@fendercd60: The basic explanation is that Europe has tight noise regulations that the U.S.A and other parts of the world do not, so McLaren designed its Euro Sennas to have baffles on its outer two exhausts and also a third exhaust with more restriction to keep noise down at low speed. Higher speed opens things back up to full noise.
@fendercd60: Bij lage snelheden zijn de bovenste 2 dicht en de “middelste” is meer gedempt. Bij hogere toeren/ snelheden gaan de 2 bovenste open en de middelste dicht. Dit alles i.v.m. EU wetgeving. In de US/ Azie en Midden Oosten krijg je gewoon de dubbele pijpen.
@basman147: Ik geloof dat nagenoeg elke Senna eigenaar die optie heeft gekozen. Dus je zou exclusiever zijn zonder. Heb er zelf nog geen voorbij zien komen zonder die ruiten
Deze Senna heeft wel een erg hoog Koningsdag gehalte… Het is al niet moeders mooiste, was even wennen, maar ik ben hem met de tijd wel mooier gaan vinden. De kleurkeuze is hierbij overigens wel erg bepalend.
flatsixx zegt
Die 720 is echt fraai. Bezit de eigenaar ook een Aston?
ghost zegt
Deze foto stonden er vd week toch ook al op?
fendercd60 zegt
@ghost: jep.
mbekkerphotography zegt
Gisteren idd, even opnieuw geupload omdat er verkeerde foto’s tussen stonden.
emping zegt
Machtig dik apparaat.
imarinos zegt
De 3 uitlaten staan zoveel mooier dan de 2 uitlaten van de Amerikaanse versie op een Senna!
fendercd60 zegt
@imarinos: waarom heeft die er 2?
stephane8200 zegt
@fendercd60: omdat het kan. Ik ken nog wel iemand met 2 McLarens.
mar10us zegt
@stephane8200: gaat om de uitlaten…
hiostu zegt
@stephane8200: 2 uitlaten op de Amerikaanse versie van de Senna bedoelde hij denk ik ;)
fendercd60 zegt
@hiostu: klopt
antoonniels zegt
@fendercd60: The basic explanation is that Europe has tight noise regulations that the U.S.A and other parts of the world do not, so McLaren designed its Euro Sennas to have baffles on its outer two exhausts and also a third exhaust with more restriction to keep noise down at low speed. Higher speed opens things back up to full noise.
antoonniels zegt
@fendercd60: Bij lage snelheden zijn de bovenste 2 dicht en de “middelste” is meer gedempt. Bij hogere toeren/ snelheden gaan de 2 bovenste open en de middelste dicht. Dit alles i.v.m. EU wetgeving. In de US/ Azie en Midden Oosten krijg je gewoon de dubbele pijpen.
fendercd60 zegt
@antoonniels: thanks ???
venividivici zegt
Kan hij het kenteken wel wegpoetsen, maar we weten toch allang dat het XN-981-B is.
michiel_vandelft zegt
@venividivici: nazi :p
venividivici zegt
@michiel_vandelft: ?
imaginenl zegt
Transparante vlakken onderin de portieren. Is dat standaard op een Senna?
basman147 zegt
@imaginenl: Nope, is een (ongetwijfeld heel prijzige) optie. Heb wel ergens gelezen dat veruit de meeste Senna-eigenaren die optie hebben gekozen.
antoombom2000 zegt
@basman147: Ik geloof dat nagenoeg elke Senna eigenaar die optie heeft gekozen. Dus je zou exclusiever zijn zonder. Heb er zelf nog geen voorbij zien komen zonder die ruiten
nara zegt
@antoombom2000: onzin, dus als een 918 zonder weissach package is meer waard omdat er daar minder van zijn?
cazzo046 zegt
Veel lelijker wordt het niet, manmanman.
martijnk zegt
Dan is die 720s zo mooi samengesteld en die Senna zo lelijk…
StijnB zegt
@martijnk:
Klopt :)
atrak zegt
@martijnk: Een Senna is al heel snel lelijk.
str8six zegt
Fucking bruut!
supercarboy zegt
Toch wel heel dik zo die kleurencombinatie
twentyeight zegt
Deze Senna heeft wel een erg hoog Koningsdag gehalte… Het is al niet moeders mooiste, was even wennen, maar ik ben hem met de tijd wel mooier gaan vinden. De kleurkeuze is hierbij overigens wel erg bepalend.
jwst zegt
Kan zo in de fast.n.furious12
sanki zegt
Nu al vrij vaak voorbij zien komen in diverse kleuren. Maar vind er nog steeds niks aan.
nout zegt
Dus, de harde vraag.. welke is sneller?