• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

NIO ET5 Touring

Niet alle Chinese auto's die op de Europese markt worden uitgebracht zijn even aantrekkelijk, maar de nieuwe NIO ET5 Touring mag er zijn! Vooral van achter heeft het wel iets weg van een mini-Taycan.

Hoorn, Nederland

Spotter: Maurice16
Geüpload op: 3 januari 2024
Plaats: Nederland
Kenteken: X-144-GV
elektrisch ET5 NIO Touring
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • BMW M5 Touring
    BMW M5 Touring
  • i4 Touring?
  • Nio ET7
  • Huracan Avio
    Huracan Avio
  • 1982 Volkswagen Golf 1 Facelift Rood
    1982 Volkswagen Golf 1 Facelift Rood
  • NIO F-E
    NIO F-E
  • Ferraris 458
    Ferraris 458
  • McLaren 12C Spider
    McLaren 12C Spider

Lees Interacties

Reacties

  1. alfa147ti zegt

    3 januari 2024 om 18:34

    Heb deze nep Porsche van de week ook al zien rijden, toch maar door sparen voor een echte auto.

    Login om te reageren
    • chrisc zegt

      4 januari 2024 om 17:32

      Nep Porsche? Ff langs de opticien. ;D

      Login om te reageren
  2. moveyourmind zegt

    3 januari 2024 om 19:10

    Mooie wagen, maar net als bij Tesla moet je wel van de extreem minimalistische opzet houden van het interieur. Dn stevig aan de prijs en dan moet je het accupakket er ook nog bij kopen of huren. Dat die accu in 6 minuten verwisselbaar is is dan weer een pluspunt. In theorie betekent dat ook dat als de accu minder wordt je relatief goedkoop een nieuwe accu kan laten monteren.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      4 januari 2024 om 06:27

      De montage kosten zijn toch niet het breekpunt bij het vervangen van de batterij? De kosten van de batterij zelf zijn het probleem.

      Login om te reageren
  3. mlo zegt

    3 januari 2024 om 19:10

    Met sambal remklauwen. Chinese auto’s, niets voor mij.

    Login om te reageren
  4. drivingmenny zegt

    3 januari 2024 om 19:36

    Wat een spot. Het zoveelste chinese gelukskoekje.

    Login om te reageren
  5. Jurgen zegt

    3 januari 2024 om 19:36

    Wat een raar uitsteeksel boven de vooruit is dat, lijkt er wel achteraf opgeplakt.

    Login om te reageren
  6. mjpamsterdam zegt

    3 januari 2024 om 19:50

    Bij mij komt het volgende op : neem een ouderwetse geruite pantoffel (niet een slipper maar een echte) en zet deze in profiel met dit apparaat (zou graag auto zeggen maar krijg het niet uit mijn strot). Oké, ben klaar, wat een hok!

    Login om te reageren
    • heckblende zegt

      3 januari 2024 om 20:03

      “zou graag auto zeggen maar krijg het niet uit mijn strot”

      je zegt hier letterlijk auto.

      van wie heb je geleerd je zo aanstellerig te gedragen?

      Login om te reageren
      • mjpamsterdam zegt

        3 januari 2024 om 22:33

        Ach jochie.

        Login om te reageren
  7. Janus zegt

    3 januari 2024 om 20:07

    Heb er onlangs mee gereden. Helemaal geen verkeerde auto! Alles er op en eraan. Wisselen van de accu (alleen in geval van huren) is een spectaculaire ervaring en binnen 5 minuten weer verder met een 90% volle accu! Prijs is ook ok, zeker in vergelijking met concurrentie. Nio zegt zelf de i4 als directe concurrent te zien. Ben ik niet mee eens. Mijn i4 voelt toch hoogwaardiger aan. Maar wel veel duurder in een 1 op 1 vergelijking qua uitrusting. Voordeel van deze Nio: er is geen alternatief qua EV combi.

    Login om te reageren
    • robertvanheerde zegt

      4 januari 2024 om 09:23

      Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Zelf een week met de ET7 gereden en die vond ik ook niet op het niveau van de Duitse drie. Verder wel een goede auto, maar niet zó goed

      Login om te reageren
  8. driver79 zegt

    3 januari 2024 om 20:51

    Mooie achterkant maar past voor mijn gevoel niet bij de voorkant. Ik rij nu een Polestar 2 en mis wel het bagage gemak van een stationwagen als we een paar dagen weg zijn.

