330i G20
Gloednieuw kenteken op deze fraaie nieuwe BMW 3-serie G20, met het subtiele extra spoilertje op de kont, 19 inch M Sport velgen, en weglating van de M op de zijkant, in Leiden
Gloednieuw kenteken op deze fraaie nieuwe BMW 3-serie G20, met het subtiele extra spoilertje op de kont, 19 inch M Sport velgen, en weglating van de M op de zijkant, in Leiden
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Ik vind hem mooi!
Zwart staat de nieuwe 3 goed!
Dit noem ik een perfecte Bmw
@ozzytrk: de perfecte BMW heeft op z’n minst een 6-cilinder.
@melkkoe: “perfecte” BMW’s werden 25 jaar geleden gemaakt
@thierryvth: ja, 4 cilinder m3’s
@jmeverts: ?
@jmeverts: niks mis mee maar het begon toch echt met 6 cylinders zoals die uit E12 M535i die mijn pa in 1982 kocht
@thierryvth: zelfs 35 jaar terug
@thierryvth: ouwe Lu’
@autodrome: klopt wat paspoort betreft iig, maar soms was vroeger beter, zeker als het om muziek en af en toe ook met sommige automerken
@ozzytrk: Automaat en 4-pitter is perfect? Man man man….
@alcantara: reactie 4 pitter snap ik, maar automaat? Man man man in welke tijd leef jij?
@audihenkie: een versnellingsbak is zó achterhaald. Ga is mee met je tijd.
@flutterby: ga eens? Waar komt die “is” tegenwoordig vandaan en hoe komen we er vanaf?
@lotuselises2: net zoals me ipv m’n/mijn en na ipv naar
@lotuselises2: De strijd tegen is is kennelijk nog niet voorbij. Ze lijken verslagen maar je kunt er donder op zeggen dat ze ondergronds gewoon doorgaan.
Voor mij gaat er niets boven de E46
@scrmeagle: mooi voor je maar wat wil je nu eigenlijk?
@him: een e46 denk ik? ?
@scrmeagle: goed voor jou.
Mooie wagen, lilluke grille.
Laatste mooie BMW :'(
Buitenkant meh… interieur ziet er netjes.
Nieren op nieuwe 1, 3, 7 nog steeds lelijk. Voor de rest, mooie bak. Mooier dan C & A4, ook het interieur (vind ik ;))
Met vierpitter……
@trustmeiamanengineer: s2000 heeft ook een 4 pitter, subaru wrx ook en een evo. Allemaal ultieme rijdersautos
@jmeverts: Ja…. En echte BMW’s een heerlijke zes-in-lijn. En een handbak. Appels en peren…
@trustmeiamanengineer: e30 m3 is inderdaad maar karig.
@Foramen: Dat is ook de enige he. En inmiddels ruim 30 jaar geleden. En heerlijke hoogtoerig atmosferisch. In plaats van aan de beademing.
@trustmeiamanengineer: heb je al eens in zo’n vierpitter van bmw gereden met 250+ pk? Rijdt anders verdomd goed
@jmeverts: het is ook nog net geen ‘vroegerwasallesbeterblog’.
@jmeverts: Ik zeg niet dat het een slechte auto is, maar mijn Model 3 (dual motor) voelt véél sneller dan een 330e ondanks vergelijkbare pk’s. Het lijkt alsof de BMW altijd eerst wakker moet worden voordat er een reactie uit komt, zelfs in sportmodus.
@flutterby: De 4-cilinder in de nieuwe 330i voelt veel sneller aan dan in het vorige model. Misschien die eerst eens proberen?
De mooiste 3 serie in 2 decennia, echt een prachtige auto. Alleen snap ik niet waarom die “i” nog altijd in de typeaanduiding gebruikt wordt door BMW aangezien tegenwoordig alles injectie is.
@Stylez: Om onderscheid te kunnen maken tussen benzine en diesel
Wat me (negatief) opviel is het motorgeluid. Rauw en kwam behoorlijk overheersend het interieur in. Meer dan bij de nieuwe V60. De afgelopen dagen meerdere keren in beide modellen gereden. T6 en 330i.
