Ik vind het nou niet bepaald een verbetering van de vorige. Beetje het frontje van de e tron en achterkant is het ook niet helemaal. Jammer want de eerste versie q3 vind ik nog best een leuk model
Eerste Q3 was gewoon lelijk, maar om deze nieuwe nou als als nieuws in Autoblog te zetten…
Vast weer prachtige bewegende ledjes aan buiten- en binnenzijden, maar laat ze bij VAG/Audi eerst eens de DSG goed en schokvrij werken (liever nog afschaffen). En laat ze de TDI en TFSI probleemloos werken zonder “normale producteigenschap” van 1 liter olie per 1000 km te hoeven bijvullen.
@kroon: ik zie dit soort comments vaker en laat ik er (eenmalig) op reageren. Of het nu een nieuwe Audi A6, in dit geval een Q3 of een BMW Z4 M40i is: Met nieuwe auto’s die gespot en gepost worden op Autojunk is het altijd leuk om er even over te keuvelen. In de praktijk oogt zo’n auto vaak anders dan op de gelikte persplaatjes. Als geen hond naar de foto’s zou kijken zouden we deze ook niet pluggen, maar het tegenovergestelde is vaak aan de orde;)
@kroon: ik rij ondertussen 460.000km met een A3 2.0 TDI met s-tronic en hij schakelt nog altijd goed en enkel bij de onderhoudsbeurt wordt er olie vervangen…
@maxco: slordig van degene die dit verkocht heeft, maar dat gezegd hebbende vind ik ‘luxe kentekenplaten’ de grootste nonsens die er is. Goh je hebt opgelegde letters, nou nou, poeh poeh. Als ik niet had opgezocht wat het verschil is had ik het niet eens geweten want het valt me nooit op.
Heb zelf twee auto’s ingevoerd (en dus moet je dan zelf je platen regelen) en in beide gevallen voor de gewone platen geopteerd. Voor mijn 944 wel een extra Amerikaans plaatje erbij zodat de neus niet ontsierd wordt.
@jaapiyo: ja precies, ik snap die heisa on die platen ook niet. Bij mijn vorige auto zelfs vervangen omdat door die dikke letters het kenteken zichtbaar werd in de camera.
@maxco: en wat is daar nou eigenlijk zo luxe aan? Ik heb wagens met en zonder gehad, de kleur geel is hetzelfde en merk aan het rijgedrag merk ik geen verschil. Ik zou niet eens weten of mijn huidige wagen “luxe platen” heeft of niet. Totaal onbelangrijk vind ik het.
€58.800 voor een Q3?! Daar koop je in Duitsland een jong gebruikte Macan of zelfs Cayenne voor. Ze zijn toch helemaal gek geworden met de prijzen…
OT: Hij is er wel op vooruit gegaan qua design.
@tdu2zonda: precies ja. Ik vind het een van de meer geslaagde Audi’s uit de range, maar het ding wordt gebouwd in de SEAT fabriek in Martorell en heeft een piepklein motortje onder de kap. Bijna 60K is waanzinnig.
@jaapiyo: een Audi compacte SUV komt uit een Seat fabriek en compacte een Seat SUV uit de VW fabriek in Wolfsburg. Ze zijn lekker aan het husselen bij Volkswagen.
Ik snap echt niet hoe Audi het voor elkaar krijgt om prachtige sedans te maken, maar het dan toch voor elkaar krijgt om zo’n lelijke, zaaddodende, babyboom-SUV uit te poepen :P
Zo’n flatgebouw met slechts 150pk, en dan nog 60k vragen? Help, help, help.
Hier word je toch helemaal vrolijk van? Begrafenis-zwart met mooie ballonbanden… En een VAG-design waarop zo elke Seat-, Skoda- of andere VAG-badge geplakt kan worden…
Lekker kontje!
Best mooi frontje
Zie ze al weken rijden. Is dit nou zo bijzonder?
@lecomte: dat. Er staat er hier al meer dan een maand eentje in de straat.
@erce: Maar is het bijzonder?
@lecomte: ik zou niet eens weten of ik hem al gezien heb zo bijz9nder is ie haha
Ameland?
@valkyrie: jah
@martflier04: Ik zag hem staan bij Boomhienke
Ik vind het nou niet bepaald een verbetering van de vorige. Beetje het frontje van de e tron en achterkant is het ook niet helemaal. Jammer want de eerste versie q3 vind ik nog best een leuk model
Nog steeds niet mooi maar ze gaan in de goede richting
Ah ik zie het, een nieuw kenteken.
@fanboy: hahahaha, precies dat!
@fanboy: Hahahaha!!