    Login om te reageren
    • Gulli zegt

      4 januari 2024 om 07:29

      Ik heb dat gevoel ook idd. Het lijkt of de achterkant te kort is voor een echte station. Kijk een Vectra of een E-klasse combi gaat het natuurlijk niet snel meer worden maar dit lijkt meer tussen een hatchback en een station in te zitten.

      Login om te reageren
  9. driver79 zegt

    3 januari 2024 om 20:51

    Toffe kleur trouwens

    Login om te reageren
  10. jippie zegt

    3 januari 2024 om 22:28

    Volbehangen met Huawei ‘bewakingscamera’s?’

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      4 januari 2024 om 06:31

      Zijn die camera’s nou echt zo anders dan de camera’s in de Tesla’s waarvan de data uiteraard ook eventjes langs echelon en prism gaat?

      Login om te reageren
      • Jurgen zegt

        4 januari 2024 om 08:34

        Het gaat er denk ik om dat ze er wel opgeplakt lijken, meestal zitten ze mooi weggewerkt.

        Login om te reageren
        • mashell zegt

          4 januari 2024 om 08:51

          Nee, het gaat om de camera’s in het interieur. Degenen die gevoelig zijn voor de anti-China hetze die de VS aanwakkert op het internet die denken dat de Chinese overheid je gaat bespioneren met die camera’s.
          Die lidar sensor op het dak is visueel niet heel aantrekkelijk en dient nu geen doel maar zal straks een belangrijk onderdeel zijn als Nio haar autonoom rijden software uitrolt.

          Login om te reageren
    • papa zegt

      4 januari 2024 om 06:53

      Waar zouden de camera’s aan boord van een Tesla gemaakt worden?

      Login om te reageren
  11. jaso013 zegt

    3 januari 2024 om 23:25

    Ik vind um toch wel echt geslaagd. Ja, het is Chinees maar wat is dat niet tegenwoordig. Voor ongeveer 80K heb je deze full options. Veel geld maar wat is de concurrentie?

    Login om te reageren
    • papa zegt

      4 januari 2024 om 06:53

      Voor 80k heb je ook een honqi (ofzoiets)

      Login om te reageren
  12. erics zegt

    4 januari 2024 om 00:01

    Rijd nu 2 jaar (100K km) met EV6, toen en nog steeds zeer uitgesproken qua uiterlijk. Daarom vind ik deze Nio echt heel fraai, houd wel van iets aparts.

    Login om te reageren
  13. mashell zegt

    4 januari 2024 om 06:33

    Mooiste station op de markt! Maar wie mooi wil zijn moet hier wel financiële pijn voor leiden.

    Login om te reageren
  14. Gulli zegt

    4 januari 2024 om 07:30

    Ik blijf het toch net een soort taxibordje vinden daar bovenop. Over 5 jaar lachen we hierom en vragen we ons af waarom het ooit zo heeft gemoeten.

    Login om te reageren
  15. DeWitteCondor zegt

    4 januari 2024 om 13:36

    Ook deze auto heeft het probleem waar het laatst in de reacties op een ander artikel ook over ging: Chinese auto’s hebben geen eigen smoel. Ze kopiëren wat design elementen van Europese auto’s van 3/4 jaar geleden. Daardoor oogt dit ook als een auto die 3/4 jaar geleden al op de markt kwam. Dat is jammer en onnodig. Het getuigt ook van bijzonder weinig creativiteit binnen je onderneming als je gewoon 50% Tesla pakt en 50% Porsche. Het gros van de kopers koopt geen Chinese auto voor de looks – die koop je omdat het goedkoper is dan de concurrentie. Anders zouden ze hier 0 afzetmarkt hebben dunkt mij. De Landwind en Outlander PHEV hebben dat al bewezen.

    De EV6 en Ioniq zijn ook weer uitersten: er hoeft ook niet gelijk een of ander onooglijk Star Trek apparaat van gemaakt te worden – over een paar jaar ziet dat er lachwekkend uit. Doe gewoon zoiets als Mazda, Nissan, andere Kia modellen of Lexus. En doe iets aan die steenpuisten boven de voorruit.

    Login om te reageren
  16. gaawZaiK zegt

    5 januari 2024 om 13:38

    Alweer zo’n chinees, daar krijg je toch een puntkin van!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North