• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Lelijk ornament

Voor de rest wel een leuk aangepakte Jeep waar je even mee door het modder gaan baggeren. Gespot in Waalwijk.

Spotter: emping
Geüpload op: 27 februari 2020
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
appspot groen Jeep Wrangler
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • UK M6
    UK M6
  • BJ2023CHD6
    BJ2023CHD6
  • BMW M6
    BMW M6
  • Maserati Quattroporte
    Maserati Quattroporte
  • 612 Scaglietti
    612 Scaglietti
  • Lamborghini groene Jeep
    Lamborghini groene Jeep
  • Lambo groene Jeep
    Lambo groene Jeep
  • Jeep wranger
    Jeep wranger

Lees Interacties

Reacties

  1. flik2punt0 zegt

    27 februari 2020 om 22:57

    Wel gaaf maar het zelfde als met die dodge van paar dagen terug wat een iele asjes voor deze wielen.

    Login om te reageren
    • emping zegt

      27 februari 2020 om 23:41

      @flik2punt0: weet jij waarom 1 voorwiel altijd in een andere hoek staat tov het andere voorwiel. Zie dat eigenlijk altijd bij verhoogde offroaders.?

      Login om te reageren
      • davelepeef zegt

        28 februari 2020 om 07:10

        @emping: dat is natuurlijk altijd, maar je ziet het bij andere auto’s niet. Maar wellicht is er een reden om het bij offroaders meer te hebben? Het lijkt best flink af te wijken zo op de foto?

        Login om te reageren
        • g60gti zegt

          28 februari 2020 om 20:26

          @davelepeef: Komt door een indirecte stuurinrichting denk ik dat hebben dat soort auto’s

          Login om te reageren
      • sportevo zegt

        29 februari 2020 om 08:33

        @emping: dat heeft te maken met de baan die het wiel moet afleggen in een bocht. Het binnenste wiel moet een krappere bocht maken tov het buitenste wiel. De radius van de cirkel is anders. Daarom draaitjes binnenste wiel altijd meer naar binnen.

        En het is ook de reden dat je ook een differentieel nodig hebt omdat het binnenste wiel een kortere afstand moet afleggen en daarom langzamer moet draaien in vergelijk met het buitenste wiel.

        Login om te reageren
  2. baidu zegt

    28 februari 2020 om 18:09

    Die booskijker hoeft van mij niet. Een dat logo ook niet trouwens. Maar het is te herstellen.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North