• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Lamborghini Jalpa

Deze Jalpa, een van de 410 geproduceerde exemplaren, is uit 1986, en kwam in 1999 naar Nederland. In de loop van de tijd is wel ergens de achtervleugel in het struikgewas blijven hangen. En zo te zien is er meer veranderd aan de auto, vooral aan de voorkant. Helemaal origineel lijkt hij dus niet meer.

Spotter: joosstra
Geüpload op: 28 september 2019
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
Jalpa Lamborghini zwart
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Fiat 500 1963
  • BMW X6 M
    BMW X6 M
  • Porsche 991 GT3
    Porsche 991 GT3
  • Range Rover Velar
    Range Rover Velar
  • Lamborghini Urus
    Lamborghini Urus
  • Lamborghini Jalpa
  • Lamborghini Aventador
    Lamborghini Aventador
  • Lamborghini Jalpa
    Lamborghini Jalpa

Lees Interacties

Reacties

  1. mats106rallye zegt

    28 september 2019 om 17:04

    Gaaf

    Login om te reageren
  2. fendercd60 zegt

    28 september 2019 om 20:09

    Nice

    Login om te reageren
  3. Alfarobert zegt

    29 september 2019 om 09:18

    Was in die tijd de minst mooie Lambo,Ze hadden natuurlijk ook de Countach

    Login om te reageren
  4. him zegt

    29 september 2019 om 18:19

    Prachtig dit, zeldzaam en ondergewaardeerde machine. Super hoor

    Login om te reageren
    • him zegt

      29 september 2019 om 18:21

      @him: lijkt erg veel op de BMW M1

      Login om te reageren
      • drdre1 zegt

        29 september 2019 om 18:34

        @him: ja, en de Ferrari Dino 308

        Login om te reageren
        • flatsixx zegt

          29 september 2019 om 19:00

          @drdre1: oh ja, en een Panthera

          Login om te reageren
          • flatsixx zegt

            29 september 2019 om 19:01

            @flatsixx: -H

            Login om te reageren
          • iphonistvongates zegt

            29 september 2019 om 19:51

            @flatsixx: Oh ja een Simca Matra Bagheera of een Datsun 240Z

            Login om te reageren
  5. baske zegt

    29 september 2019 om 18:52

    Regelmatig rondom Schaijk zien rijden. Prachtauto!

    Login om te reageren
  6. rolandrru zegt

    29 september 2019 om 19:25

    Eigenlijk een ‘doorontwikkeling’ van de Urraco en de Silhouette

    Login om te reageren
  7. vbarchetta zegt

    29 september 2019 om 20:51

    De achtervleugel was net zoals bij de Countach een optie. De voorkant lijkt mij origineel.

    Erg fraai model, ondanks dat de Jalpa een goedkoper model dan de Countach was, had hij wel een targadak…

    Login om te reageren
  8. luckyluck zegt

    29 september 2019 om 20:53

    Ga met je poten van het gras af!

    Login om te reageren
  9. peterkr zegt

    29 september 2019 om 20:53

    Bijzonder!

    Login om te reageren
  10. schuimbekje3 zegt

    29 september 2019 om 21:37

    Bijzonder indeed. Niet weggerot omdat alle panelen water opvangen als een slappe tent maar ook dat ie nog niet in de poeier zit. Deze remmen waren zo slecht dat zelfs een mitsubishi evo of ford fiesta mk1 met originele remmen nog eerder stopt. En als je de bougies moest vervangen kun je meteen ook distributie doen want motor moest ervoor uitgebouwd worden.. tja. Italianen voor design, niet voor techniek. Lexus engineer moet je de electronica laten doen, Volvo engineer de veiligheidssnufjes, yamaha de motor, italianen de body, duitsers de marketing, en de fransosen de stoelen.

    Login om te reageren
    • bischero zegt

      29 september 2019 om 21:54

      @schuimbekje3: de Fransozen de stoelen, really? Niet voor mijn rug geschikt die krengen. Niks boven een Volvo- of BMW sportstoel voor mij ?

      Login om te reageren
    • geenidee zegt

      29 september 2019 om 23:22

      @schuimbekje3: Zo’n auto lijkt me wel wat! Alleen begrijp ik het vergelijk over de remmen niet helemaal. Remt een Evo met dikke Brembo klauwen dan zo slecht? Zal vast beter zijn dan de trommeltjes van een fiesta MK1.

      Login om te reageren
      • schuimbekje3 zegt

        30 september 2019 om 12:42

        @geenidee: de eerste EVO had na 1/2 rondje nordschleife geen remmen meer (net als de eerste Leone XT Turbo voor de Subaru fans).

        Login om te reageren
  11. edu7 zegt

    29 september 2019 om 22:12

    Ja ik was haar naam vergeten,maar ik herkende der van’t autokwartet!(1972)

    Login om te reageren
  12. loserboi932 zegt

    29 september 2019 om 23:27

    Ik herkende de auto dankzij daddy Doug.
    “THISSSS is a 1986 Lamborghini Jalpa.”

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North