• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BAC Mono

Kwam aanrijden in de stromende regen, dit is wel een van de laatste dingen die ik zou rijden in de regen.

Spotter: dutchstylez
Geüpload op: 5 april 2019
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
BAC blauw Mono Speedster
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • BAC MONO
    BAC MONO
  • BAC Mono
    BAC Mono
  • Land Rover Discovery Sport interieur-preview
    Land Rover Discovery Sport interieur-preview
  • BAC Mono
    BAC Mono
  • AMG GTS
    AMG GTS
  • Porsche Carrera 2
    Porsche Carrera 2
  • Mercedes 280SE Automatic
    Mercedes 280SE Automatic
  • BAC Mono
    BAC Mono

Lees Interacties

Reacties

  1. ghost zegt

    5 april 2019 om 11:09

    Hahah Nice! Echte die-hard!

    Login om te reageren
  2. tortuga zegt

    5 april 2019 om 11:24

    Waarom net zoals met de moto het gas wat dimmen

    Login om te reageren
  3. gertjesss zegt

    5 april 2019 om 17:58

    Ultiem rijmachine!
    Fantastisch

    Login om te reageren
  4. fendercd60 zegt

    5 april 2019 om 18:53

    Knappe foto’s. ??

    Login om te reageren
  5. suzikubelona zegt

    5 april 2019 om 21:46

    Deze kende ik nog niet. Ik vind ‘m mooier dan een KTM iig. Mooie foto’s ook!

    Login om te reageren
    • cortinaracing zegt

      5 april 2019 om 23:41

      @suzikubelona: die KTM lijkt gewoon op een botsauto, dit is kunst

      Login om te reageren
  6. rickthestig zegt

    5 april 2019 om 23:00

    Lekker verfrissend buitje.

    Login om te reageren
  7. tge1 zegt

    6 april 2019 om 00:17

    Wat een briljant ding! Ik zag in Engeland regelmatig dakloze MG’s rondrijden in de stortregen. Je rijdt open of je rijdt niet.

    Login om te reageren
  8. RRRobert zegt

    6 april 2019 om 00:28

    Bestuurder heeft een integraalhelm op. Geen dak meer nodig dus.

    Wat me trouwens opvalt aan de cijfers: nieuwprijs dik twee ton en toch maar negen mille aan bpm. Hoe dan? Ik kan me niet voorstellen dat dit ding een A label krijgt, ondanks z’n lage voertuigmassa.

    En verder: hoe krijgt zo’n ding een RDW typegoedkeuring?

    Login om te reageren
    • JoostvdWater zegt

      6 april 2019 om 08:16

      @RRRobert: BPM is volledig gebaseerd op CO2 uitstoot. Energielabel of netto catalogusprijs doet er jaren niet meer toe.

      Login om te reageren
  9. beamerr zegt

    6 april 2019 om 06:36

    Gaaf! Meneer heeft genoeg keuzen buiten dit.. heeft een indrukwekkend wagenpark

    Login om te reageren
  10. borrelnoot zegt

    6 april 2019 om 07:44

    Wauw, 350 pk op 740kg. Dat moet sensationeel zijn.

    Login om te reageren
  11. emping zegt

    6 april 2019 om 07:48

    Met een helm op geen probleem lijkt me.

    Login om te reageren
  12. jeppie zegt

    6 april 2019 om 08:47

    Wel supervette foto’s met de omstandigheden!

    Login om te reageren
  13. hippopotamus zegt

    6 april 2019 om 09:12

    Heb de hele A2 van Utrecht naar Amsterdam naast hem gereden. Inclusief 10 minuten stilstaan voor een dichte tunnel. In de stortregen en hagel. Had met ‘m te doen ?

    Login om te reageren
  14. Alfarobert zegt

    6 april 2019 om 09:32

    Hoop voor hem dat er gaatjes in de bodem zitten anders zit hij in een badkuip.

    Login om te reageren
    • larsyboy1997 zegt

      6 april 2019 om 13:33

      @Alfarobert: bij de voeten is het open voor de ophanging etc, dus water kan sws weg :)

      Login om te reageren
  15. woudloper zegt

    6 april 2019 om 09:33

    In mijn atom blijf je eigenlijk verbazend goed droog op voorwaarde dat je niet te traag rijdt of stilstaat.
    Wel tricky met de semi slicks als ze nat zijn.

    Login om te reageren
    • thestino zegt

      6 april 2019 om 11:04

      @woudloper: Dat geloof ik niet, wanneer gaan we dit samen eens testen? ?

      Login om te reageren
  16. kees66 zegt

    6 april 2019 om 10:55

    Waarom zou je zo’n ding uberhaupt op kenteken willen hebben… behalve dan om van/naar het circuit te rijden. Lijkt me uiterst oncomforabel en scary-as-shit om met dat ding in het gewone verkeer mee te rijden.

    Login om te reageren
    • cazzo046 zegt

      6 april 2019 om 12:28

      @kees66: Als er maar 9K BPM op zit kan ik me er wel iets bij voorstellen.

      Login om te reageren
      • RobTWo zegt

        6 april 2019 om 19:27

        @cazzo046: Als je twee ton kunt uitgeven, maakt een paar duizend bpm je ook niet zoveel meer uit.

        Login om te reageren
    • BaRa zegt

      6 april 2019 om 14:12

      @kees66: live a little ;-)

      Login om te reageren
    • vinz667 zegt

      7 april 2019 om 00:21

      @kees66: valt reuze mee. Eigenlijk is die ietsjes comfortabler dan Lotus Exige. Allen sequentieel schakelen is even wennen. Het is inderdaad wat angstig/lastig rijden door andere sukkels beter bekend als wegmisbruikers.

      Login om te reageren
  17. mashell zegt

    6 april 2019 om 15:41

    Ik weet niet of dit wel zo stoer is, het ziet er uit als een motorfiets met zijwieltjes.

    Login om te reageren
  18. burgerbak zegt

    6 april 2019 om 16:29

    Tsja.. wat moet je er van zeggen he?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North