• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

AWD Subaru Levorg laat zich fotograferen

Subaru Levorg Modeljaar 2018. Plezierige boxer met uitmuntende wegligging ?

Spotter: renegade
Geüpload op: 16 februari 2019
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
appspot AWD boxer grijs levorg Subaru Turbo
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • BMW M6 Cabriolet
    BMW M6 Cabriolet
  • De nieuwe Adam Slam van Hartgerink
    De nieuwe Adam Slam van Hartgerink
  • Nog meer vd Akker, te Best
    Nog meer vd Akker, te Best
  • Subaru Levorg gespot
    Subaru Levorg gespot
  • Subaru Levorg
    Subaru Levorg
  • Aston Martin DB9
    Aston Martin DB9
  • filmopname: De nieuwe Subaru levorg mini Lagacy
    filmopname: De nieuwe Subaru levorg mini Lagacy
  • Subaru Impreza
    Subaru Impreza

Lees Interacties

Reacties

  1. jeppie zegt

    16 februari 2019 om 16:29

    I like it! Maar is die luchthapper functioneel?

    Login om te reageren
    • emping zegt

      17 februari 2019 om 08:07

      @jeppie: nee die schroeft Subaru erop omdat ze dat grappig vinden.

      Login om te reageren
      • davelepeef zegt

        19 februari 2019 om 21:31

        @emping: zo gek is dat niet, zat merken die blitse roostertjes plaatsen zonder nut. Of wat dacht je van de gestileerde uitlaatstukken op bumpers tegenwoordig… Het ding zal vast nut hebben, maar of het nodig is, is een ander verhaal.

        Login om te reageren
        • rolov zegt

          19 februari 2019 om 21:34

          @davelepeef: subaru doet dat niet.

          Login om te reageren
  2. ghiaap zegt

    16 februari 2019 om 16:49

    Zekers, luchthapper voor intercooler. Is een turbo

    Login om te reageren
    • joppe zegt

      16 februari 2019 om 19:23

      @ghiaap: Ook voor de looks denk ik. Heb zelf een Volvo met dikke turbo, maar mis de luchthapper;-) Wel een mooie auto heb je!

      Login om te reageren
      • techniekmeneer zegt

        17 februari 2019 om 09:42

        @joppe: Volvo heeft de intercooler aan de voorkant zitten, dan heeft een luchthapper geen zin he. Hier ligt hij boven op de motor.

        Login om te reageren
      • foramen zegt

        17 februari 2019 om 09:52

        @joppe: met een bovenliggende intercooler op je boxermotor ja?

        Login om te reageren
      • BaRa zegt

        19 februari 2019 om 21:32

        @joppe: een boxer heeft nu eenmaal een andere lengte en hoogte dan een flat-inline. Logisch dat ze de intercooler naar boven duwen.

        Login om te reageren
        • pa045 zegt

          19 februari 2019 om 21:46

          @BaRa: sterker nog. De boxer is qua blok zeer plat. Hierdoor ook een laag zwaartepunt en, dientengevolge, betere wegligging. De intercooler is er dan simpel en effectief boven te plaatsen.

          Login om te reageren
          • kareljansen zegt

            19 februari 2019 om 22:51

            @pa045: maar dan nog zou hij er toch ook gewoon voor kunnen? Lijkt mij dat de looks ook wel wat meespelen.

            Login om te reageren
            • pa045 zegt

              20 februari 2019 om 06:29

              @kareljansen: ja. Zou kunnen. Theoretisch zou dan de neus langer worden en het inlaattraject zou ook langer zijn. Dit is puur theoretisch wat ik nu zeg. Maar kan mij voorstellen dat dit 2 goede redenen zijn om het te doen zoals Subaru het nu doet.
              Bij de oudere en snelle Impreza’s zit die standaard ook boven op het blok (in ieder geval bij de meeste). Bij heftig modificeren wordt dan vaak zo een groot en opvallend ding voorin gemonteerd.

              Login om te reageren
              • joppe zegt

                20 februari 2019 om 07:40

                @pa045: Thanks voor de info. Interessant :-)

              • kennone zegt

                20 februari 2019 om 12:17

                @pa045: enige nadeel van dat ding voor in is de langere weg die de lucht miet afleggen. Daarom is er standaard voor boven op gekozen.

      • flatsixx zegt

        19 februari 2019 om 22:27

        @joppe: @Kennone?

        Login om te reageren
  3. ghost zegt

    16 februari 2019 om 17:02

    Nette wagen!

    Login om te reageren
  4. n0zem zegt

    16 februari 2019 om 20:58

    Mooie wagen! Vreemd dat de sierlijst niet doorloopt na de c-stijl!

