• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mercedes-AMG C 63 S E-Performance W206 Manhart CRE 700

hele dikke beuker! mijn eerste nieuwe C63 E en dan meteen een Manhart!

Spotter: justawheelchairguy
Geüpload op: 17 februari 2024
Plaats: Duitsland
Kenteken: Onbekend
AMG C-klasse C63 E-Performance manhart Mercedes Mercedes-AMG tuning W206 zwart
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Mercedes-AMG CLE 63 S E-Performance
  • GranTurismo S
    GranTurismo S
  • Mercedes-AMG GLS 63
    Mercedes-AMG GLS 63
  • mercedes cl 63 amg
    mercedes cl 63 amg
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT
  • Gemballa
    Gemballa
  • Quattroporte
    Quattroporte
  • Mercedes-AMG S 63 E-Performance

Lees Interacties

Reacties

  1. MoeWat zegt

    18 februari 2024 om 11:57

    Lekker man!

    Login om te reageren
  2. Robert zegt

    23 februari 2024 om 09:49

    Zo, 700 pk uit een viercilinder. Ben ik benieuwd hoe lang dat heel blijft. Als ik de horrorvideo’s zie van het YouTubekanaal Motoren Zimmer hoe snel de reguliere moderne AMG’s al stuk gaan (al dan niet door ondeskundig berijden door de eigenaar of verkeerd/te weinig onderhoud), is dit er eentje voor een maandabonnement bij het revisiebedrijf.

    Login om te reageren
    • lekkaah zegt

      23 februari 2024 om 10:40

      Over welke blokken gaat dat vooral specifiek?

      Login om te reageren
      • anthwan zegt

        23 februari 2024 om 21:29

        Ben ook benieuwd om welke blokken iedereen het heeft want de meeste V8 motoren zijn bulletproof. Geen ervaring met die 4 cilinders ( wil dat zo houden) misschien zo’n 6 cilinder voor de lol.

        Login om te reageren
        • lekkaah zegt

          26 februari 2024 om 10:01

          Inderdaad, daarom mijn interesse. Die V8 biturbo’s schijnen robuust te zijn, maar ik dacht dat die 4 cilinders ook wel sterk waren, eigenlijk. 6 cilinders geen idee.

          Login om te reageren
    • Johanneke zegt

      23 februari 2024 om 11:33

      Denk dat een deel ook wordt veroorzaakt door veel revven, al dan niet met koude motor. Maat van mij heeft een zo’n c klasse crossover coupé (zo’n domme wagen) gehad, gekocht van een eredivisie speler. Ding heeft meer bij de garage gestaan dan dat ie er mee heeft kunnen rijden.

      Login om te reageren
    • 307-2.0-chipped zegt

      23 februari 2024 om 15:52

      Dat dus. Was ook mijn eerste gedachte. 700 pk is leuk, maar hoe lang gaat dat goed???
      Nou ben ik echt geen techneut daarin, maar weet wel dat als je bepaalde dingen gaat forceren/overbelasten, je ergens de prijs gaat betalen.

      Login om te reageren
  3. rogier_hentenaar zegt

    23 februari 2024 om 14:37

    Kan bijna niet geloven dat (sommige) kopers van AMG’s zo met hun wagen omgaan door bijvoorbeeld koud te revven. Neem aan dat het liefhebbers zijn die hun hoog getunede motoren eerst liefdevol warmdraaien.

    Login om te reageren
    • Hubert zegt

      23 februari 2024 om 15:20

      Helaas niet.
      Meesten bestuurders zijn foguren die met hun nektasje hoog in de toeren door de winkelstraat rijden.

      Login om te reageren
  4. ramshoek zegt

    23 februari 2024 om 17:49

    700 PeeKaajes. Zal wel wat kosten.
    Gelukkig kun je hem ook huren.
    Voor een paar uurtjes of een dag en kennelijk ook voor een WeEK1E …

    Login om te reageren
  5. saxoke zegt

    24 februari 2024 om 01:38

    30pk meer als een gewone c AMG.
    Voor degenen die het niet snappen: die 700pk’s komen niet uit het blokje. Die 700 is een combinatie van electriciteit en het blokje.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North