• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mazda MX-5 RF GT-M

Nieuwe Mazda MX-5 met rondom spoilerpakket

Spotter: reinouttrip98
Geüpload op: 17 maart 2019
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
appspot brug cabrio Mazda mx-5 mx-5-rf photoshoot spoiler striping tuning velgen verlaagd wit
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Ein Fisker
    Ein Fisker
  • Voorproefje van fotos met de drone, Audi A4 B5
    Voorproefje van fotos met de drone, Audi A4 B5
  • Maserati GranTurismo Sport
    Maserati GranTurismo Sport
  • Mazda mx-5 rf
    Mazda mx-5 rf
  • Mazda MX-5 RF
    Mazda MX-5 RF
  • Mazda mx-5
    Mazda mx-5
  • Rolls royce ghost
    Rolls royce ghost
  • mazda mx-5 RF
    mazda mx-5 RF

Lees Interacties

Reacties

  1. mats106rallye zegt

    18 maart 2019 om 23:20

    Netjes, interieurkleur is vooral erg mooi

    Login om te reageren
  2. ghost zegt

    18 maart 2019 om 23:22

    Gaaf! Wist niet eens dat er targa’s van bestonden.

    Login om te reageren
    • reinouttrip98 zegt

      18 maart 2019 om 23:37

      @ghost: Jaa! De RF!

      Login om te reageren
    • gebruikersnaam3 zegt

      19 maart 2019 om 10:40

      @ghost: Ja ze zijn superleuk, mijn schoonvader heeft er een en er zijn maar weinig auto’s die leuker sturen.

      Overigens heeft hij hem zonder spoilerpaket en eerlijk gezegd vind ik niet dat hij het nodig heeft. En een MX-5 is niet extreem goedkoop, dus dat was een drempel te ver.

      Login om te reageren
  3. maarten_zoutendijk zegt

    18 maart 2019 om 23:39

    Dat komt omdat dit ‘spoilerpakket’ alleen bestaat uit een paar lipjes en behoorlijk aan de prijs is. Als je dan toch een pakket erbij kiest, ga dan voor de Recaro optie. Leuke BBSjes overigens, zouden het ook goed doen onder de mijne.

    Login om te reageren
  4. schuimbekje3 zegt

    18 maart 2019 om 23:43

    Mooi maar niet erg mazda.. misschien is dat het, of dat het lijkt of iemand op een chineese webshop een mislukte s2000 of brz bodykit heeft gekocht.

    Login om te reageren
  5. BaRa zegt

    18 maart 2019 om 23:43

    Omdat-ie met het spoilerpakket geen kilometer sneller gaat? Dat geld kan je beter in een andere uitlaat steken, of chipping bij BBR-GTi.

    Login om te reageren
  6. basr32 zegt

    19 maart 2019 om 00:06

    Jammer dat deze dan de 1.5 heeft. 2.0 is een veel beter blok.

    Login om te reageren
    • jochempie zegt

      19 maart 2019 om 02:23

      @basr32: wat is er beter aan de tweeliter? Meer vermogen? Wat minder gretig bij hoge toeren? Zwaarder?

      Login om te reageren
      • RubenPriest zegt

        19 maart 2019 om 09:56

        @Jochempie: De 1.5 was de leukere. Was, sinds de modeljaarupdate naar 184 pk is de 2.0 de leukere. Die pk-upgrade kun je met een ECU-tuning ook uitvoeren op de pre-2018 modellen. Ja, hij weegt iets zwaarder, maar het verschil en vermogen (en het feit dat de MAX RPM iets verhoogd is) maakt het nu de leukere imo. Zeker over de grens op heuveltjes en bergweggetjes zullen die extra pk’s helpen bij de funfactor.

        Login om te reageren
    • zukunft1 zegt

      19 maart 2019 om 06:06

      @basr32: spreek je uit ervaring?

      Login om te reageren
    • zukunft1 zegt

      19 maart 2019 om 06:08

      @basr32: ik heb onlangs met de 1.5 gereden en heb er maar een woord voor: FUN

      Login om te reageren
      • reinouttrip98 zegt

        19 maart 2019 om 08:04

        @zukunft1: klopt helemaal!

