wat te ver naar binnen. Verder heel mooi, en geen badges dus prima.
@sketcher: inderdaad de spoorbreedte klopt niet lekker.
Het is op het randje. Maar een S4 met chip rijd rondjes om een RS4. Dikke bumpers zonder logo’s kan dan net.
@dutchdriftking: nee gewoon niet schamen voor je S4, alsof dat zielig is in een land waar iedereen gemiddeld gezien een i10 of picanto rijdt..
@ghost: Ik debk niet dat meneer (m/v) zich schaamt voor z’n s4 hoor. Integendeel, denk dat hij er trots op is en terecht.
Netjes. Dikke vette plus dat er geen RS op staat.
Ik vind het juist erg mooi. Ziet er dikker uit dan de S4. En er zitten geen badges op dus in mijn ogen pretendeert de eigenaar ook niet dat hij een RS4 heeft.
@berlinetta: inderdaad, hij is gewoon heel mooi zo
Met alleen een stage 1 chip is een S4 (3.0 TFSI) even snel als een RS4..
Wie weet is de auto verder getuned dan dat, en wilde de eigenaar om die reden ook RS remmen erop of voor de leuk..
En daarbij, 2 bumpers kosten de wereld niet..
@1lunatic: vergeet de voor en achter zijschermen niet he ?
@audiwaus: zeker achter is dat een serieuze operatie
Uuuuh 1 mistlamp… maar is de radar denk ik. Netjes hoor… ziet er toch niet zo. Voor de rest een prachtige wagen en fantastisch zo zonder badges.
hmm denk een import die een handig truukje heeft uitgehaald, met een rest bpm van 1500 is er iets niet fris
S4 B8.5 V6 supercharger, met de juiste aanpassingen valt daar veel meer uit te halen dan wat met de atmosferische V8 mogelijk is in de RS4 van dezelfde generatie.
Twee poulie’s vervangen, katalysator vervangen voor exemplaar verder van de motor af, software aanpassen en je hebt een “betrouwbare” 500PK machine met mooi lineaire vermogenafgifte.
Daarnaast is de 3.0 V6 die hier gebruikt is redelijk bulletproof, wat van de V8 niet direct te zeggen is. Dit lijkt de meest betrouwbare motor die Audi in lange tijd voor performance auto’s heeft toegepast :-)
Als ik 30K te besteden had aan een leuke auto dan wist ik het wel! Audi B8.5 S4 (Avant) of S5!
mogen wel velgen op met hogere ET waarde, ziet er zo niet uit…
@g00f81: je bedoelt dus lagere ET-waarde
Foto’s genomen in enschede en daar kom ik de auto wel eens tegen. Ik heb nooit een kentekencheck gedaan want het lijkt voor 99% een RS4. Wel bijzonder dat ze zoveel geld voor een bumperpakketje hebben betaald.
@nijhofp: en uitgeklopte wielkassen niet te vergeten, dat is nog veel duurder..
Wel weer heel typisch Audi: parkeren voor een verbods bordje en wegsleep dingetje.
Mooi uitgevoerd, van het geld dat over was bij de winkel op de laatste foto gaan shoppen?