
Jaguar XK
Mijn laatste aankoop en nummer 4 in/op mijn garage/pad. Een vroege Jaguar XK Mk2 uit 2006. 4.2 NA V8 in Indigo Bleu. Een heerlijke brul en fantastische GT.
Zoals altijd bij mij een beetje een project, technische goed maar ontbraken wat kleine dingetjes, kwam met vreselijke F-Type velgen die er gewoon echt niet bij paste. Airco werkt nog niet maar nieuwe condensor staat hier achter mij klaar om geïnstalleerd te worden.
Gespot in: Verenigd Koninkrijk
Kenteken: -
















