Interessante velgen. Zo te zien gemaakt met als primair doel om zoveel mogelijk gewichtsreductie te bewerkstelligen zonder de structurele stevigheid uit het oog te verliezen. Benieuwd wat ze wegen.
Hoe vaak moet je langst de kant gestaan hebben met autopech voor je beslist om permanent er een sleep oog aan te hangen. Toont veel vertrouwen in je wagen.
Dit is geen sleepoog maar een lus van spanband. Hoezo zou je dat zo opzichtig laten hangen in het rood?
Mijn auto heeft een klepje in de bumper wat je eruit kunt halen en dan zit daarachter schroefdraad ingetapt waar je dan een sleepoog in kunt draaien (die achter in de koffer ligt). Dat vind ik dan een veel nettere oplossing. Heb hem ook nog nooit nodig gehad.
Ik vind dat rode strikje eigenlijk het leukste aan deze auto. Voor de rest is het maar een lelijk ding, leger kleur, M3 voorkant, station ipv coupe, carbon frutsels overal…
Zo’n sleepoog/lus in het zicht is alleen cool als je er gebruik van gaat maken. Bijv wanneer je je verlaagde civic permanent in de toerenbegrenzer jaagt en RATATTATATATABIEM doet.
Interessante velgen. Zo te zien gemaakt met als primair doel om zoveel mogelijk gewichtsreductie te bewerkstelligen zonder de structurele stevigheid uit het oog te verliezen. Benieuwd wat ze wegen.
Ja inderdaad
Dit soort velgen reageert meestal slecht op stoepranden maar verder wel speciaal en eens een keer niet zwart!
Ik hoop dat zilverkleurige velgen weer helemaal terug komen!
Als je velgen wilt maken met als hoofdoel gewichtsreductie met structurele stevigheid te combineren, dan maak je ze veel kleiner dan dit…
Hoe vaak moet je langst de kant gestaan hebben met autopech voor je beslist om permanent er een sleep oog aan te hangen. Toont veel vertrouwen in je wagen.
Zo’n auto kopen is toch al niets rationeel aan. Laat hem lekker een rood //M dingetje hebben.
Dit is geen sleepoog maar een lus van spanband. Hoezo zou je dat zo opzichtig laten hangen in het rood?
Mijn auto heeft een klepje in de bumper wat je eruit kunt halen en dan zit daarachter schroefdraad ingetapt waar je dan een sleepoog in kunt draaien (die achter in de koffer ligt). Dat vind ik dan een veel nettere oplossing. Heb hem ook nog nooit nodig gehad.
Hoezo? Dat is echt al jaren een trend in bepaalde krochten van de tuningswereld..
En die lus wordt net als een sleepoog gebruikt.. Functie is hetzelfde..
“Verwijzing” naar de autosport waar dit wel echt wordt toegepast..
Nieuw hier?
Dan zat er een lusje aan met de legendarische woorden remove before flight
Ik vind dat rode strikje eigenlijk het leukste aan deze auto. Voor de rest is het maar een lelijk ding, leger kleur, M3 voorkant, station ipv coupe, carbon frutsels overal…
Mokerdik? Een dikke marokkaan?
Je hebt helemaal gelijk! Mokerdik betekent een dikke marokkaan haha! AB moet stoppen met dit domme taalgebruik.
Zo’n sleepoog/lus in het zicht is alleen cool als je er gebruik van gaat maken. Bijv wanneer je je verlaagde civic permanent in de toerenbegrenzer jaagt en RATATTATATATABIEM doet.
Sleepoog? Ik zie een ‘medaille’ voor de vetste Münchener van deze Oktoberfest-maand..!