• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

IJzige Alfa Romeo GTV Cup

De eerste zonnestralen schenen net op deze mooie en lichtelijk bevroren GTV Cup aan de kust van Italië.

Spotter: xverweij
Geüpload op: 18 maart 2019
Plaats: 103
Kenteken: Onbekend
Alfa Romeo Cup grijs GTV
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • MP4-12C
    MP4-12C
  • Lada Niva
    Lada Niva
  • Alfa Romeo GTV
    Alfa Romeo GTV
  • Alfa Romeo Gtv
    Alfa Romeo Gtv
  • Alfa Romeo GTV Cup
    Alfa Romeo GTV Cup
  • Alfa GTV V6
    Alfa GTV V6
  • s5
    s5
  • Audi S4
    Audi S4

Lees Interacties

Reacties

  1. renault4life zegt

    18 maart 2019 om 23:56

    Leuke foto’s wat is een cup versie van die auto ?

    Login om te reageren
  2. granlusso zegt

    19 maart 2019 om 07:52

    Prachtige auto, tijdloos design. Cup-versie kende ik niet!

    Login om te reageren
  3. jeppie zegt

    19 maart 2019 om 07:54

    Parkingskills 1

    Login om te reageren
  4. ghost zegt

    19 maart 2019 om 08:09

    Gave wagen!

    Login om te reageren
  5. Alfarobert zegt

    19 maart 2019 om 08:13

    3.0 V6 of 2.0?

    Login om te reageren
    • lavoro zegt

      19 maart 2019 om 08:47

      @Alfarobert: Denk een 3.0 aan het uitlaatje te zien.

      Login om te reageren
    • tdu2zonda zegt

      19 maart 2019 om 12:02

      @Alfarobert: Het is een 2.0. Van deze limited edition zijn er 419 gemaakt. 180 stuks van de 3.0 en 238 van de 2.0.
      Alle 3 liters zijn rood en de 2 liters zijn zilver met een paar uitzonderingen die ook rood zijn.

      Login om te reageren
      • phdg zegt

        19 maart 2019 om 20:11

        @tdu2zonda: bedankt voor de informatie, ik denk alleen dat eriets niet klopt aan de aantallen… ?

        Login om te reageren
        • escort77 zegt

          21 maart 2019 om 14:28

          @phdg: misschien ligt er eentje op de zeebodem tussen wat Audi’s en Porsches en hebben ze er later eentje extra gemaakt ?

          Login om te reageren
        • thijsj zegt

          21 maart 2019 om 14:48

          @phdg: 1 heeft een 2.0 viercilinder gekoppeld aan de 3.0 v6 en is two tone gespoten in rood/zilver. Dat verklaart de missende unit.

          Login om te reageren
          • amghans zegt

            21 maart 2019 om 15:01

            @Thijsj:
            Een ‘bimotore’, niet ongebruikelijk voor Alfa.

            Login om te reageren
        • tdu2zonda zegt

          22 maart 2019 om 10:48

          @phdg: ow, typfoutje, moet 239 zijn ;)

          Login om te reageren
  6. vroom11 zegt

    21 maart 2019 om 14:27

    Erg mooie classic!

    Login om te reageren
  7. tweetyv6 zegt

    21 maart 2019 om 15:03

    Nr. 183 staat te koop voor 20k

    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=275786206&lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES

    Login om te reageren
  8. toyotafortuner zegt

    21 maart 2019 om 15:36

    T is dan wel een toffe vondst, ik vind dit de lelijkste generatie GT(V)

    Login om te reageren
  9. cazzo046 zegt

    21 maart 2019 om 16:31

    Ik ook, nooit wat gehad met de 916.

    Login om te reageren
  10. justsomebody zegt

    21 maart 2019 om 16:58

    Mooi in dat audi grijs en niet in dat saaaie rood!

    Login om te reageren
  11. cpp1 zegt

    21 maart 2019 om 18:34

    Heb welgeteld 4 weken een 2.0 V6 turbo gehad. Waardeloze auto. Voor een V6 klonk hij ook niet goed, vermogen was ondermaats. En er zat nog wel een sportuitlaat onder. Nee dan was mijn 145 2.0 QV een veel betere auto, op ieder front. Daar heb ik zeer goede herinneringen aan. Een absoluut probleemloze auto ook. Heeft zelfs nog 2 jaar in Italië rondgereden. Mijn ouders hadden hem namelijk van me overgekocht op een gegeven moment, die wonen in Italië. Mooie auto: lichtblauw, beige leer, supersprint uitlaat, schuifdak, 17” Allesio, eibach onderstel.

    Login om te reageren
    • joostgrn zegt

      21 maart 2019 om 22:20

      @cpp1: Dan heb je vast voor weinig de ellende van een ander overgenomen. Met goed onderhoud draaien ze als een trein. En iedere turbomotor klinkt gedempter dan een atmosferische variant.

      Login om te reageren
  12. caprio zegt

    21 maart 2019 om 18:36

    Prachtbak, grijs kan maar in rood of blauw op zijn best. Ik heb er 7 jaar één gehad, bijna 200.000 mee gereden zonder problemen. Jaarlijks een beurt en dat was het. Wat een kwaliteit, super. Enige nadeelje, de banden hadden de neiging te cuppen, na 35.000 was het echt op.

    Login om te reageren
  13. maferick74 zegt

    21 maart 2019 om 19:46

    Kameraad had er eentje voor een jaar, hij gaf meer uit aan onderhoud in dat jaar dan dat mijn auto had gekost. 4200 euro. Maar zag er wel mooi uit, snel verkocht.

    Login om te reageren
    • joostgrn zegt

      21 maart 2019 om 22:24

      @maferick74: Dan was hij in de basis al niet goed.. Ik rij al 8 jaar een GTV en een Spider. Buiten het reguliere onderhoud om nog nooit wat mee gehad. Het is vast duurder dan een Clio, maar we hebben het wel over een auto van meer dan twintig jaar oud.

      Login om te reageren
  14. 1000bochten zegt

    25 maart 2019 om 17:42

    Ik heb 2 van deze GTV’s. Allebei 3.0 V6 24V. Echt heerlijke auto’s. Prachtige sound en het uiterlijk van een baby-Ferrari (in a good way…)

    Login om te reageren
  15. tliet zegt

    31 maart 2019 om 07:34

    Zwaar ongeschatte auto’s. Heb sinds oktober vorig jaar een GTV V6 24V en jezus wat is dat een feest.

    Ja, ze zijn onderhoudsgevoelig, maar dat is iets anders als ‘slecht’. Met goed onderhoud rijdt je rustig naar de 3 a 4 ton.
    Met een glimlach op je gezicht gebeiteld, dat wel.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North