• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mijn BMW Z4M

Deze maand gekocht van 2e eigenaar in Munchen en zelf geimporteerd: 100% originele Z4M in Interlagos blauw. Een geoefend oog ziet Eisenmann sportauspuffs (‘und so Der brummelt ein bisschen besser’ alsuds de verkoper), de originele dempers kreeg ik erbij. Full options, 90,000 km en holy revvs wat een 6-cilinder batman!

Het leek me een zinnigere besteding van m’n spaarcenten dan het op de bank laten staan: Freude am Fahren en meest waarschijnlijk ook Freude am Investieren.

Overigens: laat je niet gekmaken over importeren: voor 300 euro binnen twee weken op NL-kenteken.

Spotter: woutersleyffers
Geüpload op: 25 maart 2019
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
blauw BMW cabrio E85 mijn-auto Roadster Z4 z4m
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • z4m cabrio
    z4m cabrio
  • BMW Z4 M Cabrio
    BMW Z4 M Cabrio
  • Lamborghini huracan
    Lamborghini huracan
  • Ferrari 458 Italia
    Ferrari 458 Italia
  • Mitsubishi FTO GPX
    Mitsubishi FTO GPX
  • BMW Z4M Roadster
    BMW Z4M Roadster
  • alfa156
    alfa156
  • BMW Z4 M
    BMW Z4 M

Lees Interacties

Reacties

  1. pcooperworks zegt

    25 maart 2019 om 07:54

    Gaaf en jaloersmakend. Laatste foto is top !

    Login om te reageren
  2. kennone zegt

    25 maart 2019 om 08:27

    Dik hoor!

    Login om te reageren
  3. rovadepo zegt

    25 maart 2019 om 08:36

    Mooi zeg! Maar scheelde het nu veel met een Nederlandse z4m als je de bpm er bij op telt?

    Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      25 maart 2019 om 09:58

      @rovadepo: als ik vergelijk op vraagprijs (hoedt niet verkoopprijs te zijn) heeft het me wel ongeveer 5k bespaard. Origineel, unverbasteld en scheckheftgepflegt heeft in NL een behoorlijke meerprijs in vergelijking met onze oosterburen

      Login om te reageren
      • unknown32 zegt

        26 maart 2019 om 16:07

        @woutersleyffers: In Duitsland heb je meer kans op teruggedraaide kilometerstanden heb ik me doen wijsmaken. Hoe check je dit? Ben zelf ook aan het kijken voor een speeltje: Z4M of SLK55/43

        Blind op carpass vertrouwen of ben je “handig”?:-D

        Login om te reageren
        • woutersleyffers zegt

          26 maart 2019 om 16:32

          @unknown32: die kans is er natuurlijk altijd, maar je hebt gelijk, doordat er in D geen NAP is kan het zeker gebeuren. Ik heb de verkoper gelijk foto’s van de boekjes gevraagd, en hij stuurde me ook foto’s van rekeningen. Met VIN nummer heb ik bij BMW Amsterdam het boekje gechecked. Vervolgens heb ik een aankoopkeuring gedaan bij de dealer waar de auto in onderhoud was, en daar kreeg ik wederom inzage in de volledige historie. Klap op de vuurpijl: van de eigenaar kreeg ik de map met alle documentatie (aankoopbon, CVO, en ALLE rekeningen sinds nieuw). Maar ook zonder die map wist ik zeker dat km-stand klopte. Gewoon je verstand gebruiken dus.

          Login om te reageren
  4. ghost zegt

    25 maart 2019 om 09:19

    Holy moly, wat gaaf! Lang naar moeten zoeken uiteindelijk?

    Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      25 maart 2019 om 09:56

      @ghost: een jaar, en dat is geen grap. Heel beperkt aanbod in NL, dus al snel ook mobile.de aangezwengeld. Plus een origenele en unverbastelde vinden in de introductiekleur (rood of blauw) maakt het niet eenvoudiger :)

      Login om te reageren
      • ghost zegt

        26 maart 2019 om 18:00

        @woutersleyffers: had al zo’n vermoeden, vandaar dat ik ook benieuwd was! Heel gaaf nogmaals, en veel plezier ermee!