Wel een bijzonder mooie verschijning ?
@bischero: nu is een v60 ook een wagen die een andere rijstijl uitlokt dan een BMW 330i dus kan me voorstellen dat die Volvo weinig tot geen motorgeluid laat horen
@bischero: Kwestie van afstemming in de mmi. Ik ga ervan uit dat ook dit motorgeluid via de speakers wordt afgespeeld, en er vast wel een minder overheersende setting beschikbaar is.
@bischero: het motorgeluid is ook afhankelijk van de gekozen rijmodus. In de sport stand maakt hij een ander geluid dan in de comfort stand. Op YouTube is een video te vinden van autotop.nl waar je dat verschil kunt horen
Wat zien die ramen er achter bizar raar uit als ze open zijn. Hele kleine vierkantjes. Nooit zo opgevallen.
Vind deze erg mooi. Vond op de eerste foto’s het m-sport front wat te rommelig. Maar zo in het zwart werkt het wel.
Ik zag laats in heemskerk een rode 330i op nl kenteken
@wrongusername: Nou mooi
Ik verkies deze 3 absoluut boven die andere 3, waar de rest van NL opeens voor gaat.
@detroitv8: mazda?
@kareljansen: Tesla..
@michiel_vandelft: Nee joh, de Volkswagen ID.3.
Eigenlijk weinig wereldschokkend design. Aai factor eigenlijk beperkt. Als je goed kijkt heeft bmw eigenlijk veel stijlelementen geleend bij aziaten vind ik vooral dan van de huidige lexus is. Bv de achterlichten en de ophaande karakterlijn op de flanken. Welliswaar minder uitgesproken maar dat is het eerste wat opviel en nog meer als je hem in het echt ziet. Tja niet echt een look die op je netvlies blijft hangen. Maar je zal het wel veel zien rijden alleen al door de systematische vernieuwing van de lease auto’s
@lexis: die oplopende karakterlijn op de flank dat de E36 3 serie al. Daar was het effect zo sterk dat de achterwielen kleiner leken dan de voorwielen.
Dat het design meer aziatisch is dat is logisch, China is anno nu de dominante markt.
Ik vind de nieuwe 3 ‘in het echt’ een hele fraaie verschijning. Alleen op foto’s komt ie gewoon niet lekker uit de verf, gek is dat.
EUR 71k: huh?!
Het leven bij BMW begint bij het getal 3 …
Ik heb onlangs nog een beige/champagne kleurige gezien en geüpload, zonder M sport pakketje. Dat zag er toch wel karig uit
Zo in het zwart met zwart en zwart ziet het er wat goedkoop uit, terwijl het dat zeker niet is. De wagen schreeuwt om wat chroom decoratie zoals de Luxery line heeft.
Opmerkelijk te zien op deze foto’s hoe klein de opening van het glas in het achterportier eigenlijk is.
@mashell: nog 2 weken dan krijgen wij de nieuwe 330i geleverd. M-sport maar in combinatie met chrome accenten en M-Performance diffusor en achterspoiler. Als het zover is zal ik wel wat foto’s uploaden.
Heb afgelopen mijn eerste nieuwe 3 gespot. Kwam even later een gefacelifte ct200h tegen. Bijna identieke achterlichten, en dat vind ik iets positiefs. Fraaie bal!
Op zich best een mooie auto maar voor mij was de vorige generatie nagenoeg perfectie waar het op ‘sportsedans’ aankomt. Alleen de kont kon wat beter. Inmiddels heeft BMW een nieuwe achterkantjesontwerper aangenomen maar kennelijk helaas ook een nieuwe voorkantjes- en zijkantjesontwerper.
Ik zag er gister eentje. Maakt de induk dat ie groter is dan de 5 serie van 30 jaar geleden. Sowieso lijkt BMW qua omvang van modellen nummertjes op te schuiven. Nu is de 2 serie de 3 serie sportsedan van weleer.
Die ga ik binnenkort leasen, zal m’n baas niet zo blij mee zijn.. interesseert me geen reet
Nope, vind m niet mooi. Net een C-klasse, veeel te kort voor z’n lijnen. Net een 5 die ff tussen de pers is geweest.