• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Polestar 4 testwagen

Nog voor de eerste leveringen in augustus van de 4 test Polestar hem nog even op de Belgische wegen. Wat een mooie auto. Heel clean zoals we van Polestar gewend zijn.

Spotter: carspotterbelgium
Geüpload op: 25 april 2024
Plaats: België
Kenteken: Onbekend
elektrisch Polestar Polestar-4 snelweg wit
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Audi TT XXL
    Audi TT XXL
  • Lamborghini Gallardo LP570-4 Performante
    Lamborghini Gallardo LP570-4 Performante
  • Polestar 1
    Polestar 1
  • Polestar 1
    Polestar 1
  • Polestar 4
  • Teraflex Black Label
    Teraflex Black Label
  • Polestar 2
    Polestar 2
  • Porsche 964 Carrera 4
    Porsche 964 Carrera 4

Lees Interacties

Reacties

  1. Robert zegt

    26 april 2024 om 13:52

    Hoe vaker ik dit ding zie, des te meer ga ik twijfelen over het weglaten van (zoiets triviaals als) een achterruit. Goed, technisch is het allemaal prima met één of meer camera’s op te vangen, maar de esthetiek is hier toch echt wel in het geding.

    Login om te reageren
    • potver7 zegt

      26 april 2024 om 14:17

      Dus vijftigplussers moeten dus maar even hun leesbril opzetten voordat ze iets in de ‘binnenspiegel’ kunnen zien?

      Gelukkig heeft het ding wel gewone buitenspiegels.

      Login om te reageren
      • joki zegt

        26 april 2024 om 16:46

        Ik, als vijftigplusser, wil hierop reageren dat een leesbril zo 1990 is… Wij zijn geëvolueerd en gebruiken nu multifocale glazen! Maar goed… we gebruiken dat “achteruitrij kijkscherm” pas vanaf 2040…

        Login om te reageren
        • rogerzz zegt

          26 april 2024 om 19:38

          Ah ja.. dus als je hoofd 45 graden naar achteren kantelt om het multifocale deel te benutten, dan weten we dat het display voor de achterspiegel wordt gebruikt.

          Login om te reageren
    • royaledeluxe zegt

      26 april 2024 om 16:21

      Soms vraag je je toch af hoe de product managers het verzinnen. We laten de achterruit weg en zetten een camera in de plaats… zie hoe vooruitstrevend we zijn… tjonge toch.

      Login om te reageren
      • JelmerS zegt

        26 april 2024 om 16:51

        de technische redenen en voordelen vragen juist lef van de productmanager om zoiets weg te laten. Ik zie een eigenzinnige auto die toch heel herkenbaar is als Polestar. Over 15/20 jaar heb je die verhalen dat vroeger alles beter was en dat ze dit soort dingen niet meer durven.

        Login om te reageren
        • kniesoor zegt

          26 april 2024 om 20:45

          Kun je de ‘technische redenen’ en ‘voordelen’ nog even samenvatten ? Mij ontgaan ze tot dusverre.

          Login om te reageren
    • mashell zegt

      26 april 2024 om 19:38

      Goed anticiperen vergt door de auto voor je heen kijken naar wat er voor gebeurd. Daarom zouden busjes gewoon 90 tussen de vrachtwagens moeten rijden. Daarom is privacy glas al een middelvinger naar andere bestuurders maar dit is een tandje erger nog. Want hier had best een ruit in gekund, het is gewoon een sales gimmick.

      Login om te reageren
  2. kniesoor zegt

    26 april 2024 om 14:31

    De Gebochelde . . .

    Login om te reageren
  3. René zegt

    26 april 2024 om 14:45

    Ik denk dat een zwart wrapje wel een placebo effect kan hebben voor het gebrek aan achterraam.

    Login om te reageren
  4. harleytijn zegt

    26 april 2024 om 14:53

    Deze 50-er, nu Polestar 2 rijder, ziet hier wel een potentiële opvolger rijden. Bijzonder fraaie auto, maar dat is dan mijn mening!
    Vind het juist wel onderscheidend geen achterruit. En met een camera toch prima opgelost. Zal best even wennen zijn, maar dan weet je waarschijnlijk niet beter. Ook de busjes waar ik regelmatig in rij, hebben geen achteruitkijkspiegel, en daar is ook prima mee te rijden. Dus dan dit met camera helemaal, lijkt me.

    Login om te reageren
  5. iphonistvongates zegt

    26 april 2024 om 15:15

    Test ‘m nog een middel kleine 6 maanden op de wegen in Wallonië en geef dan een update of het onderstel het overleefd heeft én hoeveel protest geluiden het interieur produceert. Lang leve actieve luchtvering!

    Login om te reageren
  6. Wolflow zegt

    26 april 2024 om 15:29

    Over smaak valt te twisten maar zelden zo iets lelijks gezien, met name de achterkant

    Login om te reageren
  7. tortuga zegt

    26 april 2024 om 18:57

    Nog niet officieel maar mag nu al aansluiten bij de Multipla…
    Lijkt wel of ze een camionet(busje) een sport coupe willen maken

    Login om te reageren
  8. BertjeB zegt

    27 april 2024 om 07:14

    Dat is ideaal ,zo zonder achterraam !
    Nooit meer last in het donker vn verblindende verlichting in je binnen spiegel , is er die überhaupt wel ?? En nooit geen vieze achterruit , nix geen geklooi met 3e ruitenwisser

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North