Op instagram is er een project waar ze een V6 turbo in deze versie gaan hangen.
Ik vind zo’n Turbo2 er bruter uitzien dan dat hij aan vermogen heeft, een 1.4ltr 160 pk motor met 970 kg gewicht, klinkt voor die tijd leuk, maar de auto kan makkelijk 100 pk meer vermogen aan.
Het gaat om hoe die 160PK op de wielen word gezet. Deze turbo blokjes hebben nog echt een turbo gat wat de auto een stuk indrukwekkender maakt. En met wat simpele tuning ga je al over de 200PK. Plus is het allemaal simpeler gebouwd, geen elektronica die je op de weg houd, minimale isolatie waardoor je alles hoort en voelt. Het is echt andere koek dan bijvoorbeeld een 300PK Mini van nu. Bergen meer beleving!
Op instagram is er een project waar ze een V6 turbo in deze versie gaan hangen.
Ik vind zo’n Turbo2 er bruter uitzien dan dat hij aan vermogen heeft, een 1.4ltr 160 pk motor met 970 kg gewicht, klinkt voor die tijd leuk, maar de auto kan makkelijk 100 pk meer vermogen aan.
Het gaat om hoe die 160PK op de wielen word gezet. Deze turbo blokjes hebben nog echt een turbo gat wat de auto een stuk indrukwekkender maakt. En met wat simpele tuning ga je al over de 200PK. Plus is het allemaal simpeler gebouwd, geen elektronica die je op de weg houd, minimale isolatie waardoor je alles hoort en voelt. Het is echt andere koek dan bijvoorbeeld een 300PK Mini van nu. Bergen meer beleving!
Leuk voor die tijd? Voor die tijd was t gewoon super.
Tof, te zien dat deze in 2013 ook al eens voorbij is gekomen, en dus anno 2025 nog steeds actief wordt ingezet.
Zo gaaf dit!!
Super dik!!
Geeft kriebels….heel gaaf
Niet alle invaliden rijden een Renault Kangoo…
En dan doet ie het toch.
Tof karretje ! En in een veel betere kleur dan dat bruin metallic geval, wat hier ook wel eens voorbij is gekomen.
Heel gaaf! En gelukkig nu niet eens gespot in Oisterwijk.