        Login om te reageren
  5. peekaas zegt

    25 maart 2019 om 11:19

    Heel tof, gefeliciteerd!

    Login om te reageren
  6. bizzarrini zegt

    25 maart 2019 om 12:22

    Heel nice

    Login om te reageren
  7. rembal zegt

    25 maart 2019 om 20:01

    Rete vet!

    Login om te reageren
  8. n0zem zegt

    25 maart 2019 om 21:40

    Super! Gefeliciteerd!

    Login om te reageren
  9. waterisnat zegt

    26 maart 2019 om 14:13

    Mooie auto en goede levensprincipes ?. Mooie mischbereifung ook. Ook nog bij BMW museum binnen geweest, of enkel Welt?
    Voor bij-auto ideaal ja, zelf importeren. Als je ook wat wilt inruilen is het mij echter te veel gedoe en vraag ik mij af of ik nog veel win qua financiën….

    Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      26 maart 2019 om 14:37

      @waterisnat: Dankje! Alleen tijd voor Welt, museum dit keer niet gezien, maar ben vaker in Munchen. Aanrader!
      Niet inruilen, gewoon zelf verkopen, makkie. Maar als je twijfelt maak dan eens een proefrit, dan twijfel je niet meer :)

      Login om te reageren
  10. dutchdriftking zegt

    26 maart 2019 om 14:15

    Mooie aankoop, maakt mij best jaloers!

    Login om te reageren
  11. waterisnat zegt

    26 maart 2019 om 14:16

    Oh, en m-sport stoelen of sport stoelen? Schijnt best groot verschil te zijn qua comfort (ten nadele van m-sport).
    Ken je Roodkapje in Reeuwijk al qua onderhoud?

    Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      26 maart 2019 om 14:40

      @waterisnat: M-sport stoelen, 100% beter dan de standaard Z4 stoelen (de hele auto is 100% beter dan een standaard Z4, echt knappe prestatie). Comfort is echt nog prima, rijdt ietsje bonkiger maar verder zeer prima.
      En qua onderhoud: tot nu toe is de auto 100% BMW Munchen onderhouden, dus daar ga ik mee door. Geen geklooi door derden aan deze waggie :)

      Login om te reageren
      • bmwzcsi zegt

        26 maart 2019 om 15:02

        @woutersleyffers: ik denk dat je tegenwoordig in NL voor onderhoud aan een Z4M beter in Reeuwijk kunt zijn dan bij de officiële dealer…

        Login om te reageren
        • bmwzcsi zegt

          26 maart 2019 om 15:03

          En dat is dan niet alleen vanwege de pecunia’s…

          Login om te reageren
          • woutersleyffers zegt

            26 maart 2019 om 15:22

            @bmwzcsi: bedankt voor je tip :)

            Login om te reageren
      • BaRa zegt

        26 maart 2019 om 15:07

        @woutersleyffers: runflats? Of zitten die krengen er niet op bij een Z4-M?

        Login om te reageren
        • woutersleyffers zegt

          26 maart 2019 om 15:24

          @BaRa: De M is geleverd zonder RFTs en met een mobiele reparatieset. Had op mijn vorige Z4 (3.0i) ook 18″ zonder RFT, met is inderdaad niet te doen

          Login om te reageren
    • fortunato zegt

      26 maart 2019 om 15:05

      @waterisnat: ach hou op met die beunhaas, is gewoon een standaard garage die meent alles te weten die eigenwijze draak, heb ook tijden een E85 Z4 3.0 gehad voor mijn geen roodkapje meer.

      Login om te reageren
  12. str8six zegt

    26 maart 2019 om 14:24

    Kicken man! Veel plezier ermee ??

    Login om te reageren
  13. alfaitak zegt

    26 maart 2019 om 14:34

    Mooi man dat wordt genieten ??

    Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      26 maart 2019 om 14:40

      @alfaitak: iedere kilometer :)

      Login om te reageren
  14. peidur zegt

    26 maart 2019 om 14:41

    Gefeliciteerd! Is dit nou al je 3e Z4? En gaat deze ook getest worden in diverse roadtrips?

    Heel veel rijdplezier!

    Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      26 maart 2019 om 14:47

      @peidur: Dankje en uiteraard ga ik er trips mee maken. Freude am Fahren :)

      Login om te reageren
  15. trustmeiamanengineer zegt

    26 maart 2019 om 14:46

    Mooi ding zeg! Ik heb vorige week een “gewone” 3.0i gekocht. Ook heel blij mee. Maar zo’n Z4M is wel de overtreffende trap zeg.

    Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      26 maart 2019 om 14:48

      @trustmeiamanengineer: gefeliciteerd met je Z4! En ja, een M is echt in alles anders: heel precies sturen, veel hoekiger op de weg, en een beetje nukkig bij koude motor. Ze moet echt een beetje stevig aangepakt worden voor een lekker ritje – precies mijn type

      Login om te reageren
  16. bmwzcsi zegt

    26 maart 2019 om 15:05

    Was hem of FB al tegengekomen. Mooie auto, dito kleur. Wellicht tot op 1 van de Z ritten!

    Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      26 maart 2019 om 15:41

      @bmwzcsi: thanks! Hoor graag via FB over de Z ritten, want die staan nog niet in mijn agenda

      Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      26 maart 2019 om 17:05

      @bmwzcsi: klinkt goed! Hoor graag via FB wat voor ritten er zijn gepland :)

      Login om te reageren
      • bmwzcsi zegt

        27 maart 2019 om 02:33

        @woutersleyffers: met Pasen bijv. Ritten staan op het Z Forum

        Login om te reageren
        • woutersleyffers zegt

          27 maart 2019 om 12:58

          @bmwzcsi: aangemeld, zie je daar!

          Login om te reageren
  17. marcel_ekelenburgvan zegt

    26 maart 2019 om 15:06

    Wat een geweldige mooie auto

    Login om te reageren
  18. fortunato zegt

    26 maart 2019 om 15:07

    Pfff geweldig!! Zelf een E85 z4 3.0 gehad was ook al een geweldige wagen, dit is in alles de overtreffende trap.

    Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      26 maart 2019 om 15:25

      @fortunato: Helemaal mee eens, ik heb mijn oude 3.0i en deze nieuwe 1 week naast elkaar gereden, en dan lijkt de 3.0i opeens wel een Passat (bij wijze van spreken). Echt knap hoe die engineers tussen het bier drinken en worst eten door zo’n andere auto konden ontwikkelen op dezelfde basis

      Login om te reageren
  19. rikv99 zegt

    26 maart 2019 om 15:09

    meld je aan voor ‘mijn auto’ zou het leuk vinden om casper hier een rondje in te zien maken!

    Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      26 maart 2019 om 15:39

      @rikv99: goed idee, zojuist gedaan!

      Login om te reageren
      • baardmijt zegt

        26 maart 2019 om 23:25

        @woutersleyffers: Nice! En gefeliciteerd. Héle mooie en leuke auto!

        Login om te reageren
  20. thomashofman1 zegt

    26 maart 2019 om 15:14

    Heel gaaf, mooie kleur ook!

    Login om te reageren
  21. AutomotiveDesigner zegt

    26 maart 2019 om 15:32

    Prachtige Bimmer! Hoeveel was je in totaal kwijt Wouter? (Als ik het mag vragen.)

    Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      26 maart 2019 om 15:48

      @AutomotiveDesigner: dat mag je zeker vragen: 32k aanschaf, 950 euro rest-bpm (diefstal &%$#@) en 300 euro voor import-kosten. Dus 2x zo duur als een goede Z4 3.0si zeg maar. Maar ook 2x zo goed. Vergeet niet dat deze auto nieuw 90k euro was, en daarmee 30k duurder dan een 3.0si

      Login om te reageren
      • emping zegt

        26 maart 2019 om 16:34

        @woutersleyffers: ha eindelijk iemand die daar niet allemaal moeilijk over gaat lopen doen. Bedankt voor het delen.

        Login om te reageren
        • woutersleyffers zegt

          26 maart 2019 om 17:07

          @emping: graag gedaan, we zien de jouwe hier wel verschijnen binnenkort :)

          Login om te reageren
    • emping zegt

      26 maart 2019 om 16:36

      @AutomotiveDesigner: mooi dat Wouter er gewoon antwoord op geeft. Heb wel eens zelf andere mensen commentaren zien geven waar de auto zelfs niet eens van was: gaat je niets aan, waarom zou hij dat delen bla bla bla.

