Heeft iemand hier ervaring met dat airride? Zo laag interesseert me niks maar ben benieuwd hoe het stuurt. Je ziet het niet voor niets nooit op het circuit denk ik dan….?
Lotus heeft in een grijs verleden gereden/geëxperimenteerd met actieve vering onder hun F1-oto’s. Maar dat was uit oogpunt van aërodynamica, niet uit dat van beter veergedrag. Voor de rest nooit iets gehoord over gebruik van airride(-achtige systemen) onder wagens, die voor circuitgebruik bedoeld zijn. Dus ga er van uit, dat een schroefset beter geschikt is als je over circuits wil rossen.
Zoveel meer moois er naast dan dit en toch deze audi posten
Behalve de bmw die is niet mooi of mooier
Dispereert niet, misschien komen de GT-R, Supra en Fiatsco later nog aan bod.
#glashalfvol
Vast zo laag gelegd tegen velgen en remmen jatten. Past geen krik meer onder. :))
Oogt gewoon kapot. Wat een sjakenbak
Is van een Mac-pet.
Heeft iemand hier ervaring met dat airride? Zo laag interesseert me niks maar ben benieuwd hoe het stuurt. Je ziet het niet voor niets nooit op het circuit denk ik dan….?
Lotus heeft in een grijs verleden gereden/geëxperimenteerd met actieve vering onder hun F1-oto’s. Maar dat was uit oogpunt van aërodynamica, niet uit dat van beter veergedrag. Voor de rest nooit iets gehoord over gebruik van airride(-achtige systemen) onder wagens, die voor circuitgebruik bedoeld zijn. Dus ga er van uit, dat een schroefset beter geschikt is als je over circuits wil rossen.
Thanks. Ik sluit me aan bij jouw analyse. Resteert nog de vraag of airride beter / fijner is dan stock voor dagelijks gebruik.