MG Cyberster GT
Vorig weekend deze MG opgepikt in Oostenrijk, om meteen wat bergpassen en Deutsche Autobahn voor zijn kiezen te krijgen. Qua prestaties zowat gelijk aan de model 3 performance.
Vorig weekend deze MG opgepikt in Oostenrijk, om meteen wat bergpassen en Deutsche Autobahn voor zijn kiezen te krijgen. Qua prestaties zowat gelijk aan de model 3 performance.
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Huurauto of geïmporteerd vanuit Oostenrijk. Ben benieuwd naar de ervaringen los van de snelheid.
De gebruiker die deze spot geupload heeft noemt zichzelf Morph en op het Belgische kenteken staat ook “MORPH” dus het lijkt me geen huurauto maar een import.
Klopt, nieuw gekocht in Oostenrijk nadat ze in België een fout hadden gemaakt met de bestelling, een Trophy ipv een GT geleverd.. Dus een stockwagen gezocht en deze gevonden in Oostenrijk..
De ophanging kan beter, zeker op oneffen wegdek, maar dat zal opgelost worden als er aftermarket oplossingen komen. Maar op dit moment niks te vinden voor de Cyberster. Verder heel tevreden, het is zo’n auto waarbij je los door zijn tekortkomingen kijkt. Soundsystem is de naam Bose niet waard, en onduidelijke menu’s. Maar ik rij vooral en die schermpjes bekijk ik niet eens.. Alles wat ik nodig heb komt eigenlijk via Android Auto…
Tof dat je deze keuze hebt gemaakt!
Iets meer tekst en uitleg zou welkom zijn!
Actieradius wanneer “ rossen “ op bergpassen ? Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid.
Dat viel mee, 250-270Wh/km dus theoretisch ongeveer 300km. Dit is mijn 6de EV in 13 jaar, ik erger me altijd aan de actieradius discussies. Laadsnelheid is belangrijker. Op Autobahn hang ik elke 150km aan de lader, rij hem leeg tot 1% en laad zelden boven 60%. Afstand tot volgende lader x 1,5 ongeveer en gaan.
Het is gewoon wel een vette wagen, ondanks dat het een zware chinese EV is.
Wow een Z4 M40i , waarschijnlijk handgeschakeld, gezien het recente kleurtje.
Dat is idd een pareltje om de passen te pakken. Effe drie minuutjes tanken en doorrijden 😉
Ja een handgeschakelde, en prachtige kleurencombinatie met bruin leder.
Erg over getwijfeld, maar is Zeekr geworden. Hoe is de zichtbaarheid van de schermen ‘achter je handen achter het stuur’ in de praktijk? Daar zeurden al die journalisten over. Ben benieuwd!
Ik heb al een yoke stuurtje liggen, OEM, gekocht via Nederlander die in Thailand woont. Blijkbaar het enige land waar ze dit verkopen..
Ben blij om te zien dat er nog toekomst zit in de tweepersoon roadster. Niet goedkoop, maar ook niet onbetaalbaar. Veel rijplezier gewenst!
Als de wagen net zo goed rijdt als-ie er uitziet (en qua prijs en spex de toets der kritiek ook kan doorstaan) is dit best een hebbeding,
Rijdt eigenlijk best wel goed, zeker voor die prijs. Veel beter dan vele journo’s lieten verstaan. Bashen op EV’s en Chinese makelij is nog altijd clickbait. Maar een schroefsetje komt er zeker, de dempers zijn helaas niet de beste, op oneffen wegdek kon ik de Tesla M3P maar moeilijk bijhouden..
Complimenten voor de keuze. Erg mooie kleurstelling. Ik vind deze er mooier uit zien dat de persexemplaren.
Mooie Z4
Prachtig model, wow!!!!!!
Mooie plaatjes. To h met de z4 eens heen. Over de passen en door de dalen rijden. Ziet er leuker uit om te doen zonder stationwagen met dakkoffer en klapwagen erachter. :))
Originele keuze. Ik zal eerlijk zijn: ik vind dit geen mooie auto. Het idee achter dit design ontgaat me aan alle kanten.
Maar hee, niet over inzitten en lekker genieten op die bergpas. Deze zuurpruim zit thuis met een burgerlijke familiebak
Het idee achter het design is toch vrij simpel: klassieke sportwagen. En dat is die Chinezen verdomd goed gelukt.
Op de lelijke pijlen in de achterlichten na, prima looks!
Mooie kleur ook.
Ja die pijlen, dat zien ze allicht graag in China. De achterkant vind ik ook het minst geslaagd.. Maar je ziet er helemaal niks van als je achter het stuur zit!
Een EV is perfect voor in de bergen: veel efficiënter dan een EV door regeneratie en geen vermogensverlies bij lager zuurstofgehalte.
Mooie kleur Z4 op de fotos! doe mij die maar :) zou niet weten waarom iemand een EV cabrio zou willen….