      Login om te reageren
  22. bart1976 zegt

    26 maart 2019 om 15:33

    Was een 2012 Z4 35is ook nog een optie? Zelf twijfel ik tussen een Z4M en een Z4 35is.

    Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      26 maart 2019 om 15:43

      @bart1976: nee, nooit overwogen. Hoewel de E89 mooi oud begint te worden, vind ik het stalen klapdak te zwaar (200 kilo, alsof je een HD Fatboy op een imperiaal bij je hebt) en niet praktisch (open rijden een weekend weg kun je vergeten). Bovendien wil ik een analoge auto, dus geen turbo’s, automaat of elektrische stuurbekrachtiging. En: 35i is geen M…

      Login om te reageren
  23. ukbob zegt

    26 maart 2019 om 16:18

    Een plaatje! Om jaloers op te worden :)
    Zo mooi dat de nieuwe Z4 ernaast in de garage me niet eens opgevallen was. Heel veel plezier ermee tijdens het seizoen en misschien tot ziens bij de Limburg-rit van het Z3/Z4 forum..?

    Login om te reageren
    • mrtrex zegt

      26 maart 2019 om 16:42

      Mooie aankoop! Heerlijke motor en in de beste kleur! Interlagos Blauw ??

      Login om te reageren
      • woutersleyffers zegt

        26 maart 2019 om 17:34

        @mrtrex: 1 van de 2 opties die ik van tevoren had bedacht. Naast Interlagos was ook Imola Rot mijn favoriet, maar die zijn nog moeilijker te vinden

        Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      26 maart 2019 om 17:08

      @ukbob: dankje en lijkt me leuk! Hoor graag via FB wanneer die rit is

      Login om te reageren
  24. emping zegt

    26 maart 2019 om 16:40

    Zeer mooie aankoop en slimme keuze om hem zelf uit Duitsland te halen. En opvallend genoeg slechts 1 negatieveling die begint te mekkeren over het feit dat het een importbak is en dat die dan miss wel terugedraaid zou kunnen zijn(want in NL gebeurd dat natuurlijk niet). Dat is normaal wel anders.

    Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      26 maart 2019 om 17:39

      @emping: een keuze vooral uit nood geboren, omdat aanbod in NL krap (7 stuks…) is en de echt mooie waren allemaal zwart en te duur (>40k). Ik denk wel dat @unknown32 een punt heeft over de km-stand, maar dat is prima te controleren, ook zonder NAP. Bovendien heb ik het hele proces gedocumenteerd dus ook aantoonbaar. Met de restwaarde zit het wel goed volgens mij

      Login om te reageren
  25. blackmilo zegt

    26 maart 2019 om 16:41

    Grappig furstenfeldbruck, dat ken ik! dat is wel eind rijden zeg! Toffe aankoop

    Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      26 maart 2019 om 17:36

      @blackmilo: en ook logistiek wel even een dingetje :) Dinsdagavond gevlogen, woensdagochtend keuring, woensdagmiddag overschrijven (dat kan niet op vrijdagavond of zaterdag) en toen donderdag naar huis gereden. Vooral dat laatste was geen straf, prima potje Porsches plagen

      Login om te reageren
      • blackmilo zegt

        26 maart 2019 om 19:26

        @woutersleyffers: ik hoop dat je er nog lang van kan genieten!

        Login om te reageren
        • woutersleyffers zegt

          26 maart 2019 om 19:38

          @blackmilo: dat was wel het plan :) En aangezien de drijfstanglagers volgens velen het na 100,000km gaan begeven ben ik een preventieve vervanging aan het plannen. Voorkomen is beter dan genezen

          Login om te reageren
  26. mrtrex zegt

    26 maart 2019 om 16:43

    Mooie aankoop! Heerlijke motor en in de beste kleur! Interlagos blauw ?? veel plezier ermee ?