    Login om te reageren
    • sanderp zegt

      17 februari 2019 om 08:24

      @n0zem: arrgg, can’t unsee it

      Login om te reageren
      • kle500 zegt

        19 februari 2019 om 21:28

        @sanderp: nee Levorg

        Login om te reageren
    • renegade zegt

      17 februari 2019 om 09:01

      @n0zem: Check. Hoewel ik laatst bij een Mégane Scenic uit 1997 zag dat ze daar bij Halfords heel mooie oplossingen voor hadden ?

      Login om te reageren
    • papa zegt

      19 februari 2019 om 21:42

      @n0zem: precies ja… Wtf… Ik zou de auto er voor laten staan

      Login om te reageren
    • mstiic zegt

      20 februari 2019 om 11:08

      @n0zem: Precies viel me ook gelijk op. Ik zou me er kapot aan irriteren om die sierlijst die half af is

      Login om te reageren
    • menaz zegt

      20 februari 2019 om 14:22

      @n0zem: viel mij ook meteen op.

      Login om te reageren
  5. fendercd60 zegt

    16 februari 2019 om 21:36

    Mooi ding.

    Login om te reageren
  6. roland78 zegt

    19 februari 2019 om 21:04

    Grovel Urabus.

    Login om te reageren
  7. hetzwartesaabvandefamilie zegt

    19 februari 2019 om 22:11

    Vette bak.

    Login om te reageren
  8. giertjuh zegt

    19 februari 2019 om 22:12

    Mooie keuze

    Login om te reageren
  9. mat1980 zegt

    19 februari 2019 om 22:15

    Held!

    Login om te reageren
  10. povel zegt

    20 februari 2019 om 06:42

    Heel erg mooie wagen!

    Login om te reageren
  11. rutgerg zegt

    20 februari 2019 om 07:26

    Mooie auto! Aan de plaathouder te zien iemand die werkzaam is bij de Subaru importeur :-)

    Login om te reageren
    • mastemaker zegt

      20 februari 2019 om 08:19

      @rutgerg: anders koop je dit (afschrijf)kanon niet idd

      Login om te reageren
  12. cloverleaf zegt

    20 februari 2019 om 08:42

    Gaaf!! Mooi weet ik nog niet zo maar zeker gaaf! Ik heb wel een zwak voor soebies.. veel gaver dan die A1 van eergister iig!

    Login om te reageren
  13. vondick zegt

    20 februari 2019 om 08:46

    Hele mooie auto. Jammer dat de prestaties niet met uiterlijk matchen. Met zo’n luchthapper verwacht je gewoon flinke prestaties, en dan ligt er maar een 170pk 1.6je in.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      20 februari 2019 om 09:00

      @vondick: dat is een associatie die jij hebt met een luchthapper. Ik zie een saaie grijze familie bak waar 170pk rijkelijk voldoende voor is. De afwijkende techniek waarvan de luchthapper een gevolg is maakt deze wagen juist net wat minder saai dan de zoveelste Passat.

      Login om te reageren
      • vondick zegt

        20 februari 2019 om 11:05

        @mashell: Ik zie geen saaie familiebak. Ik zie een hele mooie auto. Echter zou ik zo’n mooie auto alleen willen hebben als ie ruim meer dan 250pk heeft.

        Login om te reageren
  14. dotternetta zegt

    20 februari 2019 om 09:03

    170 pk..ai, jammer

    Login om te reageren
    • kennone zegt

      20 februari 2019 om 12:18

      @dotternetta: het is geen WRX he,, met 170pk is prima mee te rijden

      Login om te reageren
      • alcantara zegt

        20 februari 2019 om 20:25

        @kennone: In een lichte auto wel ja, niet in een station van 1600kg.

        Login om te reageren
  15. Alfarobert zegt

    20 februari 2019 om 09:06

    Mooie auto hoor. Ziet er stoer uit van voren en laadruimte zat. Niet iedereen vindt een VW helemaal het einde en er rijden er meer dan leuk is van rond.Hou zelf ook niet van Duits. En dat premium is er al lang af. Je betaald voor de badge.

    Login om te reageren
    • alcantara zegt

      20 februari 2019 om 20:23

      @Alfarobert: VW’s sturen prima en hebben lekkere turbo-motoren met een acceptabel verbruik (op de oliezuipende miskleunen na van een paar jaar geleden).
      Qua looks vind ik de Levorg geslaagd, maar motoren vallen tegen. 9 secs naar 100 is het gewoon net niet, zeker niet voor awd. Zelfde geldt voor Mazda, die ongeblazen blokken kunnen echt niet op tegen de Duitsers. Om maar te zwijgen over de rest van de Japanse wagens.

      Login om te reageren
  16. dutchdriftking zegt

    20 februari 2019 om 09:46

    Mooi he!

    Login om te reageren
  17. Jantje_555 zegt

    20 februari 2019 om 11:55

    er zijn nooit genoeg Subaru’s op de baan!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North