@lekkaah: de RS4 oogt idd erg incognito (en ik denk dat je bedoeld dat je het daarom een leasebak noemt) maar ik zou een RS4 niet willen leasen hoor, laat staan dat je er bijtelling over zou moeten betalen..
Wat is zo’n rs4 een anoniem saai hok eigenlijk. Zeker met die Alpine ernaast, wat een leuk ding! En mooie kleur ook. Ik zou wel weten waar ik ’t geld aan uit zou geven.
@toyotafortuner:
Iemand die zoveel geld uitgeeft aan een Audi A4 mag je gewoon liefhebber noemen hoor. Dat jij het niks vind betekend niet dat het niks is.
@utregcity: er zit voldoende snelheidspotentieel in om lol mee te hebben, en ondanks z’n imago of karakter, hoe je het ook noemen wil, zal het nog altijd bovengemiddeld op de weg liggen. En anders heb ik er maar alleen een retesnelle familiebak aan. Ik zeg niet voor niets familie, als ik ergens mee wil raggen zoek ik wel wat anders uit. Overigens kies ik dan nog steeds geen Alpine, vind ze gewoon niet mooi.
@loserboi932: moet een sportwagen niet de bocht omkunnen? Ik weet uit eigen ervaring dat zo’n Audi het niet echt goed doet op de Route Napoléon. Zelfs met een MX-5 hou je die bij op zo’n traject. Een A110 laat hem simpelweg alle hoeken van de kamer zien.
@davelepeef: het gaat me niet om de vergelijking. Het gaat me om de uitspraak dat deze Audi een sportauto zou zijn. Dat is-ie niet. Is ook geen probleem, dat is niet de ambitie van die auto.
@BaRa: overigens gaat het niet over het gewicht. In snel genomen haarspeldbochten schuift de neus van de Audi weg. Je hoeft het niet te geloven, maar doe gerust zelf de test.
Echt? zo’n kleine 20 foto’s en dan maar één waar de Alpine helemaal op staat en twee voor een klein stukje. En de rest allemaal van zo’n saaie “Vurchsprungdorchtechniks” hok? Of komt er nog en aparte serie met alleen de Alpine?
Haha, grappig dat de niet-kenners allemaal de voorkeur geven aan de Renaullt ipv de Audi.
Ik twijfel er iig niet aan welke je sneller over een circuit jaagt.
En ik twijfel er niet aan welke in de dagelijkse praktijk iedere keer weer een glimlach op je gezicht weet te toveren. En daar heb je zeker geen 500pk voor nodig
Ik zie een leasebak en een leuke aankoop
@lekkaah: de RS4 oogt idd erg incognito (en ik denk dat je bedoeld dat je het daarom een leasebak noemt) maar ik zou een RS4 niet willen leasen hoor, laat staan dat je er bijtelling over zou moeten betalen..
@ghost: i know, dom flauw geintje, ik ga weer doordrinken
Wat is zo’n rs4 een anoniem saai hok eigenlijk. Zeker met die Alpine ernaast, wat een leuk ding! En mooie kleur ook. Ik zou wel weten waar ik ’t geld aan uit zou geven.
Knap dat je precies de verkeerde auto fotografeert. Laat me raden. Je hebt in geen van beiden ooit gereden?
@koen0373: lekker belangrijk. Hij maakt ten minste foto’s. Hij had er ook gewoon langs kunnen lopen en het voor zichzelf kunnen houden.
@ghost: zit het je nog steeds dwars?
@koen0373: nee het is de motor van die Audi die dwars zit…
@koen0373: hij heeft van beide een fotoserie geplaatst (https://www.autojunk.nl/2019/03/a110-2017-premiere-edition), alleen autoblog kiest ervoor om die andere te pluggen…
@koen0373: Ik snap niet gelijk die haat?
@900t: ik had de andere serie gemist. Niks haat hoor.
Volgende keer meer foto’s van die Alpine ipv die saaie Audi.