    Login om te reageren
  27. 1000bochten zegt

    26 maart 2019 om 16:43

    Gave auto! Top dat je die Eisenmann erbij hebt gekregen. Een vriend van me heeft dezelfde uitlaat onder z’n Z4M en dat maakt een wereld van verschil; echt hele gave soundtrack!!

    Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      26 maart 2019 om 17:35

      @1000bochten: helemaal mee eens, al bromt ‘ie behoorlijk. Misschien dat ik op termijn de originele dempers er weer onder zet, ben er nog niet over uit

      Login om te reageren
  28. brentvdschelde zegt

    26 maart 2019 om 17:43

    Staat de leuke jongen naast een nog leukere nieuwe 8serie

    Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      26 maart 2019 om 17:44

      @brentvdschelde: nope, 2x G29 Z4 M40i. Ik hoef mijn punt over niet-onderscheidend design van onze landgenoot Adrian van Hooydonck niet meer te maken geloof ik ;)

      Login om te reageren
  29. bennyblisto zegt

    26 maart 2019 om 18:01

    Veel plezier er mee! Dat gaat wel lukken ? Geweldig hè, hoe dat blok toeren wil maken. Mijn vader had eerst ook een 3.0si en nu sinds een aantal jaar een rode Z4M. Wat ik me nog het beste herinner van de eerste rit daarmee is hoe dat blok blijft trekken, bij de meeste auto’s is het na de 3e versnelling wel wat minder maar deze trekt bij overschakelen naar z’n 4 (rond 150km/u..) door alsof luchtweerstand niet echt een ding is, was zeer onder de indruk! Aantal leuke vakantie-ritten mee gemaakt.

    Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      26 maart 2019 om 18:06

      @bennyblisto: dat zeg je helemaal goed. En heel lineair, dus in eerste instantie heb je niet door hoe hard het gaat. Op de Autobahn is dat ding echt in z’n element, vooral tussen 160-240. Al geldt dat wel voor alle Ms volgens mij. Ten opzichte van de E46 M3 (met zelfde motor en meeste andere hardware) wel iets lichter dus dat helpt ook nog mee. Leuk erfstuk!

      Login om te reageren
  30. beetec zegt

    26 maart 2019 om 18:31

    Hele mooi wagen! Goede keus!

    @autojunk, wordt er een keer iets aan de ios app gedaan? Reactiescherm blijft steeds automatisch sluiten.

    Login om te reageren
    • RubenPriest zegt

      26 maart 2019 om 20:12

      @beetec: stuur even een mailtje naar [email protected] met je iOS-versie, welke iPhone en we gaan kijken.

      Login om te reageren
  31. amghans zegt

    26 maart 2019 om 20:41

    Geinig dat oorspronkelijke duitse kenteken (vanwege de ‘343’). Wat dat betreft jammer voor liefhebbers ervan, dat deels persoonlijke kentekens in NL niet mogen/bestaan.

    Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      26 maart 2019 om 23:20

      @amghans: goed gezien! Was de eigenaar ook erg content mee. Ik had voor NL platen Z-343-PK bedacht maar daar moest ik te lang op wachten

      Login om te reageren
  32. pier zegt

    26 maart 2019 om 21:46

    Mooie wagen en ik kan het waarderen dat je alle info deelt! Nog even doorsparen, blijven rondkijken en misschien dat ik ook zo’n importavontuur nog een keer aan ga.

    Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      26 maart 2019 om 23:22

      @pier: graag gedaan! Importeren valt echt mee hoor, daarvoor hoef je het niet te laten. Ik stuur je graag m’n draaiboek, maar het begint met het vinden van een mooie wagen met kloppende historie

      Login om te reageren
  33. rubend zegt

    26 maart 2019 om 22:24

    Gefeliciteerd met je aankoop, veel plezier er van.

    Mag ik wat vragen? Hoe heb je die tijdelijke platen met rode zijstuk (i.p.v. geel) kunnen kopen?

    Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      26 maart 2019 om 23:25

      @rubend: met rood balkje heet Ausfuhrkennzeichen en die kun je gewoon aanvragen bij een overschrijvingskantoor. Wel voor max 2 weken (vanwege NL regels) en even bom vrijstelling aanvragen bij de belastingdienst.Je kunt er dan mee doorrijden in NL tot je bij de rdw de keuring doet, dan met eendagskenteken naar huis, en daar je NL kenteken afwachten

      Login om te reageren
  34. schwedenkreuz zegt

    26 maart 2019 om 23:22

    Wat een mooie kleur zeg. Echt geweldig. Heb zelf de 3.0s, maar dit is natuurlijk een uber orgastisch genoegen.

    Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      26 maart 2019 om 23:27

      @schwedenkreuz: een M is echt een andere auto. Rijdt echt veel steviger en bonkiger. En loeisnel, zonder oncomfortabel te worden. Echt de meerprijs waard en volgens mij een goede investering

      Login om te reageren
      • schwedenkreuz zegt

        27 maart 2019 om 00:00

        @woutersleyffers: komt ook uit Duitsland en niet uit Amerika. Behoud zijn waarde goed.

        Login om te reageren
        • woutersleyffers zegt

          27 maart 2019 om 09:14

          @schwedenkreuz: dat had ik ook in gedachten ja :) Heb wel wat US versies bekeken die in D te koop stonden, maar dubbel-import werd me wat teveel van het goede. En Duitsers lijken me ook wat nauwkeuriger met hun spullen dan de gemiddelde hamburgervreter

          Login om te reageren
  35. alfonso_alfist zegt

    27 maart 2019 om 00:11

    Fraaie Z4 M dit is toch wel de mooiste generatie. En open rijden met een heerlijke 6-cilinder nice. Ik doe het met 119pk minder en een dieselmotor maar geniet ook elke dag van een 2-serie cabrio

    Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      27 maart 2019 om 09:12

      @Alfonso_Alfist: Sounds like a brother from another mother :)

      Login om te reageren
  36. ozzytrk zegt

    27 maart 2019 om 02:52

    Wie investeerd mag genieten zo simpel, mooie bak maat zomer komt eraan dat word ultiem geniete ouwe haha

    Login om te reageren
  37. woutersleyffers zegt

    27 maart 2019 om 10:08

    @schwedenkreuz: dat had ik ook in gedachten ja :) Heb wel wat US versies bekeken die in D te koop stonden, maar dubbel-import werd me wat teveel van het goede. En Duitsers lijken me ook wat nauwkeuriger met hun spullen dan de gemiddelde hamburgervreter

    Login om te reageren
  38. sportevo zegt

    27 maart 2019 om 13:49

    Ik schrik wel van de BPM die er nog voor betaald is (althans, ik neem aan dat dit klopt). Of geven ze bij import een ander bedrag op?

    Maar een mooie auto is het zeker! Mooie kleur ook!

    Login om te reageren
    • woutersleyffers zegt

      27 maart 2019 om 16:26

      @sportevo: die hele bpm is belachelijk natuurlijk, dat staat voorop. Maar 950 euro is aanzienlijk minder dan de 23k die er bij aanschaf in 2006 bij kwam kijken. Ik weet niet precies wat je bedoelt met ‘of geven ze bij import een ander bedrag op’, maar bpm-aangifte heb ik laten berekenen door een kantoor. Kwam aanzienlijk lager uit dan de 2,300 euro die sites zoals autoweek.nl voorrekende, dus dat scheelt weer. Altijd even naar laten kijken is mijn advies

      Login om te reageren
      • sportevo zegt

        29 maart 2019 om 12:59

        @woutersleyffers: als je het kenteken invult bij de RDW, dan zou er ca. 18000,- BPM opzitten. Minder dan oorspronkelijk maar blijkbaar veel meer dan jij daadwerkelijk hebt betaald. Vandaar mijn vraag..

        Login om te reageren
        • woutersleyffers zegt

          29 maart 2019 om 19:38

          @sportevo: aha ik begrijp het. Kennelijk heeft mijn aangifte tot een lager bedrag geleid (18k) dan wat Autoweek aangeeft (24k). Hoe dat precies zit weet ik eigenlijk niet. Maar dat heb ik natuurlijk niet betaald, ik werd voor 950 euro aangeslagen. Zoals ik al zei, altijd de moeite daar even een bureautje voor te vragen!

          Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North