@lukevdh: @simonferrari: Dit is het facelift model van de eerste Audi R8 V8, die heeft geen 4 uitlaten, maar 2, net zoals bij de V10. Doe maar een kenteken check en check het aantal cilinders. Ook op de motor staat V8 FSI.
Kenteken check zegt V8, maar dan heeft hij nieuwe koplampen erin laten zetten, want die kloppen niet met een V8 én de uitlaten duidt zelfs op een R8 v10 plus! Normale V10 heeft de RS6 achtige ovale, een v10 plus de ronde.
@paulvanwersch: Sorry hoor, maar dit is gewoon het exacte uiterlijk van een R8 V8 2013 model, de facelift dus van de allereerste R8 V8. De V10 van 2013 heeft ook gewoon ronde uitlaten i.p.v. ovale.
Vriend van me heeft audi R8 uit 2014. Hij word er alleen gek hij steeds moet uit leggen het geen audi tt is. Voor sommige mensen lijken ze te veel op elkaar.
@bitteeinbit: haha dus niet verstandiger. Heb zelf de Mustang in Cabrio gehad, uiteraard met V8. Wat een fijne auto die zo erg wordt onderschat. Zoveel beter dan de vorige generaties. Alleen niet te betalen… (Die van mij was meegenomen als verhuis goed, dus geen BPM hoeven betalen)
De R8 heeft een V10
@lukevdh: niet allemaal, bijvoorbeeld deze heeft een 4.2!
@merlijnz: Dit is toch wel een V10? Gezien de uitlaten. De V8 heeft 4 uitlaten geloof ik.
OT: Voor mij de R8 graag, V8 of V10 maakt niet uit ;)
@lukevdh: @simonferrari: Dit is het facelift model van de eerste Audi R8 V8, die heeft geen 4 uitlaten, maar 2, net zoals bij de V10. Doe maar een kenteken check en check het aantal cilinders. Ook op de motor staat V8 FSI.
@Diederik888: ah oke, dat wist ik niet. Thanks voor de info!
Mustang GT!
Gaaf zon facelift r8 v8. Die zie je weinig ??
Kenteken check zegt V8, maar dan heeft hij nieuwe koplampen erin laten zetten, want die kloppen niet met een V8 én de uitlaten duidt zelfs op een R8 v10 plus! Normale V10 heeft de RS6 achtige ovale, een v10 plus de ronde.
@paulvanwersch: Sorry hoor, maar dit is gewoon het exacte uiterlijk van een R8 V8 2013 model, de facelift dus van de allereerste R8 V8. De V10 van 2013 heeft ook gewoon ronde uitlaten i.p.v. ovale.
@paulvanwersch: gewoon de standaard post-facelift V8, zie ook de side blades zonder extra verbreding.
Een echte no brainer. De Mustang GT natuurlijk!
Ben een snelweg duivel, dus doe maar de R8
Jammer dat er maar zo weinig 2013 R8’s op NL kenteken staan. Leuke toevoeging dit ondanks de kleur!
Vriend van me heeft audi R8 uit 2014. Hij word er alleen gek hij steeds moet uit leggen het geen audi tt is. Voor sommige mensen lijken ze te veel op elkaar.
Beiden erg gaaf, maar ik denk dat de R8 een verstandigere keuze is.
@fendercd60: waarom verstandiger? Omdat hij minder praktisch is en duurder is om te rijden en onderhouden?
@bitteeinbit: ik weet het niet. Lijkt me wel toch? Ik neem iig de R8.
@bitteeinbit: haha dus niet verstandiger. Heb zelf de Mustang in Cabrio gehad, uiteraard met V8. Wat een fijne auto die zo erg wordt onderschat. Zoveel beter dan de vorige generaties. Alleen niet te betalen… (Die van mij was meegenomen als verhuis goed, dus geen BPM hoeven betalen)
Een donkerrode V8 met V10 en als Spyder a.u.b. Ik heb niet zoveel met nieuwe Mustangs.