
Peugeot 106 Rallye
Teruggekomen van de Rijn was de lucht zo mooi, dat ik even wat plaatjes met mijn auto heb gemaakt. Sinds maart ben ik eigenaar van dit fantastische scheurijzertje, geen seconde spijt gehad van de aanschaf. Elke kilometer heb ik een grijns van oor tot oor! Daarnaast een stok achter de deur voor mij om me eindelijk te gaan verdiepen in autotechniek en te gaan knutselen.
Gespot in: -
Kenteken: -















