Gaaf ding. Je moet wel een enorme liefhebber zijn wil je dit op NL kenteken zetten, gezien het vermogen aan wegenbelasting en brandstof dat je kwijt bent. Die sloep weegt veel en die 5 liter 12 cilinder zal best een slokje lusten gok ik….
@vbarchetta: Hij is nog relatief zuinig voor wat het is. De V12 heeft ook VVTI. Volgens mij kun je er wel 1 op 10 mee halen als je er rustig mee rijdt. Dat is best heel goed voor zo’n bakbeest. Hij heeft trouwens een behoorlijk grote tank, dus je komt er wel ver mee.
Vind een MB S-klasse er een stuk beter uitzien, maar stel me zo voor, dat zo’n Century wel zo ongeveer de absolute non plus ultra qua comfort is. Is ook wat waard.
Kan me niet echt bekoren. Hij is zeker bijzonder en de liefhebber zal er zeker blij mee zijn maar eigenlijk is ie net zo saai als de meeste Toyota’s. Hier gaat je auto hart toch niet echt harder van kloppen is mijn mening.
Totaal oudbakken model, dan is de nieuwere, laatste versie vele malen fraaier.
Hij oogt inderdaad als uit de vorige eeuw…
Baas. Wat moet dat heerlijk zijn.
@tmon: Ja dit is een heerlijke sloep om mee te rijden. Heb er in gereden (in Japan), erg comfortabel en stil
Lelijk & onnodig dat apparaat maar als eigenaar heb je ballen.
En zonder kentekencheck heb je geen idee of hij nou van 1973 of 2021 is.. Gaaf model, bijzonder op zijn eigen manier.
Gaaf ding. Je moet wel een enorme liefhebber zijn wil je dit op NL kenteken zetten, gezien het vermogen aan wegenbelasting en brandstof dat je kwijt bent. Die sloep weegt veel en die 5 liter 12 cilinder zal best een slokje lusten gok ik….
@vbarchetta: Hij is nog relatief zuinig voor wat het is. De V12 heeft ook VVTI. Volgens mij kun je er wel 1 op 10 mee halen als je er rustig mee rijdt. Dat is best heel goed voor zo’n bakbeest. Hij heeft trouwens een behoorlijk grote tank, dus je komt er wel ver mee.
Vind een MB S-klasse er een stuk beter uitzien, maar stel me zo voor, dat zo’n Century wel zo ongeveer de absolute non plus ultra qua comfort is. Is ook wat waard.
@kniesoor: Zie het als een stuk rijdend erfgoed, omdat er zoveel typisch Japanse eigenaardigheden in zitten. Het komt niet Japanser dan deze auto
Kan me niet echt bekoren. Hij is zeker bijzonder en de liefhebber zal er zeker blij mee zijn maar eigenlijk is ie net zo saai als de meeste Toyota’s. Hier gaat je auto hart toch niet echt harder van kloppen is mijn mening.
Ik vraag me altijd af of je in die spiegels iets nuttigs ziet Heeft iemand er ervaring mee?