• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

488 Pista

Met carbon velgen :O

Spotter: wolfssjrd
Geüpload op: 28 juni 2019
Plaats: 58
Kenteken: Onbekend
488 carbon Ferrari Pista rood velgen
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Oldsmobile Dynamic 88
  • Ferrari 488 Pista
    Ferrari 488 Pista
  • Fisker Karma
    Fisker Karma
  • mooie autos gespot gister in LA
    mooie autos gespot gister in LA
  • Ferrari 488 Pista
    Ferrari 488 Pista
  • Ferrari 488 Pista
    Ferrari 488 Pista
  • Ferrari 488 Pista
    Ferrari 488 Pista
  • Porsche Cayenne GTS 2013
    Porsche Cayenne GTS 2013

Lees Interacties

Reacties

  1. davelepeef zegt

    29 juni 2019 om 00:16

    Leuk, die Italiaanse vlag op de flanken. Velgen zijn fancy, is dat origineel?

    Login om te reageren
    • chrisc zegt

      29 juni 2019 om 12:29

      @davelepeef: ja de carbon wielen zijn een optie?

      Login om te reageren
  2. fendercd60 zegt

    29 juni 2019 om 00:56

    Strepen eraf en hij is af.

    Login om te reageren
    • oneeeeeschade zegt

      29 juni 2019 om 17:41

      @fendercd60: eens!

      Login om te reageren
    • b00m3rang zegt

      29 juni 2019 om 17:47

      @fendercd60: of maak hem wit met die st

      Login om te reageren
      • b00m3rang zegt

        29 juni 2019 om 17:48

        @b00m3rang: *met die strepen erop. Stomme app dit…

        Login om te reageren
  3. jeppie zegt

    29 juni 2019 om 14:44

    Lekker dat vlaggetje

    Login om te reageren
  4. 911targa zegt

    29 juni 2019 om 15:19

    15.232 voor een set voor een Porsche gt3rs. Dit zal dus mogelijk de 20.000 aantikken en breuken kondigen zich niet aan. Dan ga je iets minder relaxt even 300 rijden.

    Login om te reageren
    • thestino zegt

      29 juni 2019 om 17:21

      @911targa: Veel steviger dan bv. Alu. wielen hoor, die vervormen bij het minste. Indien ze wél kapot gaan, kun je deze niet zomaar herstellen, maar moeten er een andere op.

      Login om te reageren
      • davelepeef zegt

        29 juni 2019 om 20:19

        @thestino: steviger betekent niks. Sterker zijn ze misschien. Stijver, maybe. Taaier zeker niet. Alu vervormt, dit breekt. Er is dus geen veiligheidsmarge. Dat bedoelt degene op wie je reageert.

        Login om te reageren
  5. supercarboy zegt

    29 juni 2019 om 15:41

    Lekker hoor zo

    Login om te reageren
  6. alcantara zegt

    29 juni 2019 om 16:20

    Mja wat heb je aan carbon velgen op de openbare weg? Ben je hooguit een seconde sneller bij het stoplicht, maar de Fiat Panda die je daarvoor had ingehaald sluit daarna ook weer achter je aan…

    Login om te reageren
    • hectorjenks zegt

      29 juni 2019 om 17:35

      @alcantara: Als je zo redeneert hoef je überhaupt geen Ferrari te kopen?

      Login om te reageren
    • s2khonda zegt

      29 juni 2019 om 17:53

      @alcantara: misschien doet de eigenaar er ook trackdays mee.

      Maar goed jij rijd fus in een fiat panda met 65 pk ofzo? Want meer power toch niet nodig volgens jouw beredenering. ;)

      Login om te reageren
      • hotze zegt

        30 juni 2019 om 08:07

        @s2khonda: ?? wat een lulkoek inderdaad.

        Login om te reageren
    • theoke zegt

      29 juni 2019 om 18:01

      @alcantara: Deze gasten komen al jaren op de ring voor de rijvaardigheidstraining, meen dat dat 2 keer per jaar is.

      Login om te reageren
    • brave zegt

      30 juni 2019 om 09:01

      @alcantara: en ik ga er niet vanuit dat dit een seconde scheelt. Zal eerder 2 tienden zijn, wat al een hoop is met deze marges.

      Login om te reageren
    • rubend zegt

      30 juni 2019 om 11:58

      @alcantara: Carbon velgen hebben inderdaad als gevolg dat ze het totaalgewicht van een auto verlagen. Maar dat is niet het doel.

      Wat voor ieder auto geldt is het gegeven dat de onafgeveerde massa zo laag mogelijk moet zijn. De onafgeveerde massa bestaat o.a. uit de band, velg, fusee, remschijf+klauw en ruwweg de helft v/d draagarm, veerpoot, stuurstang (e.a. afhankelijk van het type wielophanging).

      Hoe lager de onafgeveerde massa hoe beter het wiel het wegdek kan volgen. M.a.w. beter contact met de weg -> betere wegligging. Om de wegligging is het dus allemaal te doen.

      Een carbon velg is daarbij een ideaal middel om de onafgeveerde massa te verlagen. Zo kun je ook kijken naar de banden zelf, hier kan ook zeker gewichtsverschil in zitten (verschillende merken, dezelfde maat, ander gewicht). Daarom zijn ook zo veel specialisten totaal niet te spreken over runflats, deze zijn immers heel zwaar.

      Login om te reageren
  7. mfwic zegt

    29 juni 2019 om 17:12

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  8. evdw zegt

    29 juni 2019 om 19:56

    Bekend wat deze velgen wegen?

    Login om te reageren
    • hotze zegt

      30 juni 2019 om 08:07

      @evdw: net zoiets als magnesium velgen…

      Login om te reageren
      • evdw zegt

        30 juni 2019 om 09:52

        @hotze: En nu in Kilo’s?

        Login om te reageren
  9. gemaskerdemuchacho zegt

    29 juni 2019 om 22:08

    Dit is er eentje in de categorie: ‘Omdat het kan’..

    Login om te reageren
  10. densk zegt

    30 juni 2019 om 09:44

    Ik kan het niet mooi vinden. Carbon is zeker een mooi product, maar op een velg.. Vind het nogal ogen als een ‘goedkope’ hydrodip. En hoe zit dat met de stoeprandjes?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North