@kennone: ik denk dat er meer aan benzine doorheen gaat, gemiddeld verbruik van 25L/100km. Hij is voor dat mijn cliënt m ontvangen heeft voor ruim 15k opgeknapt. Dus ga er vanuit dat ie wel even door kan.
@vandijkbv: Dus dat ding moest met minder dan 73.000 km op de teller al voor € 15.000,- worden opgeknapt? Dan zou ik toch gaan twijfelen aan de kwaliteit…
@henrie: ruim 80 procent van het bedrag is gestoken om m cosmetisch weer als nieuw te maken. Aan de motor zelf is weinig gedaan behalve nieuwe bougies, filters, vloeistoffen en andere kleine afstel werkzaamheden
slickrickzegt
@henrie: aan de kwaliteit hoef je niet te twijfelen , die is slecht. Heb zelf de V10 TDI gehad, machtig apparaat maar gaat wel regelmatig wat kapot en dan ben je de beurt.
Als je zorgeloos een grote terrein auto wilt rijden is eigenlijk de Landcruiser de enige verstandige optie.
@iphonistvongates: Dan ben je snel klaar met verdienen. Tegen 2021 zouden ze allemaal uitgefaseerd moeten zijn. Bovendien hebben ze geen -800 modellen, alleen de -400 nog ;)
Voor 15k cosmetische verbeteringen. Volledig opnieuw spuiten, velgen herstellen, nieuw leer. Maar dan kom je niet aan 15k lijkt mij. Wat kan je dan nog doen?
Gaaf!
Ben wel benieuwd wat je jaarlijks aan onderhoud kwijt bent
@kennone: ik denk dat er meer aan benzine doorheen gaat, gemiddeld verbruik van 25L/100km. Hij is voor dat mijn cliënt m ontvangen heeft voor ruim 15k opgeknapt. Dus ga er vanuit dat ie wel even door kan.
Toch vet dat er mensen zijn die dit (nog) durven te kopen
Wat een wagen, absurde motor maar top dat je dit koopt
Is dit een Japanner? In ieder geval geen Noord-Amerikaan.
@e550: uit Japan!
Even een kleine investering nog in een Euro-spec achterklep, beide kentekens aanpakken en hij is af.
@KUYL: persoonlijk vind ik de kleine platen juist beter staan.
@KUYL: m’n cliënt vind t juist gaaf met dat kleine kenteken, hij zou eerder in een ander uitlaatsysteem eronder zetten dan een EU spec koffer klep.
Een komende youngtimer. Mooi op de zaak.. Lekkere wagen :))
@twentsediesel: tegenwoordig plakken overal het label “youngtimer” op, gewoon een gedateerde VW.
@toniominestrone: youngtimer is ook niets meer dan een eufemisme voor gebruikte auto van een ajar of 10 oud, occassion en oud barrel.
@mashell: 15 jaar oud, als een auto het dan nog waard is om te rijden en te onderhouden is het vast een goeie!
en 15k opgeknapt dat is serieus veel geld!
@dutchneon: het is zeker veel geld, maar er staat nu net 73K op de teller. Dus kan er de komende jaren nog heel veel van genoten worden.
@vandijkbv: Dus dat ding moest met minder dan 73.000 km op de teller al voor € 15.000,- worden opgeknapt? Dan zou ik toch gaan twijfelen aan de kwaliteit…
@henrie: ruim 80 procent van het bedrag is gestoken om m cosmetisch weer als nieuw te maken. Aan de motor zelf is weinig gedaan behalve nieuwe bougies, filters, vloeistoffen en andere kleine afstel werkzaamheden
@henrie: aan de kwaliteit hoef je niet te twijfelen , die is slecht. Heb zelf de V10 TDI gehad, machtig apparaat maar gaat wel regelmatig wat kapot en dan ben je de beurt.
Als je zorgeloos een grote terrein auto wilt rijden is eigenlijk de Landcruiser de enige verstandige optie.
@twentsediesel: precies!
Gave wagen foto’s in de lammermarktgarage in leiden?
@flik2punt0: Ja klopt!
Lammermarkt Leiden? Prachtige wagen. Genieten.
Bizarre wagen, maar €15k investeren in een auto met geschatte restwaarde van < €15k, dan moet je wel echt een liefhebber zijn ?
Aangepaste trekhaak erop en je kan wat extra’s verdienen door (lege) Boeing 747-800’s te verslepen voor AirFrance-KLM.
@iphonistvongates: Dan ben je snel klaar met verdienen. Tegen 2021 zouden ze allemaal uitgefaseerd moeten zijn. Bovendien hebben ze geen -800 modellen, alleen de -400 nog ;)
Voor 15k cosmetische verbeteringen. Volledig opnieuw spuiten, velgen herstellen, nieuw leer. Maar dan kom je niet aan 15k lijkt mij. Wat kan je dan nog doen?
@mark997gt3: een bumper vervangen, misschien een zijscherm erbij, dan loopt de teller vlot op hoor
Dat is een flinke Golf.