Top 283 km/u en een sprintje van 0 – 100 km/u in 4,6 sec, dan kom je wel mee op het Nederlandse wegennet. Alleen jammer van de snelle afschrijving voor diesels hier in Nederland.
Denk je? Op het nederlandse wegennet rijden veel tesla’s. Er zijn er veel rapper op de 100. Conclusie: Diesel = ouderwets en (was altijd al) voor tractors.
Meeste van die Model 3-tjes zijn SR+ die doen 5,1 0-100 dacht ik dus valt wel mee en een Model 3 Performance is wellicht sneller op de 100 maar heeft een lagere topsnelheid. Sowieso staan die Tesla’s al bij de supercharger als deze diesel de tank half leeg heeft.
Een goede grap mag wat kosten, het moet een heerlijk gevoel geven om bij de BMW dealer te zeggen “ik wil de wagen graag in urano grey, de standaard kleur van de Golf” maar dat je dan zelf een (paar) jaar tegen deze spuuglelijke kleur aan moet kijken is me een te hoge prijs.
@fendercd60: Juist fijn, meer koppel dan de B5 op benzine. (dat is toch waar je in de praktijk het meeste van geniet) en een lager verbruik waardoor je heel hard naar de wintersport kan knallen, en alsnog met weinig tankstops op bestemming aankomt.
Why? Heb je wel eens een moderne diesel gereden? Heb er een voorkeur voor, hoog koppel en lekker cruisen maar, je zoeft 90% zonder probleem voorbij en 800 tot 1000 kilometer op een tank ….
Nederland is een goed alpina land,
Mooie auto. Alleen oppassen op dinsdag…
Dan worden de vuilniszakken opgehaald.
hahahaha
Top 283 km/u en een sprintje van 0 – 100 km/u in 4,6 sec, dan kom je wel mee op het Nederlandse wegennet. Alleen jammer van de snelle afschrijving voor diesels hier in Nederland.
Denk je? Op het nederlandse wegennet rijden veel tesla’s. Er zijn er veel rapper op de 100. Conclusie: Diesel = ouderwets en (was altijd al) voor tractors.
Wel een fucking mooie wagen!
Meeste van die Model 3-tjes zijn SR+ die doen 5,1 0-100 dacht ik dus valt wel mee en een Model 3 Performance is wellicht sneller op de 100 maar heeft een lagere topsnelheid. Sowieso staan die Tesla’s al bij de supercharger als deze diesel de tank half leeg heeft.
Een goede grap mag wat kosten, het moet een heerlijk gevoel geven om bij de BMW dealer te zeggen “ik wil de wagen graag in urano grey, de standaard kleur van de Golf” maar dat je dan zelf een (paar) jaar tegen deze spuuglelijke kleur aan moet kijken is me een te hoge prijs.
Weer een voorbeeld van donkere wielen die kleiner lijken dan ze zijn.
Mooie wagen, jammer dat het een diesel is.
@fendercd60: Juist fijn, meer koppel dan de B5 op benzine. (dat is toch waar je in de praktijk het meeste van geniet) en een lager verbruik waardoor je heel hard naar de wintersport kan knallen, en alsnog met weinig tankstops op bestemming aankomt.
Why? Heb je wel eens een moderne diesel gereden? Heb er een voorkeur voor, hoog koppel en lekker cruisen maar, je zoeft 90% zonder probleem voorbij en 800 tot 1000 kilometer op een tank ….
Parkeergarage Vliegveld Dusseldorf?
@alpina007: Zeker wel :)