@porsche928: https://www.autojunk.nl/2019/03/a110-2017-premiere-edition
Een liefhebberswagen en een plofkraakmobiel. En de plofkraakmobiel krijgt meer aandacht ?
@toyotafortuner: Nou nou, om die Alpine meteen een plofkraakmobiel te noemen vind ik wel heel ver gaan ?
@toyotafortuner:
Iemand die zoveel geld uitgeeft aan een Audi A4 mag je gewoon liefhebber noemen hoor. Dat jij het niks vind betekend niet dat het niks is.
Alpine voor mij graag
Alpine met Audi vergelijken is hetzelfde als suiker met zout! Er staat genoeg van de VAG groep op hier op autoblog!
Nou, doe mij maar de saaie audi. Biedt ten minste wat rijplezier terwijl het nog altijd een prima familieauto is.
@davelepeef: rijplezier in een Audi? ?
@utregcity: jazeker
@utregcity: er zit voldoende snelheidspotentieel in om lol mee te hebben, en ondanks z’n imago of karakter, hoe je het ook noemen wil, zal het nog altijd bovengemiddeld op de weg liggen. En anders heb ik er maar alleen een retesnelle familiebak aan. Ik zeg niet voor niets familie, als ik ergens mee wil raggen zoek ik wel wat anders uit. Overigens kies ik dan nog steeds geen Alpine, vind ze gewoon niet mooi.
Kennelijk vind de fotograaf de audi de knapste en beste van de twee. Raar hoor..
Ik zie een praktische sportwagen met 450 pk en een frikandel van Renault.
@loserboi932: ik hou wel van een frikadelletje speciaal.
@loserboi932: moet een sportwagen niet de bocht omkunnen? Ik weet uit eigen ervaring dat zo’n Audi het niet echt goed doet op de Route Napoléon. Zelfs met een MX-5 hou je die bij op zo’n traject. Een A110 laat hem simpelweg alle hoeken van de kamer zien.
@BaRa: ik heb een paar keer met een b7 S4 gereden en dat was toch wel alsof ik op rails reed hoor. Was erg onder de indruk van Quattro.
@BaRa: lekker interessant ook zo’n vergelijking met een compleet ander type auto met de helft van het gewicht. Maak je echt een goed punt mee…
@davelepeef: het gaat me niet om de vergelijking. Het gaat me om de uitspraak dat deze Audi een sportauto zou zijn. Dat is-ie niet. Is ook geen probleem, dat is niet de ambitie van die auto.
@BaRa: overigens gaat het niet over het gewicht. In snel genomen haarspeldbochten schuift de neus van de Audi weg. Je hoeft het niet te geloven, maar doe gerust zelf de test.
@BaRa: als je overtuigd bent dat dat niets met gewicht en de plaats ervan te maken heeft, wordt het een zinloze discussie gok ik…
@BaRa: heb je een punt. Beter spreken van een sportieve auto.
Echt? zo’n kleine 20 foto’s en dan maar één waar de Alpine helemaal op staat en twee voor een klein stukje. En de rest allemaal van zo’n saaie “Vurchsprungdorchtechniks” hok? Of komt er nog en aparte serie met alleen de Alpine?
100% die RS4
Wat een lelijk narco hok met die donkere achterraampjes.
Dan heb ik toch liever de Alpine.
Doe mij maar die blauwe pretmobiel. Een station is nooit een sportauto, nu niet nooit niet met 800 pk niet. Zelfde geldt voor een SUV.
Ik ben gegaan voor de alpine ? nooit spijt van gehad, nu 10k op de teller ?
Haha, grappig dat de niet-kenners allemaal de voorkeur geven aan de Renaullt ipv de Audi.
Ik twijfel er iig niet aan welke je sneller over een circuit jaagt.
@alcantara:
En ik twijfel er niet aan welke in de dagelijkse praktijk iedere keer weer een glimlach op je gezicht weet te toveren. En daar heb je zeker geen 500pk voor nodig
Ik zie bijna alleen maar Auw-di foto’s… Zit dat?