Spot

Mijn auto: Renault 21

Praat mee!
Spotter

Nu 11 maanden ben ik de trotse bezitter van een Renault 21 uit 1989.
Het is de TL uitvoering met 4 bak en 1,7 benzine motor.
Echt een heerlijke auto waarmee ik mn studenten en werk kilometers maak met inmiddels 217.000 km op de klok.
Auto eigenlijk voor tijdelijk gekocht om mee naar Oost Duitsland te gaan voor 3 maanden zomer werk. Daar is de koppakking lek gegaan en is de auto op de trailer naar huis gekomen.
Nadat ik die zelf (nooit eerder gedaan) had vervangen is die blijven hangen...
Met de nieuwe 100km regel is die snel zat!
inmiddels is dit een hele zeldzame verschijning op de Nederlandse wegen, er zijn er nog maar een handje vol van! Deze is helemaal orgineel en heeft nog geen last van roest en bijna niet verschoten!!

Gespot in: -

Kenteken: -