Leuk topic over geweest bij TG. The biggest carbrand you have never heard of. Waanzinnige pk/gewichtsverhouding, daarbij gekozen voor een Ford 4-cilinder ivm pk-gewichtsverhouding van het blok zelf.
Strak. En schijnbaar genoeg bodemvrijheid om dat stoepje op te rijden… perfecte daily :)
Nu alleen nog ff een kleurtje dat níet doet denken aan de Porsche GT-modellen.
Nooit van gehoord, wat een mooi ding!
@fendercd60: Dalara bouwt raceauto’s voor klantenteams. Volgens mij ook Formulewagens en Indycars. Die weten wel wat ze doen ?
Wow wat kost dit, heel gaaf en een waanzinnige kleur zeg.
@flatsixx: 1,5/2 ton voor belastingen
Toffe spot!
Doet me denken an de ultima
Leuk kleurtje wel
Leuk topic over geweest bij TG. The biggest carbrand you have never heard of. Waanzinnige pk/gewichtsverhouding, daarbij gekozen voor een Ford 4-cilinder ivm pk-gewichtsverhouding van het blok zelf.
Mooie foto’s in een mooie straat van een lelijke auto. Lijkt een beetje op een kit-car.
@e550: Lijkt totaal niet op een kit car. Ken je verschillen. Leuke manier van instappen by the way.
@momo: leuke manier van schakelen ook, top.
Strak. En schijnbaar genoeg bodemvrijheid om dat stoepje op te rijden… perfecte daily :)
Nu alleen nog ff een kleurtje dat níet doet denken aan de Porsche GT-modellen.
Enkele cijfertjes… 400Pk, 500Nm, 855kg, 2g in snelle bochten.
Hier moet je al Max voor heten om het potentieel volledig te kunnen benutten. Op circuit.
Ik zie een Dallara Stradale Coupe, gaaf ding met 2.3 liter 4cilinder die in 3,2 seconden maar de 100 knalt.
Hulde voor degene die dit als daily gebruikt :)
Ik vind hem net iets te bol, dus hij is het net niet voor mij.
Is gewoon grandioos!
Sjemig.. Ik noem mezelf een “autoliefhebber”, maar deze kende ik helemaal niet. Wat een amateur.. Wel een bloedge!l ding trouwens.
Gaaf ding en toffe spot. Ding is alleen totaal niet op z’n plek in harte Londen. Schreeuwt om het circuit natuurlijk.
Ik graaf in mijn hoofd naar de oorsprong van die achterlichten, maar ik vind het niet. Iemand een idee?