@saxoke: ik snap wat je bedoelt, maar ik ben het niet met je eens. Ook ik vind de huidige Leon een ontzettend middle of the road design hebben. Dat terwijl de voorganger ontzettend onderscheidend was (maar ja, die was ook door een Italiaan getekend). De huidige Ibiza vind ik daarentegen erg prima gelukt. Leuke kar in die klasse. Zeker in FR uitvoering.
Neuh, ik denk dat het de oude is…. Seat hangt een beetje de evolutie manier van moedertje VW aan zo te zien.
Laat die wrap maar zitten, eronder weer zo’n VAG eenheidsworst, bleh….
Nu al een stuk mooier is dan de nieuwe Golf.
Doe maar niet. Redelijk zaaddodend design, net als de rest van de huidige Seats, muv de Ibiza.
@str8six: laat de Leon nu net een grotere versie Vd Ibiza worden. Dus zo zaaddodend zal je m niet kunnen vinden
@saxoke: ik snap wat je bedoelt, maar ik ben het niet met je eens. Ook ik vind de huidige Leon een ontzettend middle of the road design hebben. Dat terwijl de voorganger ontzettend onderscheidend was (maar ja, die was ook door een Italiaan getekend). De huidige Ibiza vind ik daarentegen erg prima gelukt. Leuke kar in die klasse. Zeker in FR uitvoering.
@poes: yes Yes hij staat hier voor de deur. In die knallende desire red. Ben er echt een beetje verlieft op
Evolutie van de huidige x 110% met neus en achterlichten van de Tarraco. Gaat een prima auto worden.
Mjah, wel stuk frivoler dan de Golf.
Ben vooral benieuwd welke verbeteringen het verbeterde platform MQB Evo zal bieden. Lichter alvast…
Tarraco voorkant, Golf 8 achterkant. Waarom doen ze het….
Geef ze hun eigen design tenminste
Dit is natuurlijk geen hevige camouflage (dat zou met aangeplakt materiaal zijn), dit is gewoon bestickering.
Net als de Golf en A3 zijn de verhoudingen niet zo fraai. Je kan de auto wel steeds langer maken maar wordt ie niet direct mooier van
Dit is dan toch een Cupra?
Niet veel veranderd in 10 jaar -.- | Hier slaat Seat de plank goed mis.