Staat de uitbouw bij de wielkasten deels los van de carrosserie? Ben daar persoonlijk niet zo een fan van. Vind het een wat overdreven design, niet echt meer MINI. Alhoewel ik dat gevoel al jaren heb bij MINI…
De open sper zal toch wel vervangen worden door een LSD lijkt mijn, anders is het onmogelijk om 300 pk fatsoenlijk op het asfalt over te brengen.
Om nog maar over Torque steer te zwijgen.
Gave camouflagelivery met al die verschillende circuits
@teerdz: alleen weinig effectief, aangezien alle lijnen van de auto perfect zichtbaar zijn…
@scooper: Het moet denk ik ook eerder gezien worden als prepromo, denk ook niet dat je de andere features ook al zo goed kan zien bij normaal testen.
@scooper: Idd , dat vond ik ook
Ringtime: 7:56:69
Staat de uitbouw bij de wielkasten deels los van de carrosserie? Ben daar persoonlijk niet zo een fan van. Vind het een wat overdreven design, niet echt meer MINI. Alhoewel ik dat gevoel al jaren heb bij MINI…
@tnthomas: Dat noem je vooruitgang, niets mis mee lijkt me en al helemaal niet als je de rally performance in acht neemt…
Mooi is anders, doe mijn maar een gewone JCW versie.
Ik vind het nog steeds niks. Ik heb ook niks met nieuwe Mini’s.
Die dakspoiler echt niet mooi… zal ongetwijfeld effectief zijn. Mini Senna
Mini Civic Type R met al die Halfordsmeuk.
Veeeet!
En ABT Sportsline is zo’n zelfde style breed bouw set aan het ontwikkelen van de Audi A1.
Lekker origineel. !!
geen gezicht! De mini’s worden er inderdaad niet mooier op.
300pk op de voortrein? Volgens Wouter heb je altijd vermogen tekort, echter lijkt me dit ‘to much’ van het goede.
@timmetje: Heeft een Ford rs toch ook, met een goede sper zal het vast prima te doen zijn.
De open sper zal toch wel vervangen worden door een LSD lijkt mijn, anders is het onmogelijk om 300 pk fatsoenlijk op het asfalt over te brengen.
Om nog maar over Torque steer te zwijgen.
Tof speelgoed.
Die wil ik ! Desnoods peuter ikzelf de camouflage eraf :)
@pcooperworks: ???????
Gave livery!!