Eerste Q3 was gewoon lelijk, maar om deze nieuwe nou als als nieuws in Autoblog te zetten…
Vast weer prachtige bewegende ledjes aan buiten- en binnenzijden, maar laat ze bij VAG/Audi eerst eens de DSG goed en schokvrij werken (liever nog afschaffen). En laat ze de TDI en TFSI probleemloos werken zonder “normale producteigenschap” van 1 liter olie per 1000 km te hoeven bijvullen.
@kroon: ik zie dit soort comments vaker en laat ik er (eenmalig) op reageren. Of het nu een nieuwe Audi A6, in dit geval een Q3 of een BMW Z4 M40i is: Met nieuwe auto’s die gespot en gepost worden op Autojunk is het altijd leuk om er even over te keuvelen. In de praktijk oogt zo’n auto vaak anders dan op de gelikte persplaatjes. Als geen hond naar de foto’s zou kijken zouden we deze ook niet pluggen, maar het tegenovergestelde is vaak aan de orde;)
@kroon: ik rij ondertussen 460.000km met een A3 2.0 TDI met s-tronic en hij schakelt nog altijd goed en enkel bij de onderhoudsbeurt wordt er olie vervangen…
Konden geen luxe kentekenplaten meer vanaf…
@maxco: slordig van degene die dit verkocht heeft, maar dat gezegd hebbende vind ik ‘luxe kentekenplaten’ de grootste nonsens die er is. Goh je hebt opgelegde letters, nou nou, poeh poeh. Als ik niet had opgezocht wat het verschil is had ik het niet eens geweten want het valt me nooit op.
Heb zelf twee auto’s ingevoerd (en dus moet je dan zelf je platen regelen) en in beide gevallen voor de gewone platen geopteerd. Voor mijn 944 wel een extra Amerikaans plaatje erbij zodat de neus niet ontsierd wordt.
@jaapiyo: ja precies, ik snap die heisa on die platen ook niet. Bij mijn vorige auto zelfs vervangen omdat door die dikke letters het kenteken zichtbaar werd in de camera.
@maxco: en wat is daar nou eigenlijk zo luxe aan? Ik heb wagens met en zonder gehad, de kleur geel is hetzelfde en merk aan het rijgedrag merk ik geen verschil. Ik zou niet eens weten of mijn huidige wagen “luxe platen” heeft of niet. Totaal onbelangrijk vind ik het.
@maxco: nee die €10 kon er niet meer vanaf
Waar is dit?
Cool man, zo’n klein dopje met een 3.5 liter motor…
@Svenska_Aeroplan_AB: Inderdaad. Die SQ3 gaat nogal een monster worden!
@svenska_aeroplan_ab: doe mij maar een andere 35, CLA of de gewone A. Eventueel een 135i.
€58.800 voor een Q3?! Daar koop je in Duitsland een jong gebruikte Macan of zelfs Cayenne voor. Ze zijn toch helemaal gek geworden met de prijzen…
OT: Hij is er wel op vooruit gegaan qua design.
@tdu2zonda: In België 32.580€ voor een 35tfsi.
@tdu2zonda: daar kom jij nu pas achter?
@tdu2zonda: precies ja. Ik vind het een van de meer geslaagde Audi’s uit de range, maar het ding wordt gebouwd in de SEAT fabriek in Martorell en heeft een piepklein motortje onder de kap. Bijna 60K is waanzinnig.
@jaapiyo: een Audi compacte SUV komt uit een Seat fabriek en compacte een Seat SUV uit de VW fabriek in Wolfsburg. Ze zijn lekker aan het husselen bij Volkswagen.
Strakke crossover hoor! ? ben benieuwd hoe hij naast de MB GLB gaat ogen.
Dit rijdt toch al een paar jaar rond?
Een kentekenplaathouder kon er bij het importeren niet meer vanaf?
Foto 2, die muil. Dat ding wordt steeds meer een karikatuur van zichzelf. ?
Ik las ‘vervuilt het straatbeeld’ … kennelijk beinvloeden mijn gedachten mijn leesvaardigheid
In Duitsland heb ik de wagen al in wat meer aansprekende kleuren zien rijden, dan werkt het design toch wat beter.
Net nog in het wit gezien
Ik snap echt niet hoe Audi het voor elkaar krijgt om prachtige sedans te maken, maar het dan toch voor elkaar krijgt om zo’n lelijke, zaaddodende, babyboom-SUV uit te poepen :P
Zo’n flatgebouw met slechts 150pk, en dan nog 60k vragen? Help, help, help.
Is er wel beter op geworden!
Zelfs al RS maar een rare auto.
Hier word je toch helemaal vrolijk van? Begrafenis-zwart met mooie ballonbanden… En een VAG-design waarop zo elke Seat-, Skoda- of andere VAG-badge geplakt kan worden…
Spannend
Best sneu van Audi om zo’n stofzuiger 35 tfsi te noemen.