        Login om te reageren
        • maarten_zoutendijk zegt

          19 maart 2019 om 09:51

          @reinouttrip98: sluit ik me aan. Heb bergen lol met mijn 1.5l. Zolang je gewoon beetje hoekt op kleinere wegen is er power zat. Enige waar ‘ie wat laat liggen is met hogere snelheid op de snelweg. Maar daarvoor koop je ook geen MX-5.

          Login om te reageren
      • Onehp zegt

        19 maart 2019 om 11:37

        @zukunft1: sluit me hier ook bij aan. Als er een auto bewijst dat je niet heel veel vermogen nodig hebt om rijplezier te hebben, dan is het de ND 1.5. Mijns inziens een veel leukere auto dat de meeste auto’s met (heel veel) meer vermogen…

        Login om te reageren
    • gebruikersnaam3 zegt

      19 maart 2019 om 10:42

      @basr32: Nee de 1.5 rijdt veel makkelijker op de koppeling waardoor je altijd veel meer plezier ervaart met schakelen en niet iedere keer bezig bent de koppeling perfect op te laten komen maar gewoon als hooligan de clutch kan droppen.

      Login om te reageren
      • BaRa zegt

        19 maart 2019 om 22:46

        @gebruikersnaam3: ik drop de clutch hooligan-style ook met mijn 2.0 hoor ;-) Voor mij was de (“oude”) 2.0 logischer, omdat ik de ND als daily gebruik. En met 35.000 km per jaar is dat extra koppel welkom. Rijdt net wat comfortabeler. Maar ik geef toe: met de 2.0 kom je aan het eind van het gaspedaal altijd wat toeren tekort, in vergelijking met de 1.5.

        Login om te reageren
  7. zukunft1 zegt

    19 maart 2019 om 06:11

    Super leuke auto. Veel rijplezier.

    Login om te reageren
  8. jajeroenja zegt

    19 maart 2019 om 06:43

    Beetje mini-supra zo. Ziet er leuk uit

    Login om te reageren
  9. volvo480gtt zegt

    19 maart 2019 om 07:07

    Gave auto zo!

    Login om te reageren
  10. michaelb zegt

    19 maart 2019 om 07:13

    Wordt ie er nog trager van?

    Login om te reageren
  11. tijntje2 zegt

    19 maart 2019 om 07:20

    Ah.. Dit is in glimmen. Leuke auto verder.

    Login om te reageren
  12. jeppie zegt

    19 maart 2019 om 07:44

    Goed te pruimen zo

    Login om te reageren
  13. vanfleppensteyn zegt

    19 maart 2019 om 07:50

    Een leuke wagen, maar of het de 40k rechtvaardigt…

    Login om te reageren
  14. flik2punt0 zegt

    19 maart 2019 om 08:07

    Erg leuk maar die prijs. Dan zou ik toch voor de 124 gaan

    Login om te reageren
  15. Gulli zegt

    19 maart 2019 om 08:50

    Ik blijf de NA en de NB mooier vinden, maar als RF is het toch wel een érg gave auto hoor! Mooie chocoladebruine bekleding ook, erg netjes.

    Login om te reageren
  16. kevindb zegt

    19 maart 2019 om 08:53

    Heb zelf een MX-5 RF gehad, maar dan gewoon het spoilerpakket van Zymexx eronder geplaatst. Kost de helft en ziet er ook nog beter uit met een centrale dubbele uitlaat in plaats van 2 van die kleine pijpjes aan de rechterkant.
    Het Recaro interieur is eerder een fabrieksoptie die ik aan zou vinken. Die stoelen zijn echt fantastisch.

    Login om te reageren
    • maarten_zoutendijk zegt

      19 maart 2019 om 09:53

      @kevindb: Eens, ik zou ook eerder voor Recaro gaan. Ziet er super uit. De uitlaat rechts is idd ook een puntje, maar hij klinkt af fabriek helemaal niet verkeerd (maakt meer lawaai dan mijn andere auto, BMW E46 325Ci)

      Login om te reageren
      • Onehp zegt

        19 maart 2019 om 11:39

        @maarten_zoutendijk: japp, prima uitlaatje, klinkt net goed zonder storend te zijn.

        Login om te reageren
  17. clk63bs zegt

    19 maart 2019 om 17:22

    Fotos gemaakt in K’rade?

    Login om te reageren
  18. daniel1975 zegt

    19 maart 2019 om 20:54

    Ik vind de verhoudingen maar vreemd, maar het schijnt aardig te rijden…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North